Sync - 5 proc. money back - wykluczenia

Data: 2012-10-05 11:16:27
Autor: Handi
Sync - 5 proc. money back - wykluczenia
Jak to jest teraz z tym zwrotem 5% za zakupy w Sync?
Zwracaja 5% od uzycia karty? wystarczy przelew z konta sync?
Gdzie mozna znalezc liste co mozna kupowac a czego nie aby otrzymac 5% zwrotu?
Czy zasilenia np. kart pre paid w tel mozna? Czy zakup uslug w necie np. groupon mozna? Gdzie jest ta lista?

Data: 2012-10-05 11:36:26
Autor: pawlin
W dniu 2012-10-05 11:16, Handi pisze:
[...]

juz bylo na grupie
http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Syncowi-znudzilo-sie-doplacanie,t,519376,8.html

Data: 2012-10-05 12:17:39
Autor: Handi
Sync - 5 proc. money back - wykluczenia
juz bylo na grupie
http://www.finanse.egospodarka.pl/grupy/Syncowi-znudzilo-sie-doplacanie,t,519376,8.html

ok dzieki ale jak rozgryzc te numerki?
- 4111, określający m.in. usługi transportowe,
- 6012, określający instytucje finansowe,
-6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
-6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.
Jak zrobie np. przykladowa platnosc albo przelew to w historii przelewu bedzie jakos podany ten numer np. w miejscu TYTULEM?
Moze jest jakas strona WWW gdzie wpisuje np. sprzedawca/produkt ... i wyskakuje mi jaki to kod MCC?

Tutaj np. byla dyskusja gdzie byly odczarowane te numerki ale przy zakupach w marketach
http://www.mbank.pl/porozmawiajmy/forum/10,968508,dobre-konto-bank-millennium,12.html

Data: 2012-10-05 13:26:27
Autor: Joossef
W dniu 05.10.2012 o 12:17 Handi <raciosy@wp.pl> pisze:

Moze jest jakas strona WWW gdzie wpisuje np. sprzedawca/produkt ... i  wyskakuje mi jaki to kod MCC?

Tu masz tabelę MCC:
http://www.irs.gov/irb/2004-31_IRB/ar17.html

Ale nie znajdziesz nigdzie MCC w przełożeniu na sprzedawców.
Wszystko zależy od tego jakie MCC wpisał ekłajer w umowie..

--
Pozdrawiam,
Joossef

Data: 2012-10-05 15:17:08
Autor: Handi
[...]

to tak na szybko orientuje sie ktos czy placac np. za domeny w az, netart albo hrd da sie odzyskac te 5%?
Albo za hosting w w/w firmach bedzie money back?

Data: 2012-10-05 19:49:20
Autor: xbartx
Dnia Fri, 05 Oct 2012 15:17:08 +0200, Handi napisał(a):

to tak na szybko orientuje sie ktos czy placac np. za domeny w az,
netart albo hrd da sie odzyskac te 5%?
Albo za hosting w w/w firmach bedzie money back?

Zrób jakąś niedużo pojedynczą transakcję i się przekonasz jaki ma kod MCC.

--
xbartx

Data: 2012-10-05 22:33:51
Autor: PKL
Dnia 05.10.2012 xbartx <bart@hashzero.net> napisał/a:
[...]

ja drugi raz już mam zwrot za wszystkie moje transakcje internetowe
czyli płatności allego przez PayU(karta deb.), Ebay/Paypal(karta deb.),
jakies tam płatności przez Płacę z Alior.
Nawet z zakupów biletów w lufthansa za ~5k mi zwrócili.
Jak nie kombinujesz to raczej za wszystko zwrócą gdzie podajesz
dane z karty + CVV2

Pozdr
PK

Data: 2012-10-06 15:44:08
Autor: krzysztofsf
On 6 Paź, 00:33, PKL <spam...@in.lublin.pl> wrote:
Dnia 05.10.2012 xbartx <b...@hashzero.net> napisał/a:

> [...]

Nawet z zakupów biletów w lufthansa za ~5k mi zwrócili.
Jak nie kombinujesz to raczej za wszystko zwrócą gdzie podajesz

Mi  zwrocili tylko 33 grosze za "podlaczenie" do paypal. Za zakup juz
nie zwrocili. Nie widze rowniez 50 zl za zalozenie konta z grupona.

Data: 2012-10-24 01:30:44
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sync - 5 proc. money back - wykluczenia

"krzysztofsf" 16e84338-2af9-497a-acf6-9cc683c3701c@d17g2000vbv.googlegroups.com

: nie zwrocili. Nie widze rowniez 50 zl za zalozenie konta z grupona.

Reklamuj -- ja na 3 razy po (5 dych za założenie plus
5 dych za płacenie kartą), 2 razy składałem reklamacje.
Obie zostały uznane.

Data: 2012-10-08 12:07:37
Autor: yoss
Sync - 5 proc. money back - wykluczenia
Ja się podłączę pod temat:
Czy ktoś już sprawdzał czy zakupy biletów lotniczych WIZZ i BA etc. łapią się na 5%money back?

yossarian

Sync - 5 proc. money back - wykluczenia