Sync sie rozSynchronizowal i padl

Data: 2013-06-12 08:54:37
Autor: Dominik & Co
Sync sie rozSynchronizowal i padl
Dnia 11.06.2013 forestdumb <x@y.z> napisał/a:

Jak pogodzić jedną pensję z kontem rozsądnym Alior i Alior Sync? Oba banki chcą przelewu wynagrodzenia do nich, a ja pensję mam ino jedną!

Zwyczajnie- zadysponować przelew części wynagrodzenia (kwotowo
lub procentowo). Chyba że pracodawca odmówi, bo ma np. system
płacowy z ubiegłego tysiąclecia ;-)

Co poniektóre banki same już uprzejmie to podpowiadają,
vide: http://www.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/doc/dyspozycja.pdf

--
Dominik & kÄ…pany (via slrn)
Wyrażam wyłącznie prywatne poglądy zgodnie z Art. 54 Konstytucji RP Na priv pisz na adres: dominik kropka alaszewski na gmailu.

Sync sie rozSynchronizowal i padl