Sync = pseudo bank

Data: 2012-08-02 21:47:09
Autor: Pan Sowa
Sync = pseudo bank
Wysłałem przelew natychmiastowy wczoraj, do dzisiaj nie dotarł do odbiorcy. Sync telefonicznie olewa sprawę "proszę się kontaktować z Blue Media SA". Na moją sugestię, że ja mam umowę z nimi, a nie z Blue Media SA usłyszałem "jak pan robił przelew to był komunikat". Na nic się zdaję jakiekolwiek tłumaczenia.

Blue Media SA twierdzi, ĹĽe oni wszystko zrobili jak trzeba.
A odbiorca przelewu jak nie miał tak nie ma czyli pieniądze wyparowały, a bank umywa rączki i odsyła do jakichś pośredników.

I to by było na tyle przygód z Sync. Po wakacjach kończę przygodę z tym parabankiem.

Mr. Owl.

Data: 2012-08-03 11:41:46
Autor: cziko
Sync = pseudo bank
A co ma do tego bank, że zleciłe¶ darowiznę dla BlueMedia?

Data: 2012-08-03 17:45:36
Autor: knrdz
Sync = pseudo bank
  cziko pisze:
A co ma do tego bank, że zleciłe¶ darowiznę dla BlueMedia?

może to, że owe darowizny w swojej ofercie nazywa "przelewami" i to "natychmiastowymi" (pewnie lepszymi niż normalne, skoro w przeciwieństwie do nich płatnymi, z wyj±tkiem pierwszych dziesięciu miesięcznie).

Data: 2012-08-03 23:23:43
Autor: Pan Sowa
Sync = pseudo bank
W dniu 2012-08-03 13:41,  cziko pisze:
A co ma do tego bank, że zleciłe¶ darowiznę dla BlueMedia?

Zleciłem przelew w systemie Aliot Sync.

Sync = pseudo bank