Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

Data: 2012-08-01 19:18:27
Autor:
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

Jak Wam się spisuje?

--

Data: 2012-08-01 21:21:50
Autor: Kamil Jońca
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
" " <b1op.SKASUJ@gazeta.pl> writes:

Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
Ja.

Jak Wam się spisuje?
Kijowo. Dziś chciałem zapłacić pierwszy raz  i ni hu-hu.
KJ

He hadn't a single redeeming vice.
-- Oscar Wilde

Data: 2012-08-01 19:30:09
Autor:
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a): ...
Pytania:
- Czy jakoś aktywuje się taką nalepkę?
- Można zastrzec "dużą" kartę i korzystać tylko ze zbliżaka?

Data: 2012-08-01 20:09:29
Autor: dym80
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
kjonca@poczta.onet.pl (Kamil Jońca) napisał(a):
> Jak Wam się spisuje?
Kijowo. Dziś chciałem zapłacić pierwszy raz  i ni hu-hu.
KJ

A nie jest przypadkiem tak, że w tej technologii pierwsze użycie trzeba zatwierdzić pin-em?
Przynajmniej tak mnie poinformowała Pani przy kasie kiedy pierwszy raz używałem polbankowego bezstykowca.

Data: 2012-08-01 13:29:54
Autor: luc
On 1 Sie, 22:09, " dym80" <dym80.WYT...@gazeta.pl> wrote:
kjo...@poczta.onet.pl (Kamil Jo ca) napisa (a):

> Kijowo. Dzi chcia em zap aci pierwszy raz  i ni hu-hu.
> KJ

A nie jest przypadkiem tak, e w tej technologii pierwsze u ycie trzeba
zatwierdzi pin-em?
Przynajmniej tak mnie poinformowa a Pani przy kasie kiedy pierwszy raz u ywa em
polbankowego bezstykowca.

Do polbankowej naklejki (KK PolbankEra) nie ma pinu. Dlatego też
więcej niż 50 pln jednorazowo nie zapłacisz...

pzdrwm
luc

Data: 2012-08-01 22:16:48
Autor: osa
W dniu 2012-08-01 22:09,  dym80 pisze:
[...]

Z tego co wiem to tak, ale jeszcze nie miałem okazji testować ichniej naklejki.

Data: 2012-08-02 06:57:32
Autor: m
  <b1op.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

Jak Wam się spisuje?

Brałem tylko zbliżaka. PIN ustanowiony on-line. Pierwsza transakcja bez PIN.
Noszę w telefonie pomiędzy baterią a tylną klapką. Jak do tej pory żadnych
problemów.

Data: 2012-08-02 09:18:19
Autor: gregor
W dniu 2012-08-02 08:57,  m pisze:
[...]

Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści ale żadnych problemów

gregor

Data: 2012-08-02 10:23:16
Autor: Q
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści ale żadnych problemów

A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

Data: 2012-08-02 10:34:42
Autor:
Q <no@spam.org> napisał(a):
> [...]

A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

Według TOiP obie są za 0zł. Jak zmienią TOiP to się zastrzeże i tyle :)

Data: 2012-08-02 16:37:16
Autor: osa
W dniu 2012-08-02 10:23, Q pisze:
A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?

48mm x 28mm x <1mm

Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

tak

Sync - zbliżak naklejka - kto ma?