Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

Data: 2012-08-02 06:57:32
Autor: m
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
  <b1op.SKASUJ@gazeta.pl> napisał(a):
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?

Jak Wam się spisuje?

Brałem tylko zbliżaka. PIN ustanowiony on-line. Pierwsza transakcja bez PIN.
Noszę w telefonie pomiędzy baterią a tylną klapką. Jak do tej pory żadnych
problemów.

Data: 2012-08-02 09:18:19
Autor: gregor
W dniu 2012-08-02 08:57,  m pisze:
[...]

Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści ale żadnych problemów

gregor

Data: 2012-08-02 10:23:16
Autor: Q
Sync - zbliżak naklejka - kto ma?
Potwierdzam niestety dla karty zmieniłem telefon i już się nie mieści ale żadnych problemów

A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

Data: 2012-08-02 10:34:42
Autor:
Q <no@spam.org> napisał(a):
> [...]

A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?
Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

Według TOiP obie są za 0zł. Jak zmienią TOiP to się zastrzeże i tyle :)

Data: 2012-08-02 16:37:16
Autor: osa
W dniu 2012-08-02 10:23, Q pisze:
A mozesz powiedziec jakie wymiary ma ta naklejka (bok1 x bok2 x grubosc)?

48mm x 28mm x <1mm

Mozna zamowic i karte i nalepke i obie beda darmowe?

tak

Sync - zbliżak naklejka - kto ma?