Synchronizacja kalendarza z Google

Data: 2010-04-07 09:08:55
Autor: Jarek
Synchronizacja kalendarza z Google
Witam,
w jaki sposób mogę zsynchronizować swój kalendarz i kontakty w telefonie HTC z kalendarzem Google? W telefonie ustawiłem, aby kalendarz automatycznie synchronizował terminy na moje konto gmail, ale po wejściu w Kalendarz Google jest on nadal pusty.
Przy okazji chciałbym zapytać w jaki sposób np.po zmianie telefonu mogę przenieść te dane do nowego telefonu, tak aby przez przypadek zamiast przeenieść zapisane terminy z Google na telefon, Google nie zrobiły tego w drugą stronę, tzn. puste terminy i brak kontaktów przeniosły do Kalendarza.
Z góry dziękuję za wszelką pomoc.

Pozdrawiam,
Jarek

Data: 2010-04-07 10:13:05
Autor: Jarek

Użytkownik "Jarek" <wektor@onet.pl> napisał w wiadomości news:hphb76$o72$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

OK, już sobie poradziłem. Przechodzą tylko zdarzenia z zaznaczonym kalendarzem gmaila.
Nie widzę jednak możliwości edycji zmiany kalendarza z PC Sync na Gmail we wcześniejszych zapisanych zdarzeniach.

Pozdrawiam,
Jarek

Synchronizacja kalendarza z Google