Sync weryfikacja dochodów przez kontomierz

Data: 2012-12-08 19:20:01
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Sync weryfikacja dochodów przez kontomierz
Własnie dowiedziałem się że Sync w procesie przyznawania karty kredytowej
weryfikuje dochody przez kontomierz. Konsultantka nie była w stanie
odpowiedziec jak to sie technicznie dzieje.

wie ktoś ?

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/u2012/Pruszkow/index4.php

Data: 2012-12-09 15:22:53
Autor: C.
Sync weryfikacja dochodów przez kontomierz
Nie wiem czy Sync twierdząc że "weryfikuje przez kontomierz" ma na myśli faktycznie kontomierz, czy to coś bazujące na kontomierzu co umieścili w ramach konta na Syncu.

Obstawiam że chodzi o tą drugą opcję, i że mają po prostu dostęp do tych danych z innych banków które samodzielnie ściągnąłeś przy pomocy tego narzędzia (bo wtedy wszystko dzieje się w ramach Synca).

Czyli pewnie wcześniej poproszą Cię o to żebyś
- dodał zewnętrzny bank/banki gdzie masz dochody do tego ich wynalazku który bazuje na Kontomierzu
- ściągnął historię z tych rachunków do Synca

I pewnie te dane będą podlegać analizie...

C.

Sync weryfikacja dochodów przez kontomierz