Sync - zamknięcie konta

Data: 2012-06-29 15:59:57
Autor: ETR
Sync - zamknięcie konta
W dniu 29.06.2012 08:23, b1op.SKASUJ@gazeta.pl pisze:
Sync - zamknięcie konta

Witam, próbował już ktoś zamknąć konto w Sync? Jak odbywa się ta procedura
całkowicie elektronicznie? Regulamin to stanowi, ale może coś wymyślą..
Mam zgłosić na WO + przelew z rachunku "zamknij konto" ??

wisienki wpłynęły i zamykamy?

Paul

--
www.lifeprogress.pl


Data: 2012-06-29 14:54:51
Autor: Adam
Sync - zamknięcie konta
ETR <niepodam@niepodam.pl> napisał(a):
wisienki wpłynęły i zamykamy?

Strach mieć konto w Alior Sync.
2 tygodnie i 4 reklamacje. 1. Brak wisienek
[odp. baku: może za 7 dni dostanę]
2. Cyfry w nr. konta nie zgadzaj± się z wiadomym konkursem
[odp. banku: za długo wypełniałem wniosek]
3. CIF w IVR nie działa
[odp. banku: problem ogólny, kiedy¶ naprawimy]
4. Dostałem dzisiaj informację mailow± i sms, że pozytywnie rozpatrzono
wniosek o "produkt kredytowy", na infolinii nie wiedz± jaki ;) po głupich
pytaniach przyjęto reklamację. 20 min póĽniej zadzwoniła babka, że chciała
pogadać ze mn± na temat wniosku, który "złożyłem" o kartę kredytow±. Ona nie wiedziała, że jest już reklamacja na temat tego "kredytu", on
wcze¶niej nie wiedział, że chodzi o KK - ja za to nie wiem, czy działa tam co¶
poprawnie.
Ciekawe, jakie jeszcze wnioski złożyłem.

--

Sync - zamknięcie konta