Data: 2013-02-21 16:51:16 | |
Autor: xbartx | |
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji | |
Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku, że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość. Cóż, po prostu zwykła żenada w czystej niezmąconej postaci. Bardziej się ośmieszyć już chyba nie da. Oj coś czuję, że te 5% mnie tam długo nie przytrzyma. Tata straszy "wielką dejtą" a synek, okazuje się zwykłym półbankiem. ===== Szanowny Panie, W odpowiedzi na reklamację z dnia 11.02.2013r. dotyczącą terminu rozpatrzenia reklamacji przekazujemy następujące wyjaśnienia. Wyjaśniamy, że po otrzymaniu Pana reklamacji szczegółowo przeanalizowaliśmy zgłoszenie. Informujemy, że zgodnie z obowiązującym Regulaminem Obsługi Produktów Alior Sync: „Reklamacje §61. 3. Reklamacja jest rozpatrywana niezwłocznie, jednakże termin może ulec przedłużeniu w przypadku Operacji zagranicznej lub z innych ważnych przyczyn niezależnych od Banku. Klient zostanie poinformowany o przedłużającym się ponad 30 lub 60 dni (w przypadku Kart) roboczych terminie rozpatrywania reklamacji. (...)5. Klient zobowiązany jest dostarczyć Bankowi wszelkie informacje oraz dokumentację dot. reklamacji i współpracować z Bankiem do czasu zakończenia rozpatrywania reklamacji." W tym miejscu pragniemy podkreślić, że Bank rozpoczął proces reklamacyjny niezwłocznie po otrzymaniu niezbędnych dokumentów. Informujemy, że rozpatrzenie reklamacji z dnia 23.11.2012r. przewidziane jest na termin około 14.04.2013r. Zapewniamy, że czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji nie wynika ze złej woli Banku, a konieczności procesowania reklamacji zgodnie z obowiązującymi procedurami. Jednocześnie przepraszamy, jeśli w Pana odczuciu, czas realizacji reklamacji jest zbyt długi. Mamy nadzieję, że powyższe wyjaśnienia będą wystarczające. Z poważaniem Pełnomocnik Zespół Reklamacji i Skarg Departament Jakości i Innowacji Alior Sync ===== -- xbartx |
|
Data: 2013-02-21 19:01:10 | |
Autor: wiatrak | |
Sync czyli półbank i jego "błyskawiczn e" rozpatrywanie reklamacji | |
Informujemy, że
"Departament Jakości i Innowacji" Zgadzam się. Przewidywany termin rozpatrywania reklamacji w okolicach 5 miesięcy to rzeczywiście niebywała Jakość i Innowacja. |
|
Data: 2013-02-21 19:25:42 | |
Autor: Goblin | |
Sync czyli półbank i jego "błyskawiczne" rozpatrywanie reklamacji | |
xbartx <bart@hashzero.net> wrote:
Pisałem już na grupie o mojej reklamacji transakcji kartą w tym półbanku, że po 60 dniach roboczych (sic!), ktoś się w końcu ogarnął i nią zainteresował i przysłał mi papiery do wypełnienia. W końcu dostałem odpowiedź i co się dowiaduję? Że bank po całym tym czekaniu, cholera wie po co, wysłał mi w końcu niezbędny papier, która mam wypełnić. Jako, że półbank w końcu otrzymał "wszelkie informację i dokumentację" w te pędy wziął się do roboty. Co za profesjonalizm. Co za szybkość. Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy rozpatrywania reklamacji, niech ktos w koncu utrze nosa temu Aliorowi. -- Goblin |
|
Data: 2013-02-21 20:40:52 | |
Autor: xbartx | |
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji | |
Dnia Thu, 21 Feb 2013 19:25:42 +0000, Goblin napisał(a):
Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy U arbitra mam sprawę już grubo od ponad roku to i w KNF mogę mieć ;) Poszła skarga, także zobaczymy co to da. -- xbartx |
|
Data: 2013-02-22 04:07:53 | |
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski | |
Sync czyli pó³bank i jego "b³yskawiczne" rozpatrywanie reklamacji | |
"Goblin" kg5sbk$s8i$1@news.task.gda.pl Napisz do KNF, powolaj sie na uchwalone przez z nich w 2011 terminy Jak Ci nie wstyd?! Dzieci chcesz biæ?!? SyneCek doro¶nie i bêdzie OK... zaczekaj cierpliwie brutalu! -- .`'.-. ._. .-. .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_' `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`., o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... |