Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?

Data: 2012-10-22 17:07:38
Autor: kowtow
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
Za TPSA idzie bez problemu z faktury elektronicznej z konta online TP jako place z aliorsync Reszta chyba nie

Data: 2012-10-22 17:55:34
Autor: Izydor
On 2012-10-22 17:07, kowtow wrote:
Za TPSA idzie bez problemu z faktury elektronicznej z konta online TP jako
place z aliorsync Reszta chyba nie

Z netia podobnie, mozna zaplacic elektronicznie z poziomu systemu. Ale gaz, prad chyba jeszce nie te czasy. Przelew to i owszem...

Data: 2012-10-22 11:06:48
Autor: gtoni
On 22 Paź, 17:55, Izydor <izy...@wp.pl> wrote:
On 2012-10-22 17:07, kowtow wrote:

> [...]

Z netia podobnie, mozna zaplacic elektronicznie z poziomu systemu. Ale
gaz, prad chyba jeszce nie te czasy. Przelew to i owszem...

Oj to jestes daleeeeko w tyle, to juz nie TE czasy!
Spokojnie za gaz mozna placic w poziomu ebok.
Trzeba sie zarejestrowac i placic - ja tak place.
gtoni

Data: 2012-10-23 06:58:21
Autor: Luk
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
W dniu poniedziałek, 22 października 2012 20:06:48 UTC+2 użytkownik gtoni
Oj to jestes daleeeeko w tyle, to juz nie TE czasy!

Spokojnie za gaz mozna placic w poziomu ebok.

Trzeba sie zarejestrowac i placic - ja tak place.

W jakim rejonie gazowniczym jesteś? Wydaję mi się, że są różnice w BOK w poszczególnych rejonach.

Data: 2012-10-22 18:58:19
Autor: Zferis
Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?
No a gdyby pojsc do BOA i tam zaplacic za prad albo gaz.
Gdzies mi sie obilo o uszy, ze w jakiejs gazowni/elektrowni jest maszyna do wplat (bo zlikwidowali "okienko"). I moze wlasnie w takim "bankomacie" przeszlaby taka platnosc z karty sync?
To mozliwe?

Data: 2012-10-22 19:40:49
Autor: osa
W dniu 2012-10-22 18:58, Zferis pisze:
[...]
Jeśli akceptuje karty to płatność by przeszła ;) ale zwrotu bo BOA to chyba w realu a nie internet... ;)

Sync - cashback - energia, tel, inne - jak placic?