Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50

Data: 2009-08-02 17:40:06
Autor: Artur Dębski
Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50
Witam wszystkich
Może ktoś poleci mi jakieś fajne rozwiązanie
do synchronizacji kontaktów pomiedzy dwoma telefonami iPhone i Nokia E50 ?

Znam http://my.memova.com ale widzę jakieś niezgodności pomiędzy
zsynchronizowanymi kontaktami - np wyciagnałem kontakty z E50 ale oglądam na www i widzę
pozycje bez numerów telefonów - zaglądam do PC Suite - telefony są :( ,
drugim mankamentem jest konieczność przechowywania kontaktów w zewnętrznym
serwisie w Internecie a wolałbym na własnej maszynie w jakimś oprogramowaniu.

Z góry dziekuję
Artur Dębski
http://gui54.internetdsl.tpnet.pl

Data: 2009-08-02 18:29:00
Autor: Marcin Mały
Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50
Nie wiem, czy coś takiego zadziała przy iPhonie, bo on ma ponoć dość  ograniczone możliwości, ale znakomitą synchronizację zapewnia Gmail - mam  tam listę kontaktów zsynchronizowaną z trzema różnymi telefonami  komórkowymi, działa znakomicie i synchronizuje razem ze zdjęciami  przypisanymi do kontaktów.
Dla aparatów, których Google samodzielnie nie obsługuje, można polecić  www.goosync.com - niestety ograniczenia w darmowym profilu.

--
http://www.anglista.edu.pl
http://marcin.anglista.edu.pl

Data: 2009-08-05 02:25:56
Autor: mmartyn
Synchronizacja kontaktów iPhone i Nokia E50
Zadziała, zadziała koncertowo.

Data: 2009-08-05 10:09:18
Autor: Artur Dębski
[...]

Dzięki  - będę musiał spróbować - pomyślałem też że może da się przez
MS Outlook na koncie Exchange lub POP3  - synchronizując kontakty MS Outlook
z Nokii przez PC Suite a z iPhone przez iTunes lub oba bezpośrednio
przez serwer Exchange.