Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?

Data: 2012-06-26 22:25:05
Autor: xbartx
Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?
Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:19:35 +0000, Józef Gołaś napisał(a):

prĂłbuje na rĂłzne rachunki

niestety Przelew natychmiastowy nie może być wykonany na wskazane konto.

czy wszystkie banki działają - moze ja na złe rachunki wysyłam -
próbowałem z getinonline i eurobankiem i niestety zonk

Ja dzisiaj pchnąłem do BGŻO i doszło w miarę szybko.

--
xbartx

Data: 2012-06-27 02:59:02
Autor: andrzej78
W dniu ¶roda, 27 czerwca 2012 00:25:05 UTC+2 użytkownik xbartx napisał:
Dnia Mon, 25 Jun 2012 13:19:35 +0000, Józef Goła¶ napisał(a):
> [...]
> czy wszystkie banki działaj± - moze ja na złe rachunki wysyłam -
> próbowałem z getinonline i eurobankiem i niestety zonk
Ja dzisiaj pchn±łem do BGŻO i doszło w miarę szybko.
-- xbartx

Ja z kolei mam problem tego typu, że przelew do Polbanku udało mi się wysłać, ale od tygodnia nie dotarł na konto. Reklamacja w Syncu złożona w miniony pi±tek, ponowny telefon tej sprawie wczoraj, ale niestety gotówka dalej gdzie¶ kr±ży. Dobrze że wysłałem tylko niewielk± kwotę w celu przetestowania przelewów "natychmiastowych".

Sync przelewy natychmiastowe - jaka cholera?