Sync - żenujący poziom informatyka/czki

Data: 2012-10-05 10:57:53
Autor: Zbynek Ltd.
Sync - żenujący poziom informatyka/czki
Elo

Nie można skopiować wiadomości otrzymanych od banku. Skrypt nie pozwala na zaznaczenie tekstu. Mam chyba robić zrzut ekranu. A jak wiadomość dłuższa niż ekran, to kilka razy. Żenada. Informatycy z gimnazjum.

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-10-05 02:47:34
Autor: disnej
Sync - żenujący poziom informatyka/czki
szczerze mowiac to jako programista jestem pod wrazeniem systemu synca, a w szczegolnosci czata

Ten system nie byl pisany przez 1 osobe a zapewne zewnetrzna firme.

Data: 2012-10-05 04:20:24
Autor: Lisciasty
Sync - żenujący poziom informatyka/czki
On Oct 5, 10:57 am, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
[...]

Otwórz sobie podgląd źródła strony i tam masz wszystko, bardzo wygodny
sposób w przypadku jakiś dziwnych apletów i cudactw :>

L.

Data: 2012-10-05 04:27:39
Autor: Piotr Hołda
W dniu piątek, 5 października 2012 13:20:24 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:

Otwórz sobie podgląd źródła strony i tam masz wszystko, bardzo wygodny

sposób w przypadku jakiś dziwnych apletów i cudactw :>

W przypadku appletów źródło strony Ci nic nie pomoże. Tu mamy do czynienia z dużymi ilościami AJAXa i JS. Były już wcześniej na grupie podpowiedzi jak skopiować treść.
Mnie też wkurza, że nie mogę skopiować nr rachunku bo klik powoduje przeładowanie elementu strony i zaznczenie znika. Trzeba kombinować jak koń pod górę.

Data: 2012-10-05 04:40:39
Autor: krzysztofsf
On 5 Paź, 13:27, Piotr Hołda <pho...@gmail.com> wrote:
> [...]

Mnie też wkurza, że nie mogę skopiować nr rachunku bo klik powoduje przeładowanie elementu strony i zaznczenie znika. Trzeba kombinować jak koń pod górę.

"Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 24 października 2012 r. obowiązywać
będzie nowy "Regulamin obsługi produktów Alior Sync". Poniżej
przedstawiamy najważniejsze zmiany dotyczące Cashback i karty
debetowej.

Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów
internetowych, wyłączone zostały:

1. kody MCC: - 4111, określający m.in. usługi transportowe, - 6012,
określający instytucje finansowe,
- 6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,
- 6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,
- 4829, określający internetowe przekazy pieniężne.

2. płatności "Płacę z Alior Sync" w punktach korzystających z wyżej
wymienionych kodów MCC.

Zgodnie z nowymi zapisami maksymalna kwota, dla której naliczany jest
Cashback, określana będzie dla danego klienta, a nie dla każdego
rachunku, jak odbywało się to dotychczas.

Do Regulaminu wprowadzono także informację, że Bank w uzasadnionych
przypadkach ma prawo wstrzymać wypłatę całości lub części zwrotu w
ramach usługi Cashback.

Ponadto dodano zapis, że Bank zamknie nieaktywowaną kartę debetową po
trzech miesiącach od jej wydania.

Zmieniony Regulamin, o którym mowa powyżej, znajdą Państwo na stronie
www.sync.pl.

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Wirtualnym
Oddziałem lub z infolinią Alior Sync pod numerem 19 506."

"Data operacji:
17-09-2012
Typ operacji:
Obciążenie
Operacje Rachunku:
Tytuł płatności:
Transakcja kartą debetową;obciążenie 8699 LUX 35314369001 PP*1361CODE"

Nie rozumiem - zadnych problemow spod Opery.

Data: 2012-10-05 05:18:00
Autor: disnej
Sync - żenujący poziom informatyka/czki
CTRL+A a potem CTRL+C - i masz wszystko w schowku

Data: 2012-10-05 14:29:14
Autor: Zbynek Ltd.
disnej napisał(a) :
CTRL+A a potem CTRL+C - i masz wszystko w schowku

Rzeczywiście. Działa. Teraz uważnie przejrzeć tekst i wykasować wszystko nie należące do otrzymanej wiadomości.
Niemniej kombinowanie jak koń pod górę.