Sync - takie samo badziewie jak Alior

Data: 2012-07-04 22:21:53
Autor: Kamil Jońca
Sync - takie samo badziewie jak Alior

Testowo dzi¶ pu¶ciłem z multi przelew III sesj±. Oczywi¶cie w synku nie
ma.

KJ

Don't worry so loud, your roommate can't think.

Data: 2012-07-04 14:32:55
Autor: eisenberg
On 4 Lip, 22:21, kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) wrote:
Testowo dzi¶ pu¶ciłem z multi przelew III sesj±. Oczywi¶cie w synku nie
ma.

Posłałem przed chwil± z C-A. Jutro ok. 11.20 - 11.30 ma być w Synku

Data: 2012-07-04 22:27:00
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-07-04 22:21, Kamil Jońca pisze:
Testowo dzi¶ pu¶ciłem z multi przelew III sesj±. Oczywi¶cie w synku nie
ma.

Trzeba wpłacać we wpłatomatach :)

Data: 2012-07-04 22:47:54
Autor: a...mx
Kamil Jońca wrote:

Testowo dzi¶ pu¶ciłem z multi przelew III sesj±. Oczywi¶cie w synku nie
ma.

Czemu Cię dziwi co¶ co działa dokładnie tak jak podaje sync w swoich materiałach? Poszukaj kiedy jest księgowana 3 sesja przychodz±ca w syncu.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-07-04 22:54:04
Autor: Kamil Jońca
a...mx@gazeta.pl writes:

Kamil Jońca wrote:

[...]

To, że to działa zgodnie ze specyfikacj±, nie oznacza, że nie jest
badziewiem. W końcu ile¶ banków potrafi zaksięgować 3 sesję tego samego
dnia. A sync miał być za...cie nowoczesny nindża i wogóle. I co? I g...
Prostej rzeczy nie potrafi± zrobić dobrze. KJ
--
http://blogdebart.pl/2010/03/17/dalsze-przygody-swinki-w-new-jersey/
Snow and adolescence are the only problems that disappear if you ignore

Data: 2012-07-04 21:34:05
Autor: xbartx
Sync - takie samo badziewie jak Alior
Dnia Wed, 04 Jul 2012 22:54:04 +0200, Kamil Jońca napisał(a):

To, że to działa zgodnie ze specyfikacją, nie oznacza, że nie jest
badziewiem. W końcu ileś banków potrafi zaksięgować 3 sesję tego samego
dnia. A sync miał być za...cie nowoczesny nindża i wogóle. I co? I g...
Prostej rzeczy nie potrafią zrobić dobrze.

Tak chyba można więc to robią. Zamiast na lokacie ON dla Ciebie, kasa pracuje dla banku. Jak Synek podrośnie to będzie można coś więcej powiedzieć na razie trzeba testować tylko to dobrego co jest czyli darmowe bankomaty i MB5 ;)

--
xbartx

Sync - takie samo badziewie jak Alior