Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?

Data: 2012-06-25 13:19:35
Autor: Józef Goła¶
Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
próbuje na rózne rachunki

niestety
Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto.

czy wszystkie banki działaj± - moze ja na złe rachunki wysyłam - próbowałem z
getinonline i eurobankiem i niestety zonk

Data: 2012-06-25 15:21:14
Autor: neoniusz
W dniu 25.06.2012 15:19, Józef Goła¶ pisze:
[...]

Rano probowalem na mertium, wywalilo mi, ze nie moze byc zrealizowany. Ostatnio poszedl. Sprobowalem przez BC i wywalilo, ze moze byc opoznienie, bo jest jakis problem z meritum (pewnie po prostu nie mieli pieniedzy jak zwykle).

BC sie wyklada powoli IMHO. Napodpisywali umow z bankami i nie wyrabiaja sie z pieniedzmi. Przykre.

Data: 2012-06-25 06:45:57
Autor: Miernik
On Jun 25, 3:21 pm, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
BC sie wyklada powoli IMHO. Napodpisywali umow z bankami i nie wyrabiaja
sie z pieniedzmi. Przykre.

E tam, mi wszystko lata jak w zegarku.
Doładowuję saldo Bluecash, robię przelew z salda i wszędzie gdzie chce
jest w minuty (w godzinach kiedy działaj± wewnętrzne w tych bankach).

Tylko nie mogę ich przekonać by obsługiwali Millennium w niedziele, bo
choć w Millennium w niedzielę działaj± przelewy (czego dowodz±
natychmiastowe wpłaty i wypłaty z/do Walutomatu), to w Bluecash nie
działaj±, pisałem do nich żeby zobaczyli, bo kiedy¶ Millennium w
niedziele nie działało a teraz działa, a oni nic, że badali kiedy¶
sesje i że im wyszło że nie działa. To piszę żeby zobaczyli teraz w
czerwcu, bo kiedy¶ rzeczywi¶cie w Millennium niedziele nic nie
działało a teraz działa, to oni dalej swoje, jak grochem o ¶cianę..

A poza niedzielnym Millennium to wszystko jak w zegarku. Eurobanku i
Getin akurat nie próbowałem, ale to takie dziwne banki, nie interesuj±
mnie. Miałem kiedy¶ konto w Getinie, to było najgorsze konto i
najgorszy system www jaki widziałem w życiu, było to co¶ rodem z lat
90-tych, zamkn±łem to konto jak zaczęli brać 5 zł miesięcznie za
prowadzenie. W Eurobanku w ogóle nie ma kont bez opłaty miesięcznej
zdaje się, więc nie próbowałem mieć tam konta.

Nie próbowałem jeszcze przelewów natychmiastowych z Synca.

Data: 2012-06-25 17:37:08
Autor: neoniusz
W dniu 25.06.2012 15:45, Miernik pisze:
[...]

Trzeba bylo chciec w ten sposob dzis rano do meritum (nie dalo sie) ;) Robie tak samo - przelew z salda.

Data: 2012-06-25 22:17:41
Autor: RobertS
[...]

też nie mogłem wykonać przelewu, wtedy kiedy chciałem potwierdzenie na email, jak tej opcji nie zaznaczyłem to przelew wyszedl...przypadek?

RobertS

Data: 2012-06-25 23:17:06
Autor: neoniusz
W dniu 25.06.2012 22:17, RobertS pisze:
[...]

Ja nie chcialem potwierdzenia, wiec pewnie przypadek ;)

Data: 2012-06-26 22:25:05
Autor: xbartx
Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:19:35 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

prĂłbuje na rĂłzne rachunki

niestety Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto.

czy wszystkie banki działają - moze ja na złe rachunki wysyłam -
próbowałem z getinonline i eurobankiem i niestety zonk

Ja dzisiaj pchnąłem do BGŻO i doszło w miarę szybko.

--
xbartx

Data: 2012-06-27 02:59:02
Autor: andrzej78
W dniu ¶roda, 27 czerwca 2012 00:25:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:19:35 +0000, Józef Goła¶ napisał(a):
> [...]
> czy wszystkie banki działaj± - moze ja na złe rachunki wysyłam -
> próbowałem z getinonline i eurobankiem i niestety zonk
Ja dzisiaj pchn±łem do BGŻO i doszło w miarę szybko.
-- xbartx

Ja z kolei mam problem tego typu, że przelew do Polbanku udało mi się wysłać, ale od tygodnia nie dotarł na konto. Reklamacja w Syncu złożona w miniony pi±tek, ponowny telefon tej sprawie wczoraj, ale niestety gotówka dalej gdzie¶ kr±ży. Dobrze że wysłałem tylko niewielk± kwotę w celu przetestowania przelewów "natychmiastowych".

Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?