Sync i Orange

Data: 2012-09-09 10:34:28
Autor: m7marek
Sync i Orange
Czy to normalne, że płatnośc elektroniczna faktury orange przez płacę z alior sync może iść tylko przez blue media - natychmiastowym, czy to tylko tak w weekendy. Niepotrzebnie mi jeden z darmowych natychmiastowych zużyli. Czy tu moge liczyc na cashback?

--
m7marek

Data: 2012-09-09 07:25:36
Autor: matebe
Sync i Orange

w jaki sposób opłacać faktury w ten sposób w orange? znam stronę http://mobilneplatnosci.pl/ potrzeba tam numeru ewidencyjnego?

Data: 2012-09-09 08:52:28
Autor: Kris
Sync i Orange
W dniu niedziela, 9 września 2012 16:25:36 UTC+2 użytkownik matebe napisał:
W dniu niedziela, 9 września 2012 10:36:07 UTC+2 użytkownik m7marek napisał:

w jaki sposób opłacać faktury w ten sposób w orange? znam stronę http://mobilneplatnosci.pl/ potrzeba tam numeru ewidencyjnego?

e-faktura tpsa/orange

Data: 2012-09-09 11:20:43
Autor: mx
Sync i Orange
"m7marek"  wrote in message news:k2hkan$sgr$1usenet.news.interia.pl...

[...]

24h. Też się zdziwiłem, że to bluecash. Ale to problem orange, twojego błyskawicznego nie zużyli. A jak ktoś płaci nie przez Synca?
Było, cashback pewny, osobiście sprawdzone.

Data: 2012-09-11 09:06:18
Autor: matebe
Sync i Orange
[...]

zmieniając formę płatności z "poczta" na "polecenie zapłaty" można liczyć na 5%?

Data: 2012-09-11 18:25:08
Autor: osa
Sync i Orange
W dniu 2012-09-11 18:06, matebe pisze:
[...]

A czy "polecenie zapłaty" to: 'płatność kartą' lub 'płacę z Alior Sync'? Nie.

Data: 2012-09-20 11:03:43
Autor: mx
Sync i Orange

"osa"  wrote

[...]

Nie nie tylko TAK (okrężną drogą). Chodzi o ideę nie o PZ.

Też się zdziwiłem, że płatność elektroniczna jest tylko w staroświeckiej TP, a nie ma czegoś takiego w "nowatorskim" Łorendżu. Ale można. Hint, jednokrotne obciążenie karty KREDYTOWEJ. Trzeba dzwonić, w necie takiej opcji niet. Debetówka Synca działa, pomimo że Orange pierdzi tylko o kredytówce.

Data: 2012-09-20 09:07:52
Autor: Kris
Sync i Orange
W dniu czwartek, 20 września 2012 11:05:01 UTC+2 użytkownik mx napisał:
>"osa"  wrote

Też się zdziwiłem, że płatność elektroniczna jest tylko w staroświeckiej TP, a nie ma czegoś takiego w "nowatorskim" Łorendżu.

Jak nie ma jak jest;)
Faktura elektroniczna i jest na niej link do e-płatności i sync 5% daje;)

Data: 2012-09-20 18:45:24
Autor: mx
Sync i Orange
"Kris"  wrote ...

> [...]

Jak nie ma jak jest;)
Faktura elektroniczna i jest na niej link do e-płatności i sync 5% daje;)

Logowałem się na jego konto, ma ekofakturę, dostaje tylko SMS-a z kwotą. Forma płatności "poczta" i możliwość zmiany wyłącznie na PZ. Widziałem opcję "zamów" na liście faktur, ale podejrzewaliśmy, że to płatna papierowa. To tu?

Właśnie doczytałem:
"Aktywacja usługi powoduje zaprzestanie wysyłania pocztą faktur w formie dokumentów drukowanych na papierze. Informacja o wysokości miesięcznego rachunku będzie każdorazowo przekazywana przez SMS. >>>Obraz faktury, załącznika oraz spisu połączeń można w każdej chwili nieodpłatnie pobrać w serwisie Orange On-line<<<"

Data: 2012-09-20 10:30:57
Autor: Kris
Sync i Orange
W dniu czwartek, 20 września 2012 18:45:28 UTC+2 użytkownik mx napisał:
Obraz faktury,

załącznika oraz spisu połączeń można w każdej chwili nieodpłatnie pobrać w serwisie Orange On-line<<<"

Na obrazie faktury jest link do płatności

Data: 2012-09-20 19:54:12
Autor: mx
Sync i Orange
"Kris"  wrote

[...]

NIE MA!
Wielkie g....o, fakturę pobrałem, żadnego linka do płatności na niej nie ma. Tylko druk na pocztę.
Tak, wiem jak link wygląda, na mojej tepsianej jest i korzystam.

Data: 2012-09-20 21:13:53
Autor: Animka
Sync i Orange
W dniu 2012-09-20 19:54, mx pisze:
"Kris"  wrote

[...]

To sobie skopiuj/zapisz numer konta i zapłać tak jak Ci odpowiada: na poczcie czy przelewem.

--
animka

Data: 2012-09-20 21:26:15
Autor: mx
Sync i Orange
[...]

Gdybym  nie był asertywny to bym powiedział nie wp.......j się. A tak, to tylko proszę, załap o co w tym wątku chodzi, błagam Cię.

Data: 2012-09-20 11:23:05
Autor: MarekZ
Sync i Orange
Użytkownik "mx"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:505adc0c$0$1232$65785112@news.neostrada.pl...

[...]

Nie ma obecnie stałego obciążenia karty kredytowej w Orange? Latami z tego korzystałem, kiedy jeszcze oferty abonamentowe były opłacalne. Wypełniało się raz druczek w salonie i spokój.

Data: 2012-09-20 11:31:00
Autor: mx
Sync i Orange
"MarekZ"  .

..Nie ma obecnie stałego obciążenia karty kredytowej w Orange? Latami z tego
korzystałem, kiedy jeszcze oferty abonamentowe były opłacalne. Wypełniało się raz druczek w salonie i spokój.

A czy ja mówiłem, że nie ma?
Cudzy płaciłem, to lepiej jednorazowo.

Data: 2012-09-21 20:27:18
Autor: Chris94
Sync i Orange
Dnia Sun, 9 Sep 2012 10:34:28 +0200, m7marek napisał(a):

Czy tu moge liczyc na cashback?

To ja przy okazji z pokrewnym pytaniem:
Czy jest możliwość otrzymania cashbacku płacąc za energie elektryczną?
Bardzo by mi to leżało ;)
Jeśli to odgrywa jakąś rolę, to moim dostawcą jest Tauron.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-09-21 21:28:40
Autor: mx
Sync i Orange
[...]

W Tauronie można, jak masz fakturę elektroniczną. Odszukaj wątek "5% zwrotu od synca- rachunki orange", ostatni post 21.08.2012

Data: 2012-09-22 00:05:19
Autor: Chris94
Sync i Orange
Dnia Fri, 21 Sep 2012 21:28:40 +0200, mx napisał(a):

W Tauronie można, jak masz fakturę elektroniczną. Odszukaj wątek "5% zwrotu od synca- rachunki orange", ostatni post 21.08.2012

Dzięki za linka, ale jak sam napisałeś, "W Kraju Priwiślańskim tylko Cash za gaz, prąd, wodę".