Sync - ostatnie duże 5%

Data: 2013-06-14 04:30:48
Autor: luc
Sync - ostatnie duże 5%
Wła¶nie dał. Co do grosza.

pzdrwm
luc

Data: 2013-06-14 13:35:27
Autor: MarekZ
Sync - ostatnie duże 5%
Użytkownik "luc"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:bfbbab8b-1337-4f53-9255-e978224279ec@googlegroups.com...

Wła¶nie dał. Co do grosza.

U mnie też co do grosza. Spoczywaj w pokoju Syncu. :)

Data: 2013-06-14 14:28:00
Autor: lolekanabolek
Sync - ostatnie duże 5%
W dniu 2013-06-14 13:35, MarekZ pisze:
  Spoczywaj w pokoju Syncu. :)

Amen

Marcin

Data: 2013-06-14 15:08:27
Autor: Franc
Sync - ostatnie duże 5%
Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:30:48 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Wła¶nie dał. Co do grosza.
RIP.
Co dalej. Gdzie i¶ć, jak żyć...

--
Franc

Data: 2013-06-14 06:35:55
Autor: roztojek
Sync - ostatnie duże 5%
W dniu pi±tek, 14 czerwca 2013 15:08:27 UTC+2 użytkownik Franc napisał:
Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:30:48 -0700 (PDT), luc napisał(a):

> Wła¶nie dał. Co do grosza.

RIP.

Co dalej. Gdzie i¶ć, jak żyć...

Spokojnie, jeszcze 200 do wyci±gnięcia, zatem 4 miesi±ce :)

-- Franc

Data: 2013-06-14 18:17:18
Autor: forestdumb
Sync - ostatnie duże 5%
luc wrote:
Wła¶nie dał. Co do grosza.

jest 200... zostalo jeszcze 200

Data: 2013-06-14 18:31:44
Autor: Andrzej Kubiak
Sync - ostatnie duże 5%
Dnia Fri, 14 Jun 2013 04:30:48 -0700 (PDT), luc napisał(a):

Wła¶nie dał. Co do grosza.

Tak na marginesie, wypłacał komu¶ maksymalne kwoty po różnych wesołych
operacjach? Bo przede mn± stan±ł otworem (wiadomo, którym), ale gdy
zmniejszyłem apetyt do 700/duszę, grzecznie wypłacał do końca.

AK

Data: 2013-06-14 18:47:51
Autor: MarekZ
Sync - ostatnie duże 5%
Użytkownik "Andrzej Kubiak"  napisał w wiadomo¶ci grup dyskusyjnych:1o9k5thhjr0gp$.1dsrgnry1ihx3$.dlg@40tude.net...

Tak na marginesie, wypłacał komu¶ maksymalne kwoty po różnych wesołych
operacjach? Bo przede mn± stan±ł otworem (wiadomo, którym), ale gdy
zmniejszyłem apetyt do 700/duszę, grzecznie wypłacał do końca.

Ja brałem lekko niższe kwoty i nigdy nie miałem żadnej niezgodno¶ci na niekorzy¶ć (raz na moj± korzy¶ć 1 grosz). Były to realne transakcje plus bill. Jakich¶ wielkich kombinacji nie uskuteczniałem.

Data: 2013-06-15 14:19:48
Autor: xbartx
Sync - ostatnie duże 5%
Dnia Fri, 14 Jun 2013 18:47:51 +0200, MarekZ napisał(a):

Ja brałem lekko niższe kwoty i nigdy nie miałem żadnej niezgodności na
niekorzyść (raz na moją korzyść 1 grosz). Były to realne transakcje plus
bill. Jakichś wielkich kombinacji nie uskuteczniałem.

Ja to raczej średnio przez cały okres, dopiero w końcówce jak doszedł bill to miałem lepsze plony. Ostatni miesiąc mnie na tyle mocno zmobilizował, że aż wystukałem prawie maksa, oczywiście bez uskuteczniania jakiś kombinacji, co mnie niewątpliwie zdziwiło i po podliczeniu wyszło, że dostałem w bonusie na koniec 1 grosz więcej. Dzisiaj wykonałem telefon i zamknąłem rachunki oraz umowę ramową. Mają tylko zadzwonić i to potwierdzić. Koniec przygody z synkiem. PS zobaczyłem też odpowiedzi na moje reklamacje tak jak wiem po średnio 3 m-c odpowiedź, pod tym względem to bank porażka i nikomu nie życzę aby musiał tam coś reklamować, bo Golgota przy tym to pikuś ;)

--
xbartx

Data: 2013-06-15 17:21:49
Autor: Zbynek Ltd.
Sync - ostatnie duże 5%
xbartx napisał(a) :

PS zobaczyłem też odpowiedzi na moje reklamacje tak jak wiem po ¶rednio 3 m-c odpowiedĽ, pod tym względem to bank porażka i nikomu nie życzę aby musiał tam co¶ reklamować, bo Golgota przy tym to piku¶ ;)

Żeby chociaż w temacie i wyja¶niaj±ca spór, to przeżyłbym te 3 miesi±ce. Ale u mnie odpowiedĽ na obie reklamacje pomieszane w dwu odpowiedziach i na dodatek bzdury i błędy matematyczne oraz systemowe.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

Data: 2013-06-16 09:47:55
Autor: xbartx
Sync - ostatnie duże 5%
Dnia Sat, 15 Jun 2013 17:21:49 +0200, Zbynek Ltd. napisał(a):

Żeby chociaż w temacie i wyjaśniająca spór, to przeżyłbym te 3 miesiące.
Ale u mnie odpowiedĹş na obie reklamacje pomieszane w dwu odpowiedziach i
na dodatek bzdury i błędy matematyczne oraz systemowe.

Jakoś tych odpowiedzi, to pozwolisz, że przemilczę, bo jak już wspomniałem zakończyłem przygodę z tym "bankiem", więc po kiego się denerwować?

--
xbartx

Sync - ostatnie duże 5%