Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?

Data: 2012-10-22 12:46:12
Autor: Zferis
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
Jak miec 5% cashback z Sync przy oplatach np. za telefon (tpsa), internet (netia), energia (pge), gaz (pgnig) oraz inne duze rachunki?
Czy jest jakas platforma do przelewow (tak jak jest np. przy dotpay) gdzie moge blyskawicznie zaplacic za w/w uslugi np. karta Synca?
Bo w dotpay, payu jest chyba tak, ze uslugodawca musi podpisac umowe na platnosci.

Data: 2012-10-22 09:53:36
Autor: az.anonim
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
Czy z UPC ktoś płacił Syncem? Podobno można obciążyć kartę kredytową za posrednictwem BOA, czy da się uzyć debetowej karty aliorowej?

Data: 2012-10-22 19:00:43
Autor: Zferis
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
a moze przejda "via - moje rachunki" tak aby dostac 5%?

Data: 2012-10-22 19:41:20
Autor: osa
W dniu 2012-10-22 19:00, Zferis pisze:
a moze przejda "via - moje rachunki" tak aby dostac 5%?
Jeśli ta usługa działa w internecie to tak...

Data: 2012-10-22 19:53:30
Autor: neoniusz
On 22.10.2012 18:53, az.anonim wrote:
Czy z UPC ktoś płacił Syncem? Podobno można obciążyć kartę kredytową za posrednictwem BOA, czy da się uzyć debetowej karty aliorowej?

Bodajze w 2010 roku placilem przez telefon - co miesiac sie dzwonilo i podawalo numer karty i bylo to jako transakcja internetowa.

Data: 2012-10-22 20:14:24
Autor: MK
W dniu 22.10.2012 o 19:53 neoniusz <neon@joemonster.org> pisze:

Bodajze w 2010 roku placilem przez telefon - co miesiac sie dzwonilo i  podawalo numer karty i bylo to jako transakcja internetowa.

Ja bede probowal w najblizszych dniach. Prawdopodobnie idzie jako IO, bo  BZWBK bez 3DS nie chcialo przepuscic. Hehe... swoja droga to mam fajna  korespondencje z BZWBK. Wlasnie dostalem odpowiedz na reklamacje zwiazana  z brakiem mozliwosci platnosci w UPC, ale to juz dluzsza historia...

MK

Data: 2012-10-22 20:10:10
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 22 Oct 2012 09:53:36 -0700 (PDT), az.anonim napisał(a):

Czy z UPC ktoś płacił Syncem? Podobno można obciążyć kartę kredytową za posrednictwem BOA, czy da się uzyć debetowej karty aliorowej?

Da się, zwrot jest.

AK

Data: 2012-10-22 17:07:38
Autor: kowtow
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
Za TPSA idzie bez problemu z faktury elektronicznej z konta online TP jako place z aliorsync Reszta chyba nie

Data: 2012-10-22 17:55:34
Autor: Izydor
On 2012-10-22 17:07, kowtow wrote:
Za TPSA idzie bez problemu z faktury elektronicznej z konta online TP jako
place z aliorsync Reszta chyba nie

Z netia podobnie, mozna zaplacic elektronicznie z poziomu systemu. Ale gaz, prad chyba jeszce nie te czasy. Przelew to i owszem...

Data: 2012-10-22 11:06:48
Autor: gtoni
On 22 Paź, 17:55, Izydor <izy...@wp.pl> wrote:
On 2012-10-22 17:07, kowtow wrote:

> [...]

Z netia podobnie, mozna zaplacic elektronicznie z poziomu systemu. Ale
gaz, prad chyba jeszce nie te czasy. Przelew to i owszem...

Oj to jestes daleeeeko w tyle, to juz nie TE czasy!
Spokojnie za gaz mozna placic w poziomu ebok.
Trzeba sie zarejestrowac i placic - ja tak place.
gtoni

Data: 2012-10-23 06:58:21
Autor: Luk
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 20:06:48 UTC+2 użytkownik gtoni
Oj to jestes daleeeeko w tyle, to juz nie TE czasy!

Spokojnie za gaz mozna placic w poziomu ebok.

Trzeba sie zarejestrowac i placic - ja tak place.

W jakim rejonie gazowniczym jesteś? Wydaję mi się, że są różnice w BOK w poszczególnych rejonach.

Data: 2012-10-22 18:58:19
Autor: Zferis
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
No a gdyby pojsc do BOA i tam zaplacic za prad albo gaz.
Gdzies mi sie obilo o uszy, ze w jakiejs gazowni/elektrowni jest maszyna do wplat (bo zlikwidowali "okienko"). I moze wlasnie w takim "bankomacie" przeszlaby taka platnosc z karty sync?
To mozliwe?

Data: 2012-10-22 19:40:49
Autor: osa
W dniu 2012-10-22 18:58, Zferis pisze:
[...]
Jeśli akceptuje karty to płatność by przeszła ;) ale zwrotu bo BOA to chyba w realu a nie internet... ;)

Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?