Sync i 8999

Data: 2013-01-31 05:52:48
Autor: Borys Wisniewski
Sync i 8999
W dniu wtorek, 29 stycznia 2013 17:59:12 UTC+1 użytkownik neoniusz napisał:
Juz mnie trafia od pytan, ktore slysze codziennie. Jeden kretyn zle przeczytal regulamin odnosnie wykluczen w bonusie i napisal z bledem tutaj:

http://www.bankier.pl/wiadomosc/Alior-Sync-wprowadza-zmiany-w-moneyback-2645983.html

"kodu 8999, określającego pozostałe niesklasyfikowane usługi, o ile płatność *nie jest zidentyfikowana* jako zagraniczna"

a tymczasem w regulaminie od zawsze bylo:

"MCC równy 8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność

*zidentyfikowana jest* jako zagraniczna (country code inny niz Polska)".

Oczywiscie cala banda powtorzyla po tym pierwszym nieczytatym i teraz na kazdym kroku slysze, ze jak MCC jest 8999 to premii nie bedzie.

A wiec jeszcze raz powtorka - platnosci (kartowe i pay-by-link) z kodem MCC 8999 zadziałają w celu uzyskania premii, jeśli będą wykonane w Polskich sklepach/portalach. Moze nareszcie gugiel to jakos zaindeksuje i bedzie mozna odnalezc.

Tutaj tez można o tym przeczytac: http://www.premiadlaciebie.pl/kilka-zdan-o-alior-syncu-cashbacku-i-kodach-mcc/

Data: 2013-01-31 06:13:50
Autor: eisenberg
Sync i 8999
W dniu czwartek, 31 stycznia 2013 14:52:48 UTC+1 użytkownik Borys Wisniewski napisał:

Tutaj tez można o tym przeczytac: http://www.premiadlaciebie.pl/kilka-zdan-o-alior-syncu-cashbacku-i-kodach-mcc/

W załączonym linku mamy:

Po pierwsze:
"Punkty premiowe i tym samym chackback nie będzie naliczony jeśli kod Merchant Category Code będzie równy:
/.../
8999, określający profesjonalne usługi, nieklasyfikowane pod innymi kodami MCC, o ile płatność zidentyfikowana jest jako zagraniczna (country code inny niż Polska*),"

I po drugie:
"Więc uprzejmie informuję, iż premia zostanie naliczona, dla wszystkich płatności dokonanych z kodem kraju innym niż POLSKA"

Zmuszam mój biedny mózg do wysiłku, ale on mi ciągle tu krzyczy o sprzeczności logicznej ;))

Data: 2013-01-31 16:20:34
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Sync i 8999

"eisenberg" c7deefcf-53c0-47ef-96a4-99631cdd76e9@googlegroups.com

: Po pierwsze:
: "Punkty premiowe i tym samym chackback nie będzie naliczony
: jeśli kod Merchant Category Code będzie równy:
: /.../
[...]

Najpierw (przed obiadem) uznali, że każda niepolska
transakcja, później (po obiedzie) uznali, że jednak
nie każda. IMO nie warto nad tym rozwodzić się. Tak
starannie dziś kształcą, tak wychowują... MZ omijać
należy kody zakazane (jak tutaj pojmuję -- kod 8999
dla zagranicznej/niepolskiej płatności) i tyle.

Data: 2013-01-31 17:33:59
Autor: neoniusz
Sync i 8999
On 31.01.2013 15:13, eisenberg wrote:
[...]

Albo ktos stamtad nas czyta albo to jakis "nasz" redaguje, bo juz poprawili.

Sync i 8999