Sync, Moneyback a Arbiter Bankowy. - ktos przerabial ?

Data: 2013-01-29 09:41:29
Autor: saasassda
Sync, Moneyback a Arbiter Bankowy. - ktos przerabial ?
Forumowicze. Skladal ktorys z Was wniosek u Arbitra i odniosl sukces, kiedy zlozona reklamacja w sprawie braku moneybacku naleznego ze strony Synca zostala odrzucona ? Zastanawiam sie nad tym krokiem, bo mi odpisanano, iz wykorzystywalem konto do DG co jest absolutna bzdura. Ba, ja nawet dzialalnosci nie wykonywalem, bo mam zawieszona, ale tak umotywowali i basta.

Za dobre sugestie i doswiadczenia bede wdzieczny.

Data: 2013-01-30 10:50:54
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sync, Moneyback a Arbiter Bankowy. - ktos przerabial ?

<saasassda@gmail.com> 95ce9136-ee11-4dda-bd77-3986700b7d2e@googlegroups.com

Za dobre sugestie i doswiadczenia bede wdzieczny.

IMO nie Ty musisz dowodzić, że nie DG, ale oni, że DG.

Ale to w moim ,,państwie'' tak jest. Natomiast w Polsce
być może obowiązuje ,,Wola Boża''. Mnie na religii uczono,
że ZAWSZE wywiązanie się ze zobowiązania jest wolą Bożą.
Później zaczęto dodawać (Edward Konkol przykładowo) że
wywiązanie się ze zobowiązania złego (przykład
mój -- zobowiązanie zabicia kogoś) nie jest wolą Bożą.

Teraz być może jest jeszcze inaczej. ;)

-=-

IMO muszą Ci udowodnić Twoją winę, co wg mnie nie jest
łatwe nawet wówczas, gdy kupisz hurtową ilość/liczbę,
a także wówczas, gdy przyznasz się do tego, że kupiłeś
coś na handel -- chyba możesz kupić sąsiadce mąkę...

IMO -- ustawili pułap właśnie po to, aby go nie przekraczać.
Póki mieścisz się -- IMO wg SyneCka jest OK.

Sync, Moneyback a Arbiter Bankowy. - ktos przerabial ?