Sync - 5% cashback

Data: 2012-06-18 13:50:19
Autor: xbartx
Sync - 5% cashback

Dla tych co im si臋 nie chce szuka膰 po regulaminach:

搂55.
1. W przypadku, gdy kwota jednorazowego Uznania lub uznania z tytu艂u Zni偶ki przekroczy kwot臋 760 PLN, Bank dzia艂aj膮c jako p艂atnik potr膮ci nale偶ny zrycza艂towany podatek dochodowy od os贸b fizycznych w wysoko艣ci 10%, o kt贸rym mowa w art. 30 ust. 1. pkt 2. ustawy z dnia 26 lipca 1991 r. o podatku dochodowym od os贸b fizycznych (tj. Dz. U. z 2000 r., nr 14, poz. 176 ze zm.) i przeka偶e go na rachunek w艂a艣ciwego Urz臋du Skarbowego.
2. Punkty premiowe naliczane s膮 od wolumenu transakcji nieprzekraczaj膮cego 25 000 PLN w danym miesi膮cu. Po przekroczeniu tej kwoty Punkty premiowe nie s膮 dalej naliczane.
3. Punkty premiowe nie s膮 naliczane od Operacji kart膮 w punktach posiadaj膮cych:
a. MCC (Merchant Category Code) r贸wny 7995, okre艣laj膮cy kasyna oraz zak艂ady bukmacherskie i im podobne,
b. MCC r贸wny 8999 okre艣laj膮cy profesjonalne us艂ugi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile p艂atno艣膰 zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny ni偶 Polska),
c. Inne MCC wskazane przez Bank w powiadomieniu przes艂anym do Posiadaczy za po艣rednictwem Bankowo艣ci Internetowej. Wskazanie dodatkowego kod MCC nie oznacza zmiany Regulaminu i obowi膮zuje od daty wskazanej przez Bank w powiadomieniu.

Wed艂ug mnie 藕le to nie wygl膮da szkoda tylko, 偶e Allegro si臋 nie 艂apie.

PS Rzuci艂em jeszcze okiem na przeliczniki transakcji zagranicznych i jest tak samo jak w Aliorze czyli 艣rednio.

--
xbartx

Data: 2012-06-18 16:13:05
Autor: otrov
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 15:50, xbartx pisze:
[...]

Czemu si臋 nie p艂apie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

o.

Data: 2012-06-18 14:25:34
Autor: Konfabulator
Sync - 5% cashback
otrov <otrov@gazeta.pl> napisa(a):
> [...]
>
> Wed艂ug mnie 藕le to nie wygl膮da szkoda tylko, 偶e Allegro si臋 nie 艂apie.

Czemu si臋 nie p艂apie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisa, a inny co nauczy si tylko
ctrl+c+v to powtarza, r體nie bez czytania.

Data: 2012-06-18 16:39:38
Autor: Bogdan B.
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 16:25, Konfabulator pisze:
b. MCC r膫艂wny 8999 okre墓聸laj脛聟cy profesjonalne us墓聜ugi, nieklasyfikowane pod
innymi kodami MCC, o ile p墓聜atno墓聸脛聡 zidentyfikowana jest jako zagraniczna
(country code inny ni墓藕 Polska),

Wed墓聜ug mnie 墓艧le to nie wygl脛聟da szkoda tylko, 墓藕e Allegro si脛聶 nie 墓聜apie.

Czemu si脛聶 nie p墓聜apie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisa艂, a inny co nauczy艂 si臋 tylko
ctrl+c+v to powtarza, r贸wnie偶 bez czytania.

A trzeci gl臋dzi.
Napisz mo偶e dlaczego si臋 艂apie albo nie 艂apie, to ciekawsze b臋dzie.
Mnie w ka偶dym razie interesuje.

Data: 2012-06-18 14:47:29
Autor: Konfabulator
Sync - 5% cashback
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> napisa(a):
A trzeci gl臋dzi.
Napisz mo偶e dlaczego si臋 艂apie albo nie 艂apie, to ciekawsze b臋dzie.
Mnie w ka偶dym razie interesuje.

S dwa warunki, kt髍e musz by spe硁ione !CZNIE by nie dosta 5%:

- kod MCC 8999 - spe硁iony,
- kod kraju inny ni Polska - NIESPEIONY.

Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

Data: 2012-06-18 17:23:45
Autor: Bogdan B.
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 16:47, Konfabulator pisze:
Bogdan B.<goodbody@rocketmail.pl>  napisa艂(a):

A trzeci gl脛聶dzi.
Napisz mo墓藕e dlaczego si脛聶 墓聜apie albo nie 墓聜apie, to ciekawsze b脛聶dzie.
Mnie w ka墓藕dym razie interesuje.

S膮 dwa warunki, kt贸re musz膮 by膰 spe艂nione 艁膭CZNIE by nie dosta膰 5%:

- kod MCC 8999 - spe艂niony,
- kod kraju inny ni偶 Polska - NIESPE艁NIONY.

Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

Dzi臋kuj臋 :-)

Data: 2012-06-18 21:54:50
Autor: xbartx
Sync - 5% cashback
Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:25:34 +0000, Konfabulator napisa艂(a):

Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisa艂, a inny co nauczy艂 si臋
tylko ctrl+c+v to powtarza, r贸wnie偶 bez czytania.

No fakt my艣la艂em o PayPal i automatycznie zaliczy艂em Allegro. Dziwne w sumie to jest, bo CB ma by膰 od zakup贸w internetowych a jakim to zakupem internetowym jest sp艂ata swojego zad艂u偶enia w Allegro? W tacie Aliorze Allegro i PayPal si臋 nie 艂api膮 w Synku Allegro ju偶 si臋 艂apie na CB. Nie b臋d臋 dalej rozwija艂 tematu ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-18 20:46:56
Autor: Miernik
Sync - 5% cashback
On Jun 18, 11:54 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
No fakt my秎a砮m o PayPal i automatycznie zaliczy砮m Allegro. Dziwne w
sumie to jest, bo CB ma by od zakup體 internetowych a jakim to zakupem
internetowym jest sp砤ta swojego zad硊縠nia w Allegro? W tacie Aliorze
Allegro i PayPal si nie 砤pi w Synku Allegro ju si 砤pie na CB. Nie
b阣 dalej rozwija tematu ;)

http://allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php

G. Prowizja w kategoriach "Komputery", "Fotografia", "RTV i AGD" oraz
"Telefony i Akcesoria"

    Stawki prowizji od sprzeda縴 jednej sztuki Towaru wynosz:
    Cena ko馽owa za 1 sztuk Towaru Prowizja od sprzeda縴
    do 100,00 z 5% ceny ko馽owej
    100,01 - 1.000,00 z 5,00 z plus 1,90% kwoty powy縠j 100,00 z
    1.000,01 - 5.000,00 z 22,10 z plus 0,50% kwoty powy縠j 1.000,00
    powy縠j 5.000,00 z 42,10 z plus 0,20% kwoty powy縠j 5.000,00 z

Czyli jak kupi komputer za 25000 z, to sprzedawca zap砤ci 42.10 +
20000 * 0.2% = 82.10 z prowizji. Kupuj眂y mo縠 zap砤ci kart i od
Aliora dostanie 1250 z. Zysk 1167.90 z, minus podatek 10% = 1051.11
z na czysto. Czy Alior p骿dzie z torbami jak zaraz ka縟y co miesi眂
kupi komputer? Czy ja co przeoczy砮m?

P.S. ma kto po縴czy 25000 z na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
Kokosie.

Data: 2012-06-19 06:36:57
Autor: bzdreg
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-19 05:46, Miernik pisze:
[...]

.... a nie ma tam limitu typu max 50z/mc?

P.S. ma kto po縴czy 25000 z na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
Kokosie.

Hm... a czy jak sprzedam 縪nie (ustawowa wsp髄no舵 maj眛kowa) przez Allegro, to te mam zap砤ci PCC?

--

Dzi阫uj i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-18 21:52:08
Autor: Miernik
Sync - 5% cashback
On Jun 19, 6:36燼m, bzdreg <bzd...@null.pl> wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?

Data: 2012-06-19 06:54:57
Autor: bzdreg
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-19 06:52, Miernik pisze:
On Jun 19, 6:36 am, bzdreg<bzd...@null.pl>  wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?
u synka?

--

Dzi臋kuj臋 i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-19 07:13:37
Autor: xbartx
Sync - 5% cashback
Dnia Tue, 19 Jun 2012 06:54:57 +0200, bzdreg napisa艂(a):

W dniu 2012-06-19 06:52, Miernik pisze:
On Jun 19, 6:36 am, bzdreg<bzd...@null.pl>  wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?
u synka?

U Synka jest limit 25k na m-c no i oczywi艣cie ustawowo te 760 pln CB jest rocznie zwolnione z podatku.

--
xbartx

Sync - 5% cashback