Synchronizacja kontakt贸w mi臋dzy telefonami. ..

Data: 2009-07-19 22:55:03
Autor: hikimokorisan
Synchronizacja kontakt贸w mi臋dzy telefonami. ..
No i pojawil mi sie kolejny problem - jak miedzy Nokia e51 i tym LG KU990i synchronizowac bezposrednio ontakty, a najlepiej wszystko...

Da sie?

Data: 2009-07-19 14:39:11
Autor: arek
Synchronizacja kontakt體 mi阣zy telefonami...
On 19 Lip, 22:55, hikimokorisan <hikimokori...@amorki.pl> wrote:
No i pojawil mi sie kolejny problem - jak miedzy Nokia e51 i tym LG
KU990i synchronizowac bezposrednio ontakty, a najlepiej wszystko...

Da sie?

Via gmail? Da sie.

Jak? Google ma fajny tutek na ten temat.

Data: 2009-07-19 23:58:09
Autor: hikimokorisan
arek wrote:
[...]

Daj linka, prooosze :)

Data: 2009-07-20 11:34:16
Autor: arek
On 19 Lip, 23:58, hikimokorisan <hikimokori...@amorki.pl> wrote:
> Via gmail? Da sie.
> Jak? Google ma fajny tutek na ten temat.

Daj linka, prooosze :)

http://www.google.pl/search?q=google+sync+contacts

A prosze bardzo.

Data: 2009-07-20 23:16:56
Autor: hikimokorisan
arek wrote:
[...]

No i dupa. KU990i nie jst obslugiwany :/

Wrrrr...

Synchronizacja kontakt贸w mi臋dzy telefonami. ..