Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji

Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji

Data: 2013-02-21 16:51:16
Autor: xbartx
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji

Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku, że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym półbankiem.


=====
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.

Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:

„Reklamacje §61.
3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych terminie rozpatrywania reklamacji.
(...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu zakończenia rozpatrywania reklamacji."

W tym miejscu pragniemy podkreÅ›lić, że Bank rozpoczÄ…Å‚ proces reklamacyjny niezwÅ‚ocznie po otrzymaniu niezbÄ™dnych dokumentów. Informujemy, że  rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin okoÅ‚o 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji nie wynika ze zÅ‚ej woli Banku, a koniecznoÅ›ci procesowania reklamacji zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi procedurami. JednoczeÅ›nie przepraszamy, jeÅ›li w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt dÅ‚ugi.

Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.

Z poważaniem

Pełnomocnik
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Jakości i Innowacji
Alior Sync
=====


--
xbartx

Data: 2013-02-21 19:01:10
Autor: wiatrak
Sync czyli półbank i jego "błyskawiczn e" rozpatrywanie reklamacji
Informujemy, że
rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin
około 14.04.2013r.


Pełnomocnik
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Jakości i Innowacji
Alior Sync


  "Departament JakoÅ›ci i Innowacji"
Zgadzam siÄ™. Przewidywany termin rozpatrywania reklamacji w okolicach 5 miesiÄ™cy to rzeczywiÅ›cie  niebywaÅ‚a Jakość i Innowacja.

Data: 2013-02-21 19:25:42
Autor: Goblin
Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:
Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku, że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość.
Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym półbankiem.


=====
Szanowny Panie,

W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia.

Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync:

„Reklamacje §61.
3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych terminie rozpatrywania reklamacji.
(...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu zakończenia rozpatrywania reklamacji."

W tym miejscu pragniemy podkreÅ›lić, że Bank rozpoczÄ…Å‚ proces reklamacyjny niezwÅ‚ocznie po otrzymaniu niezbÄ™dnych dokumentów. Informujemy, że  rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin okoÅ‚o 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji nie wynika ze zÅ‚ej woli Banku, a koniecznoÅ›ci procesowania reklamacji zgodnie z obowiÄ…zujÄ…cymi procedurami. JednoczeÅ›nie przepraszamy, jeÅ›li w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt dÅ‚ugi.

Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające.

Z poważaniem

Pełnomocnik
Zespół Reklamacji i Skarg
Departament Jakości i Innowacji
Alior Sync
=====



Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w  2011 terminy
rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi. --
Goblin

Data: 2013-02-21 20:40:52
Autor: xbartx
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000, Goblin napisał(a):

Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w  2011 terminy
rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.

U arbitra mam sprawę już grubo od ponad roku to i w KNF mogę mieć ;) Poszła skarga, także zobaczymy co to da.



--
xbartx

Data: 2013-02-22 04:07:53
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji

"Goblin" kg5sbk$s8i$1@news.task.gda.pl

Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w  2011 terminy
rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi.

Jak Ci nie wstyd?! Dzieci chcesz biæ?!? SyneCek
doro¶nie i bêdzie OK... zaczekaj cierpliwie brutalu!

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji

Nowy film z video.banzaj.pl wiêcej »
Redmi 9A - recenzja bud¿etowego smartfona