Sync - 5% cashback

Data: 2012-06-18 16:13:05
Autor: otrov
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 15:50, xbartx pisze:
b. MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna
(country code inny niĹź Polska),

Według mnie źle to nie wygląda szkoda tylko, że Allegro się nie łapie.

Czemu się nie płapie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

o.

Data: 2012-06-18 14:25:34
Autor: Konfabulator
Sync - 5% cashback
otrov <otrov@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
>
> Według mnie źle to nie wygląda szkoda tylko, że Allegro się nie łapie.

Czemu się nie płapie? Czy PayU nie country code ustawionego jako Polska?

Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się tylko
ctrl+c+v to powtarza, również bez czytania.

Data: 2012-06-18 16:39:38
Autor: Bogdan B.
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 16:25, Konfabulator pisze:
b. MCC równy 8999 określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod
innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna
(country code inny niĚź Polska),

[...]

ctrl+c+v to powtarza, rĂłwnieĹź bez czytania.

A trzeci ględzi.
Napisz może dlaczego się łapie albo nie łapie, to ciekawsze będzie.
Mnie w kaĹźdym razie interesuje.

Data: 2012-06-18 14:47:29
Autor: Konfabulator
Sync - 5% cashback
Bogdan B. <goodbody@rocketmail.pl> napisał(a):
A trzeci ględzi.
Napisz może dlaczego się łapie albo nie łapie, to ciekawsze będzie.
Mnie w kaĹźdym razie interesuje.

Są dwa warunki, które muszą być spełnione ŁĄCZNIE by nie dostać 5%:

- kod MCC 8999 - spełniony,
- kod kraju inny niż Polska - NIESPEŁNIONY.

Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

Data: 2012-06-18 17:23:45
Autor: Bogdan B.
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-18 16:47, Konfabulator pisze:
Bogdan B.<goodbody@rocketmail.pl>  napisał(a):

A trzeci ględzi.
Napisz może dlaczego się łapie albo nie łapie, to ciekawsze będzie.
Mnie w kaĚźdym razie interesuje.

Są dwa warunki, które muszą być spełnione ŁĄCZNIE by nie dostać 5%:

- kod MCC 8999 - spełniony,
- kod kraju inny niş Polska - NIESPEŁNIONY.

Wniosek: PayU podpada pod zwrot 5% cashback.

Dziękuję :-)

Data: 2012-06-18 21:54:50
Autor: xbartx
Sync - 5% cashback
Dnia Mon, 18 Jun 2012 14:25:34 +0000, Konfabulator napisał(a):

Bo jeden co nie rozumie tego co czyta tak napisał, a inny co nauczył się
tylko ctrl+c+v to powtarza, rĂłwnieĹź bez czytania.

No fakt myślałem o PayPal i automatycznie zaliczyłem Allegro. Dziwne w sumie to jest, bo CB ma być od zakupów internetowych a jakim to zakupem internetowym jest spłata swojego zadłużenia w Allegro? W tacie Aliorze Allegro i PayPal się nie łapią w Synku Allegro już się łapie na CB. Nie będę dalej rozwijał tematu ;)

--
xbartx

Data: 2012-06-18 20:46:56
Autor: Miernik
Sync - 5% cashback
On Jun 18, 11:54 pm, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:
[...]

http://allegro.pl/country_pages/1/0/z4.php

G. Prowizja w kategoriach "Komputery", "Fotografia", "RTV i AGD" oraz
"Telefony i Akcesoria"

    Stawki prowizji od sprzedaży jednej sztuki Towaru wynoszą:
    Cena końcowa za 1 sztukę Towaru Prowizja od sprzedaży
    do 100,00 zł 5% ceny końcowej
    100,01 - 1.000,00 zł 5,00 zł plus 1,90% kwoty powyżej 100,00 zł
    1.000,01 - 5.000,00 zł 22,10 zł plus 0,50% kwoty powyżej 1.000,00

    powyżej 5.000,00 zł 42,10 zł plus 0,20% kwoty powyżej 5.000,00 zł

Czyli jak kupię komputer za 25000 zł, to sprzedawca zapłaci 42.10 +
20000 * 0.2% = 82.10 zł prowizji. Kupujący może zapłacić kartą i od
Aliora dostanie 1250 zł. Zysk 1167.90 zł, minus podatek 10% = 1051.11
zł na czysto. Czy Alior pójdzie z torbami jak zaraz każdy co miesiąc
kupi komputer? Czy ja coś przeoczyłem?

P.S. ma ktoś pożyczyć 25000 zł na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
Kokosie.

Data: 2012-06-19 06:36:57
Autor: bzdreg
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-19 05:46, Miernik pisze:
[...]

.... a nie ma tam limitu typu max 50zł/mc?

P.S. ma ktoś pożyczyć 25000 zł na jeden-dwa dni? ;) Mam konto na
Kokosie.

Hm... a czy jak sprzedam żonie (ustawowa wspólność majątkowa) przez Allegro, to też mam zapłacić PCC?

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-18 21:52:08
Autor: Miernik
Sync - 5% cashback
On Jun 19, 6:36 am, bzdreg <bzd...@null.pl> wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?

Data: 2012-06-19 06:54:57
Autor: bzdreg
Sync - 5% cashback
W dniu 2012-06-19 06:52, Miernik pisze:
On Jun 19, 6:36 am, bzdreg<bzd...@null.pl>  wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?
u synka?

--

Dziękuję i pozdrawiam.           Bzdreg.

Data: 2012-06-19 07:13:37
Autor: xbartx
Sync - 5% cashback
Dnia Tue, 19 Jun 2012 06:54:57 +0200, bzdreg napisał(a):

W dniu 2012-06-19 06:52, Miernik pisze:
On Jun 19, 6:36 am, bzdreg<bzd...@null.pl>  wrote:
... a nie ma tam limitu typu max 50z /mc?

"tam" czyli gdzie?
u synka?

U Synka jest limit 25k na m-c no i oczywiście ustawowo te 760 pln CB jest rocznie zwolnione z podatku.

--
xbartx

Sync - 5% cashback