Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu

Data: 2012-10-31 19:39:36
Autor: Andrzej Kubiak
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Komentarz raczej zbyteczny, poniýej lista nowych warunków.

AK

"Od 1 listopada br. wprowadzamy zmiany do ĄRegulaminu obsůugi produktów
Alior Syncˇ. Klienci, którzy obecnie otrzymujŕ na rachunek w Alior Sync
wynagrodzenie lub stypendium bŕdę utrzymujŕ okreúlone saldo na tym
rachunku, bŕdę teý korzystajŕ z depozytowych lub kredytowych produktów
Alior Sync, bćdŕ w dalszym ciŕgu korzystaă z usůugi Cashback, a dodatkowo
bćdŕ mogli bezpůatnie przedůuýyă gwarancjć na zakupione przez Internet
produkty RTV i AGD o 12 miesićcy. Klienci, którzy dotychczas nie korzystali
aktywnie z usůug Alior Sync, równieý bćdŕ mogli korzystaă z Cashbacku oraz
przedůuýonej gwarancji na sprzćt RTV/AGD, jeúli speůniŕ co najmniej jeden
(dowolny) z poniýszych warunków: 1. Na konto klienta w Alior Sync co miesiŕc bćdzie wpůywaă wynagrodzenie od
pracodawcy bŕdę stypendium z uczelni LUB 2. Úrednie miesićczne saldo na rachunku oszczćdnoúciowo-rozliczeniowym
klienta w Alior Sync bćdzie wynosiă minimum 1 500 zů, LUB 3. Ůŕczne úrednie saldo miesićczne na lokatach terminowych (w tym na
lokacie negocjowanej, standardowej, rekomendacyjnej oraz na lokacie z
dopůatami Ąúwinka skarbonkaˇ), rachunku oszczćdnoúciowo-rozliczeniowym i
rachunku oszczćdnoúciowym klienta bćdzie wynosiă minimum 10 000 zů, LUB 4. Ůŕczne úrednie saldo miesićczne zadůuýenia w ramach posiadanych przez
klienta rachunków kart kredytowych, poýyczki i limitu odnawialnego bćdzie
wynosiă minimum 3 000 zů. Zmiany Regulaminu zacznŕ obowiŕzywaă od 1 stycznia 2013 r. W przypadku
niespeůnienia ýadnego z powyýszych warunków, od 1 stycznia 2013 r. Cashback
nie bćdzie naliczany."

Data: 2012-10-31 11:46:05
Autor: guciobankowy
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
W skrócie:

Zwrot będzie tylko gdy spełniony jeden z warunków:
- na konto wpływa wynagrodzenie
- ¶rednie miesięczne saldo minimum 1 500 zł,
- ł±czne ¶rednie saldo miesięczne na lokatach terminowych minimum 10 000 zł,
- ł±czne ¶rednie saldo miesięczne zadłużenia minimum 3 000 zł..

https://www.sync.pl/aktualnosci/zmiany_w_regulaminie_obslugi_produktow_alior_sync

czyli warunki jak dla 'głównego konta' u ojca.

Data: 2012-10-31 20:04:10
Autor: Kamil Jońca
guciobankowy@gmail.com writes:

[...]

Nie. Nie ma opcji przelej "x PLN, bez pytania o pochodzenie"
KJ
--
http://sporothrix.wordpress.com/2011/01/16/usa-sie-krztusza-kto-nastepny/

Data: 2012-10-31 12:41:59
Autor: guciobankowy
W dniu ¶roda, 31 paĽdziernika 2012 20:07:03 UTC+1 użytkownik Kamil Jońca napisał:
> czyli warunki jak dla 'głównego konta' u ojca.
Nie. Nie ma opcji przelej "x PLN, bez pytania o pochodzenie"

Fakt, nie do końca jak u ojca ;) No ale przelewaj±c codziennie 1500zł ¶rednie saldo będzie 1500... i nie pytaj± o pochodzenie ;)

Data: 2012-10-31 12:09:26
Autor: johnnybravo
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
O sooo chodzi z t± gwarancj± dodatkow±?

Data: 2012-10-31 12:43:48
Autor: guciobankowy
W dniu ¶roda, 31 paĽdziernika 2012 20:09:26 UTC+1 użytkownik johnn...@o2.pl napisał:
O sooo chodzi z t± gwarancj± dodatkow±?

Jaki¶ chłyt marektingowy ;) Podobna ¶ciema jak assistance u ojca: dwa razy chciałem skorzystać i raz okazało się że piecyki gazowe to naprawiaj±... ale kuchenne a nie łazienkowe, a drugi raz, że TV naprawiaj± ale jakie¶ bardzo młode, a mój był za stary ;)

Data: 2012-10-31 18:34:35
Autor: Sebastian
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
zgłupiałem - restrykcjami objęto cashback (wypłaty gotówki w sklepie) czy moneyback (premię za zakupy internetowe)

Data: 2012-10-31 22:12:49
Autor: Zdzislaw J
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
witam
Uýytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisaů w wiadomoúci news:1cgd53it7ltfu.1bj0hze9dnlou.dlg40tude.net...
Komentarz raczej zbyteczny, poniýej lista nowych warunków.

AK

"Od 1 listopada br. wprowadzamy zmiany do ĄRegulaminu obsůugi produktów

"Nowy regulamin jest juý dostćpny na portalu: http://www.sync.pl"

nie potrafilem znalezc, slepy chyba jestem...

Z.

Data: 2012-10-31 14:18:27
Autor: guciobankowy
W dniu ¶roda, 31 paĽdziernika 2012 22:12:47 UTC+1 użytkownik Zdzislaw J napisał:
nie potrafilem znalezc, slepy chyba jestem...

Nie, to tylko sync skutecznie utrudnia dostęp do dokumentów:
http://www.sync.pl/informacje/Przydatne+Dokumenty

A do tej strony dostaniesz się klikaj±c na szary napis "więcej" umieszczony na szarym tle w prawym dolnym roku...

Data: 2012-10-31 22:35:49
Autor: Zdzislaw J
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
witam ponownie,
[...]

jaka szkoda, iz w komunikacie zabraklo informacji, ze w regulaminie pojawily sie takze inne zmiany:

dodano par.54 pkt 3e:
"e. Gdy Bank stwierdzi, iS pojedyncza transakcja lub grupa transakcji bćdŕca podstawŕ naliczenia Punktów powiŕzana jest z
dziaůalnoúciŕ gospodarczŕ wůaúciciela/wspóůwůaúciciela rachunku lub transakcje zostaůy dokonane w imieniu lub na rzecz
osoby, która takŕ dziaůalnoúă prowadzi. "

w par 56 w pkt. 2 dodano "a lub 1000 PLN w danym miesiŕcu dla danego Klienta ? w przypadku Klientów, którzy nie ukończyli 19 roku Sycia i nie speůniajŕ Sadnego z warunków wskazanych w ust. 3 lit. a-d"

Z.

Data: 2012-11-01 09:46:17
Autor: xbartx
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Dnia Wed, 31 Oct 2012 19:39:36 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Komentarz raczej zbyteczny, poniĹĽej lista nowych warunkĂłw. (...)

W sumie to myślałem, że od nowego roku całkowicie to zniosą albo zrobią limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że postanowili inaczej.

--
xbartx

Data: 2012-11-01 08:18:53
Autor: Piotr Hołda
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
W dniu czwartek, 1 listopada 2012 10:46:17 UTC+1 użytkownik xbartx napisał:
W sumie to my¶lałem, że od nowego roku całkowicie to znios± albo zrobi± limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że postanowili inaczej.

Nie jest tak Ľle. Jeżeli kto¶ ma tam promocyjn± lokatę to póki co się łapie. PóĽniej wystarczy tam przelać 1500 żeby leżało i nadal będzie się łapał.

Data: 2012-11-01 16:43:25
Autor: Zbynek Ltd.
Piotr Hołda napisał(a) :
[...]

Eeeeetam. Interes do d... Te 1500 leż±c na BGŻO z ich 5,8% da 70,47 netto. Musiałbym wydawać miesięcznie na zakupy w Necie co najmniej 1410 żeby wyszło na to samo. Do tego bać się, czy łaskawie MCC będzie im odpowiadało. Za dużo fatygi. Inni s± mniej problemowi, więc głosujemy jednym klikiem i wyprowadzamy pieni±żki do innego banku. Żegnaj Synek :-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończ± mu się wszystkie możliwo¶ci.]

Data: 2012-11-01 16:52:49
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 01 Nov 2012 16:43:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Eeeeetam. Interes do d... Te 1500 leż±c na BGŻO z ich 5,8% da 70,47 netto.

Uhm. Rocznie.

Musiałbym wydawać miesięcznie na zakupy w Necie co najmniej 1410 żeby wyszło na to samo.

Je¶li przez pozostałe 11 miesięcy nie będziesz już nic kupował, to tak.

AK

Data: 2012-11-01 17:38:08
Autor: Zbynek Ltd.
Andrzej Kubiak napisał(a) :
Dnia Thu, 01 Nov 2012 16:43:25 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

Eeeeetam. Interes do d... Te 1500 leż±c na BGŻO z ich 5,8% da 70,47 netto.

Uhm. Rocznie.

He, racja.

Musiałbym wydawać miesięcznie na zakupy w Necie co najmniej 1410 żeby wyszło na to samo.

Je¶li przez pozostałe 11 miesięcy nie będziesz już nic kupował, to tak.

Ale ile można kupować? Chatę mam za mał± :-)
Tu 1410, tam 2000, tam ile¶tam, itd.

Data: 2012-11-01 11:37:56
Autor: mucher
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
On 1 Lis, 17:38, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
Andrzej Kubiak napisał(a) :

> Je¶li przez pozostałe 11 miesięcy nie będziesz już nic kupował, to tak.

Ale ile można kupować? Chatę mam za mał± :-)
Tu 1410, tam 2000, tam ile¶tam, itd.

Wiesz, sam rachunek za gaz u mnie wyrabia ten limit z nadwyżk±.

mucher

Data: 2012-11-01 19:05:48
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Thu, 01 Nov 2012 17:38:08 +0100, Zbynek Ltd. napisał(a):

[...]

1410 rocznie? Tyle to się załatwi fakturami za internet/telefon :)

AK

Data: 2012-11-01 17:11:55
Autor: Pan Sowa
W dniu 2012-11-01 10:46, xbartx pisze:
W sumie to myślałem, że od nowego roku całkowicie to zniosą albo zrobią
limit typu nie więcej niż 10/30/50 zł miesięcznie. No ale wychodzi, że
postanowili inaczej.

Dla mnie warunki są akceptowalne. Poza tym pozostałe kwestie jak karta/bezpłatne bankomaty nadal pozostaję więc jako drugie konto Sync nadal się sprawdzi.

Mr. Owl.

Data: 2012-11-01 18:15:55
Autor: MarekZ
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
UĹĽytkownik "Pan Sowa"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:k6u70e$4dr$1@usenet.news.interia.pl...

Dla mnie warunki są akceptowalne. Poza tym pozostałe kwestie jak karta/bezpłatne bankomaty nadal pozostaję więc jako drugie konto Sync nadal się sprawdzi.

Dla mnie od biedy też są akceptowalne. Ja tam zamierzam po prostu w razie potrzeby przelewać w najgorszym razie 46500 zł na jeden dzień, czy tam 23250 na dwa dni, jeżeli w danym miesiącu (pod jego koniec) uznam to za opłacalne oraz ewentualnie kumulować moneyback co drugi miesiąc. Dla tych, którzy brali maksymalny moneyback w każdym miesiącu (ja do nich nie należę) te warunki nie pogarszają istotnie oferty. Jest to pogorszenie, ale o wiele groźniejsze są panoszące się wyłączenia.

Data: 2012-11-01 19:31:01
Autor: Pan Sowa
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
W dniu 2012-11-01 18:15, MarekZ pisze:
Dla mnie od biedy teĹĽ sÄ… akceptowalne. Ja tam zamierzam po prostu w
razie potrzeby przelewać w najgorszym razie 46500 zł na jeden dzień, czy
tam 23250 na dwa dni, jeĹĽeli w danym miesiÄ…cu (pod jego koniec) uznam to
za opłacalne oraz ewentualnie kumulować moneyback co drugi miesiąc. Dla
tych, ktĂłrzy brali maksymalny moneyback w kaĹĽdym miesiÄ…cu (ja do nich
nie naleĹĽÄ™) te warunki nie pogarszajÄ… istotnie oferty. Jest to
pogorszenie, ale o wiele groźniejsze są panoszące się wyłączenia.

Teraz znalazłem, że Sync ma coś takiego :

Konto oszczędnościowe możesz powiązać ze swoim kontem osobistym!

Dzięki usłudze auto-uzupełniania zyskasz na oprocentowaniu wolnych środków i zaoszczędzisz czas na kontrolowaniu salda rachunku! Wystarczy, że określisz kwotę, którą chcesz zawsze mieć na koncie osobistym. Gdy wystąpi na nim nadwyżka środków, zostanie ona przelana na Twoje konto oszczędnościowe. Jeśli jednak środki na Twoim koncie osobistym będą niewystarczające, uzupełnimy je korzystając z Twojego konta oszczędnościowego. W zależności od Twoich potrzeb sprawdzenie salda i przelew środków może odbywać się z częstotliwością dzienną, tygodniową lub miesięczną. Minimalna kwota przelewu w ramach usługi wynosi 50 zł.

Czy to nie jest taka sama usługa jaką ma Raiffeisen ?
W przypadku konta "zapasowego" to właściwie super sprawa, no i to 1500 zł wymaganego salda będzie na siebie pracowało.

Mr. Owl.

Data: 2012-11-01 19:40:07
Autor: Andrzej Kubiak
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Dnia Thu, 01 Nov 2012 19:31:01 +0100, Pan Sowa napisał(a):

W przypadku konta "zapasowego" to wła¶ciwie super sprawa, no i to 1500 zł wymaganego salda będzie na siebie pracowało.

W jaki sposób?

AK

Data: 2012-11-01 19:50:35
Autor: Kamil Jońca
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Pan Sowa <pan.sowa@gmail.ru> writes:

[...]

Czy to nie jest taka sama usługa jak± ma Raiffeisen ?
W przypadku konta "zapasowego" to wła¶ciwie super sprawa, no i to 1500
zł wymaganego salda będzie na siebie pracowało.

#v+
 ¦rednie miesięczne saldo na rachunku oszczędno¶ciowo-rozliczeniowym klienta w Alior Sync
będzie wynosić minimum 1 500 zł,
#v-

Jak dla mnie to na r-ku oszczędno¶ciowym się nie łapie.

KJ

Corruption is not the #1 priority of the Police Commissioner.  His job
is to enforce the law and fight crime.
-- P. B. A. President E. J. Kiernan

Data: 2012-11-02 09:08:14
Autor: marek
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Ciekawe jak sprawdzajŕ ten warunek?
1. Na konto klienta w Alior Sync co miesiŕc bćdzie wpůywaă wynagrodzenie od pracodawcy bŕdę stypendium z uczelni

skanujŕ tytuůy przelewów? ýe mam byă wpisane sůowo pensja, wynagrodzenie w treúci przelewu?

Data: 2012-11-03 09:58:46
Autor: xbartx
Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu
Dnia Wed, 31 Oct 2012 19:39:36 +0100, Andrzej Kubiak napisał(a):

Zmiany Regulaminu zaczną obowiązywać od 1 stycznia 2013 r. W przypadku
niespełnienia żadnego z powyższych warunków, od 1 stycznia 2013 r.
Cashback nie będzie naliczany."

W sumie to mnie jeszcze jedno zastanowiło. Przecież w grudniu będzie największy 'riot' po sklepach i kasa będzie się przelewać poważnie wszystkimi bokami a oni to wprowadzają od 01.01.2013 r. czyli nie są do końca aż tacy niedobrzy w tym Synku ;)

--
xbartx

Data: 2012-11-03 11:16:36
Autor: TrzyLinie
W dniu 2012-11-03 10:58, xbartx napisał(a):
[...]

wszystkimi bokami a oni to wprowadzajÄ… od 01.01.2013 r. czyli nie sÄ… do
końca aż tacy niedobrzy w tym Synku ;)

NieustajÄ…ca prowizorka, najpierw nie przewidzieli, ĹĽe zainteresowanie
zwrotem będzie za duże jak na ich chęci dzielenia się z bliźnim, a potem
nie pomyśleli, że wchodzą europejskie ujednolicenia, zapowiadane od miesięcy,
które każą im informować na dwa miesiące przed wprowadzeniem zmian... I wyszedł
1 stycznia.

Data: 2012-11-03 10:42:45
Autor: xbartx
Dnia Sat, 03 Nov 2012 11:16:36 +0100, TrzyLinie napisał(a):

[...]

Raczej nie sądzę, żeby nie przewidzieli. Po prostu chcieli szybko zgarnąć pokaźną ilość klientów, więc musieli zabłysnąć na rynku czymś naprawdę wyjątkowym i im się to chyba udało.

--
xbartx

Sync znowu miesza z moneybackiem - zmiana regulaminu