Sync nagrzebal w haslach SMS

Data: 2013-10-20 21:43:25
Autor: neoniusz
Sync nagrzebal w haslach SMS
Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

Data: 2013-10-20 20:17:47
Autor: W
Sync nagrzebal w haslach SMS
forestdumb wystukał, co następuje:

neoniusz wrote:
Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms
tylko flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny
pomysl.

Po co chcesz to zbierac?

Dla mnie zmiana OK!

pomysł idiotyczny, bo w niektórych telefonach taka wiadomość sama znika po pewnym czasie a w takim androidzie łatwo przypadkowo zaknąć okno z nią :[

Data: 2013-10-20 23:52:41
Autor: m
W dniu 13.10.2013 23:19, forestdumb pisze:

pomysł idiotyczny, bo w niektórych telefonach taka wiadomość sama
znika po pewnym czasie a w takim androidzie łatwo przypadkowo zaknąć
okno z nią :[

Jesli znika po czasie > niz waznosc kodu SMS to ten argument odpada, ja
nie musze dodatkowo klikac by taki sms odczytac wiec dla mnie to plusik.

Właśnie, jaki to czas jest? Bo jeżeli liczony w minutach to mi by bardzo takie udogodnienie utrudniło życie jakby to wprowadzili w mBanku.

A to dlatego że sobię lubię najpierw zrobić Xnaście operacji (nie tylko przelewy, ale np. kasowanie/modyfikacja listy odbiorców/przelewów przyszłych) i używać "potwierdź potem", a potem masowo/taśmowo potwierdzać jedno po drugim.

A poza tym, jeżeli to znika po wyjściu z aplikacji "Wiadomości", to wyobraźmy sobie megaupierdliwość operacji potwierdzenia w przeglądarce na telefonie na który przychodzi ten SMS.

p. m.

Data: 2013-10-20 15:09:37
Autor: luc
Sync nagrzebal w haslach SMS
Na androida polecam to:

https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey&hl=pl

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-21 04:07:26
Autor: W
Sync nagrzebal w haslach SMS
luc wystukał, co następuje:

Na androida polecam to:

https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey&hl=pl

a flash sms się załapie?

Data: 2013-10-21 00:03:32
Autor: luc
Sync nagrzebal w haslach SMS
W dniu poniedziałek, 21 października 2013 06:07:26 UTC+2 użytkownik W napisał:
luc wystukał, co następuje:

> Na androida polecam to:

a flash sms się załapie?

Przed wysłaniem wiadomości zrobiłem test, a tu masz "print screen" z tego (aplikacja ma możliwość pokazania ostatniego kodu):

https://dl.dropboxusercontent.com/u/18544590/sync/Screenshot_2013-10-21-08-57-03.png

Można dodać nowe banki, czy też inne usługi, które korzystają z haseł/tokenów SMS. Wystarczy utworzyć odpowiednią regułę, która wyszuka interesujące nas dane...

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-21 09:51:32
Autor: boa
W dniu 21-10-2013 00:09, luc pisze:
Na androida polecam to:

https://play.google.com/store/apps/details?id=bankdroid.smskey&hl=pl

pzdrwm
luc

link nie działa - ręczne wyszukiwanie 'sms key tm' też nic nie daje...

Data: 2013-10-21 01:00:15
Autor: luc
W dniu poniedziałek, 21 października 2013 09:51:32 UTC+2 użytkownik boa napisał:

link nie działa - ręczne wyszukiwanie 'sms key tm' też nic nie daje....

Sorry, linkowałem do tego, co mam zainstalowane w telefonie. Okazało się, że gość już przestał rozwijać aplikację, ale udostępnił kod:

http://forum.android.com.pl/f40/sms-key-tm-341138/

pzdrwm
luc

Data: 2013-10-21 04:07:28
Autor: W
Sync nagrzebal w haslach SMS
m wystukał, co następuje:

A poza tym, jeżeli to znika po wyjściu z aplikacji "Wiadomości", to wyobraźmy sobie megaupierdliwość operacji potwierdzenia w przeglądarce na telefonie na który przychodzi ten SMS.

lepiej - to się pojawia jako okienko modalne (jak na przykład w przypadku 'ktoś już jest w zasiegu'...

Data: 2013-10-21 22:38:24
Autor: J.F.
Dnia Sun, 20 Oct 2013 23:52:41 +0200, m napisał(a):
[...]

Tak normalnie to chyba pokazuje sie dlugo - do jakiejs reakcji.

[...]

No to zaczniesz lubic co innego :-)
Akurat tego upodobania to trudno racjonalnie uzasadnic.

Jesli ktos tu moze narzekac, to ci co obsluguja z telefonu - przyjdzie
taki sms w trakcie roboty, pokaze sie albo i nie, zniknie po
przypadkowym dotknieciu ...

J.

Data: 2013-10-20 22:10:07
Autor: Grzexs
Sync nagrzebal w haslach SMS
Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

Rzeczywiście! Ale ja w swoim marniutkim telefoniku mam opcję "Zapisz". Jakoś nie mogę jednak pojąć w czym ma to być lepsze. Na wszelki jednak wypadek zawnioskuję o przywrócenie dawnego sposobu przesyłania sms-ów.
--
Grzexs

Data: 2013-10-21 08:21:36
Autor: Franc
Dnia Sun, 20 Oct 2013 21:43:25 +0200, neoniusz napisał(a):

Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

Banda debili.

Przed chwilą rozmawiałem z chatem.
Ja: Chcę, żebyście Państwo przywrócili mi poprzedni sposób wysyłania haseł
do przelewów - zwykły SMS
SYNC: Niestety nie ma takiej możliwości.
Ja: dlaczego?
SYNC: Jest to ogólne ustawienie systemu i nie ma możliwości zmiany tych
ustawień dla indywidualnych klientów.
Ja: Dlaczego zmieniliście na te gównanie smsy systemowe?
Ja: ja nie mam mozliwosci zapisy tych nowych smsów
SYNC: Zmiany zostały wprowadzone ze względów bezpieczeństwa naszych
klientów.
SYNC: Uprzejmie proszę o informację, czy z mojej strony mogę jeszcze w
czymś pomóc?

--
Franc

Data: 2013-10-22 19:32:36
Autor: neoniusz
W dniu 20.10.2013, 21:43, neoniusz pisze:
Wlasnie robilem przelew i co widze? Ze to juz nie jest zwykly sms tylko
flash SMS, ktory sie nie zapisuje w skrzynce. Brawo, idiotyczny pomysl.

HEHE. Jestem "zagranico" i wlasnie mi przyszedl zwykly sms jako potwierdzenie. Zmienili z powrotem czy tak ma byc?

Data: 2013-10-23 08:07:21
Autor: Franc
Dnia Tue, 22 Oct 2013 19:32:36 +0200, neoniusz napisał(a):

[...]

Wczoraj dostałem już normalny SMS.
Pewnie zalała ich fala niezrozumienia "względów bezpieczeństwa naszych
klientów"  na infolinii :-)
Ja się ciesze z powrotu do normalności.

--
Franc