Synchronizacja z chmurą na Androida

Data: 2012-10-14 21:38:08
Autor: Piotr M
Synchronizacja z chmurą na Androida
Witam.

Który soft na Androida pozwala synchronizować z chmurą, w usługach  Storino, SugarSync, Dropbox i Google Drive, tak aby z pozycji telefonu  można było zarządzać katalogami (tworzenie, kasowanie, przenoszenie, itd)  i zarządzać udostępnianiem ich innym?

Dziękuję

--
Pozdrawiam, Piotr M

Data: 2012-10-15 12:31:00
Autor: Maciek "Babcia" Dobosz
Synchronizacja z chmurą na Androida
Dnia 2012-10-14, o godz. 21:38:08
"Piotr M" <xx@xx.xx> napisał(a):

[...]

Na pewno box.net i Dropbox i ich aplikacje. box.net fajny
dla użytkowników SGSIII bo daje po zakupie telefonu 50GB ba dane.

Zdrówko

Data: 2012-10-15 17:49:18
Autor: Piotr M
Synchronizacja z chmurą na Androida
W dniu 15.10.2012 o 12:31 Maciek Babcia Dobosz <babcia@jewish.org.pl>  pisze:

Dnia 2012-10-14, o godz. 21:38:08
"Piotr M" <xx@xx.xx> napisał(a):

[...]

Dzięki. Dobrze że da się, bo słyszałem że w z pozycji telefonu marnie jest  z tym. To będę szedł w kierunku Dropboxa (nie chodzi o mnie bo nie mam  Androida teraz), box.net nie znam.

--
Pozdrawiam, Piotr M

Synchronizacja z chmurą na Androida