Sync - kilka pytan

Data: 2013-02-19 09:08:37
Autor: Zebb
Sync - kilka pytan
Sorki, ze sie powtarzam ale poprzedni post przepadl. Może ktoś orientuje się w poniższych kwestiach?

1. czy 5% otrzymam jesli na konto zostało przelane wynagrodzenie, renta lub
emerytura z ZUS, a w przypadku studentów stypendium z uczelni?
Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli
to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?
2.  czy jest jakas lista platności stałych które wpadają do odliczen? Np.
telefon i internet (tpsa), energia (np. pge), gaz (np. pgning), spółdzielnia
mieszkaniowa ....
Jesli tak to jak dokonywac platnosci online aby otrzymac ten cashback -
dotpay? payu? przelewy24?
3. to trzeba płacić via alior sync (konto internetowe) czy też można sobie
zrobić subkonto i do tego kartę debetową?
4. rozumiem, ze max kwota zwrotu dotyczy platnosci internetowych na kwote
max 25 000 pln

Moze jest w sieci jakies aktualne FAQ dla tego banku

Data: 2013-02-19 10:00:40
Autor: TrzyLinie
Sync - kilka pytan
W dniu 2013-02-19 09:08, Zebb napisał(a):
Sorki, ze sie powtarzam ale poprzedni post przepadl. Może ktoś orientuje się w poniższych kwestiach?

Nie przepadł.

[...]

Bank w osobie czatera twierdził jakiś czas temu, że ma jednoznacznie wynikać
z przelewu, że to wynagrodzenie. Stypendium się łapie.

W takim PKO BP jako odpowiednik wynagrodzenia wystarczy w tytule dowolnego
przelewu użyć słów kluczowych wynagrodzenie lub lista. Fajnie byłoby jakbyś
poeksperymentował z tytułami przelewów w Syncu i dał znać ;)

[...]

Jest lista płatności internetowych (kartą lub pay-by-link) które się NIE łapią
- identyfikowane przez numery MCC akceptantów płatności.

Moze jest w sieci jakies aktualne FAQ dla tego banku

https://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste

--
TrzyLinie

Data: 2013-02-19 19:59:54
Autor: Zebb
Sync - kilka pytan
dzięki za info.
Mam nadzieję, że tytuł "Wynagrodzenie za m-c styczeń" nie będzie podlegać wątpliwości.
Z drugiej strony to dziwne, że bank robi jakieś wątpliwości, zostawia jakieś niedopowiedzenia etc.

Data: 2013-02-27 12:19:30
Autor: neoniusz
Sync - kilka pytan
On 2013-02-19 09:08, Zebb wrote:
Jest jakas minimalna kwota platnosci? Co ma byc w tytule przelewu np. jesli
to wynagrodzenie? A co jesli ja sam sobie jestem pracodawcą i pracownikiem?

Ktos robil przelew "wynagrodzenia" samodzielnie? Jest szansa, ze u mnie nastapi opoznienie normalnej kasy w tym miesiacu a nie chcialbym stracic zwrotu...

Data: 2013-02-27 12:25:21
Autor: neoniusz
Sync - kilka pytan
On 2013-02-27 12:19, neoniusz wrote:
[...]

Hmm, chociaz wlasnie sobie uswiadomilem, ze wynagrodzenie nie jest jedynym warunkiem zwrotu i nadrobilem to srednim saldem w zupelnosci ;)

Data: 2013-03-05 03:04:38
Autor: Zibo
Sync - kilka pytan
On 2013-02-27 12:19, neoniusz wrote:

> [...]

Hmm, chociaz wlasnie sobie uswiadomilem, ze wynagrodzenie nie jest jedynym warunkiem zwrotu i nadrobilem to srednim saldem w zupelnosci ;)

A więc ciągle doisz kasę z tego co zlikwidowali a tak naprawdę nie zlikwidowali...

Data: 2013-03-05 04:27:18
Autor: Kris
Sync - kilka pytan
W dniu wtorek, 5 marca 2013 12:04:38 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:
A więc ciągle doisz kasę z tego co zlikwidowali a tak naprawdę nie >zlikwidowali...
Ale co zlikwidowali?

Data: 2013-03-05 06:17:42
Autor: Zibo
Sync - kilka pytan
W dniu wtorek, 5 marca 2013 13:27:18 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
W dniu wtorek, 5 marca 2013 12:04:38 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:

> A więc ciągle doisz kasę z tego co zlikwidowali a tak naprawdę nie >zlikwidowali...

Ale co zlikwidowali?

Sposób na wyciąganie kasy z Synca, który rzekomo po zmianach w regulaminie przestał działać.Chyba nie wypada za dużo pisać..

Data: 2013-03-05 09:49:39
Autor: Kris
Sync - kilka pytan
W dniu wtorek, 5 marca 2013 15:17:42 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:

Sposób na wyciąganie kasy z Synca, który rzekomo po zmianach w regulaminie >przestał działać.Chyba nie wypada za dużo pisać..
Zmiany w regulaminie niewiele utrudniły uzyskanie zwrotu 5%.
W skrócie teraz trzeba mieć albo określone saldo depozytów, albo odpowiednie saldo lp/kredytów albo przelew wynagrodzenia.
Warunki do spełnienia banalnie proste.

Data: 2013-03-05 11:14:27
Autor: Zibo
Sync - kilka pytan
W dniu wtorek, 5 marca 2013 18:49:39 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
> [...]

W skrócie teraz trzeba mieć albo określone saldo depozytów, albo odpowiednie saldo lp/kredytów albo przelew wynagrodzenia.

Raczej chodziło mi o likwidację cashbacku dla określonych MCC

Data: 2013-03-05 11:39:16
Autor: Kris
Sync - kilka pytan
W dniu wtorek, 5 marca 2013 20:14:27 UTC+1 użytkownik Zibo napisał:

Raczej chodziło mi o likwidację cashbacku dla określonych MCC
Tu akurat Polak sobie poradzi;)

Data: 2013-03-05 12:31:17
Autor: jerry .
Sync - kilka pytan
On 5 Mar, 15:17, Zibo <z.zib...@gmail.com> wrote:

> Ale co zlikwidowali?

Sposób na wyciąganie kasy z Synca, który rzekomo po zmianach w regulaminie przestał działać.Chyba nie wypada za dużo pisać..

No raczej nie wypada, już kilka razy było pisane przy innych okazjach
"mądry Polak po szkodzie" czy coś w ten deseń.

Sync - kilka pytan