Sync - jak długo widoczne są nieaktywne karty?

Data: 2012-10-27 08:00:25
Autor: Mis bez uszka
Sync - jak długo widoczne są nieaktywne karty?
Sync - jak długo widoczne są nieaktywne* karty?  Pan z obsługi stwierdził iż do 30dni/aktualizacji systemu. A ja mam wrażenie, że to drugi mBank i będą widoczne oraz przeszkadzać do końca świata :)
* zastrzeżone

Data: 2012-10-27 08:01:53
Autor: guciobankowy
Sync - jak długo widoczne są nieaktywne karty?
U ojca znikają chyba po 3 miesiącach (jak w mbanku) więc pewnie u syna tak samo.

Sync - jak długo widoczne są nieaktywne karty?