Syncowi znudziło się dopłacanie...

Data: 2012-09-26 16:49:28
Autor: Andrzej Kubiak
Syncowi znudziło się dopłacanie...
24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.

AK

Data: 2012-09-26 07:56:37
Autor: pasztab
Syncowi znudziło się dopłacanie...
W dniu środa, 26 września 2012 16:49:42 UTC+2 użytkownik Andrzej Kubiak napisał:
24 pa�dziernika zmiana regulaminu, ju� nie b�dzie tak �atwo kasowa� co

miesi�c 1125*liczba dobrych znajomych.

AK

Zmien sobie czcionke.

Data: 2012-09-26 16:59:31
Autor: kowtow
Syncowi znudziło się dopłacanie...
Zmien sobie czcionke.

Tylko tyle masz do powiedzenia?

Data: 2012-09-26 09:15:58
Autor: Michal Pl
Syncowi znudziło się dopłacanie...
Synek przysłał takie coś:

Szanowni Państwo,

Uprzejmie informujemy, że od 24 października 2012 r. obowiązywać będzie nowy "Regulamin obsługi produktów Alior Sync*. Poniżej przedstawiamy najważniejsze zmiany dotyczące Cashback i karty debetowej.

Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów internetowych, wyłączone zostały:

1. kody MCC:

- 4111, określający m.in. usługi transportowe,

- 6012, określający instytucje finansowe,

-6211, określający brokerów ubezpieczeniowych,

-6051, określający przekazy pieniężne w instytucjach finansowych,

- 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.

2. płatności ,Płacę z Alior Sync* w punktach korzystających z wyżej wymienionych kodów MCC.

Zgodnie z nowymi zapisami maksymalna kwota, dla której naiczany jest Cashback, określana będzie dla danego kfienta, a nie dla każdego rachunku, jak odbywało się to dotychczas.

Do Regulaminu wprowadzono także informację, że Bank w uzasadnionych przypadkach ma prawo wstrzymać wypłatę całości lub części zwrotu w ramach usługi Cashback.

Ponadto dodano zapis, że Bank zamknie nieaktywowaną kartę debetową po trzech miesiącach od jej wydania.

Zmieniony Regulamin, o którym mowa powyżej, znajdą Państwo na stronie www.svnc.Pl.

W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Wirtualnym Oddziałem lub z infolinią Afior Sync pod numerem 19 506.

Data: 2012-09-26 21:09:39
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
Michal Pl pisze:

[...]

Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

--
MiCHA

Data: 2012-09-26 12:50:48
Autor: eisenberg
W dniu środa, 26 września 2012 21:10:07 UTC+2 użytkownik Przemyslaw Kwiatkowski napisał:
Michal Pl pisze:

> [...]

> - 4629, określający internetowe przekazy pieniężne.

Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

Zrobiłem testowo zasilenie mPay z karty Synca. Z ciekawości, czy za to też 5%MB. PS jaki cashback?? Bankowcy bądż co bądż powinni takie rzeczy wiedzieć!

Data: 2012-09-26 21:50:41
Autor: Chris94
Dnia Wed, 26 Sep 2012 21:09:39 +0200, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

[...]

O tym, to się dopiero przekonamy po 24.10.

--
Pozdrowienia,
Krzysztof

Data: 2012-09-27 00:13:55
Autor: krzysztofsf
On 26 Wrz, 21:51, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

O tym, to się dopiero przekonamy po 24.10.

Caly cza smnie ciekawi, czy nie pojda za ciosem i nie wylacza takich
platnosci z GP na swoich KK ?

Data: 2012-09-27 11:54:12
Autor: neoniusz
On 26.09.2012 21:09, Przemyslaw Kwiatkowski wrote:
[...]

Allegro ma przeciez 8999. Wylaczyli za to np. skycash.
A "rachunki" w zabce jaki maja MCC?

Data: 2012-09-27 03:10:17
Autor: luc
On 27 Wrz, 11:54, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:

> Jeśli się nie mylę - nie wyłączyli Allegro? :-)

Allegro ma przeciez 8999. Wylaczyli za to np. skycash.
A "rachunki" w zabce jaki maja MCC?

4900, a potrafisz to zapłacić via net?

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-27 12:13:21
Autor: neoniusz
On 27.09.2012 12:10, luc wrote:
[...]

Nie, tak tylko przy okazji pytalem ;)

Data: 2012-09-27 03:22:58
Autor: luc
On 27 Wrz, 12:13, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
On 27.09.2012 12:10, luc wrote:

> 4900, a potrafisz to zapłacić via net?

Nie, tak tylko przy okazji pytalem ;)

Liczyłem, że będzie coś z listy dla KK BGŻ ;-(

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-27 14:15:09
Autor: Przemyslaw Kwiatkowski
neoniusz pisze:

[...]

4900, ale to przecieĹź nie jest operacja internetowa... :-(

--
MiCHA

Data: 2012-09-27 07:57:08
Autor: Q
Syncowi znudziło się dopłacanie...
Z usługi Cashback, polegającej na zwrocie 5% wartości zakupów internetowych, wyłączone zostały:

Zasilanie telefonow na karte debetowka Synca nie da juz 5% zwrotu?
A zasilanie z Synca rzeczy typu moBilet / CallPay tez odpada?

Data: 2012-09-27 08:57:09
Autor: lolekanabolek
W dniu 2012-09-27 07:57, Q pisze:
[...]

mobilet ma chyba kod 4111, więc by odpadło
ale zawsze można go zasilić przez PayU, powinno wtedy przejść

Marcin

Data: 2012-09-27 17:39:56
Autor: osa
W dniu 2012-09-27 08:57, lolekanabolek pisze:
W dniu 2012-09-27 07:57, Q pisze:
[...]

ja zwykle zasilam przez niebieskiego a ten ma 4814 więc jest ok

Data: 2012-09-27 13:23:05
Autor: Chris94
Dnia Wed, 26 Sep 2012 09:15:58 -0700 (PDT), Michal Pl napisał(a):

[...]

A gdzie można odczytać te kody MCC oraz ilość uzyskanych punktów?
Bo przed chwilą dokonałem płatności przy pomocy "Płacę z Alior Sync",
ale nic takiego mi się nie pojawiło!

Data: 2012-09-27 05:26:25
Autor: krzysztofsf
On 27 Wrz, 13:23, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> 1. kody MCC:

A gdzie można odczytać te kody MCC oraz ilość uzyskanych punktów?
Bo przed chwilą dokonałem płatności przy pomocy "Płacę z Alior Sync",
ale nic takiego mi się nie pojawiło!

Mi sie pojawily po zejsciu z blokad przy platnosci karta debetowa.

Data: 2012-09-27 06:01:25
Autor: eisenberg
W dniu czwartek, 27 września 2012 14:26:25 UTC+2 użytkownik krzysztofsf napisał:

> [...]

> ale nic takiego mi się nie pojawiło!

Mi sie pojawily po zejsciu z blokad przy platnosci karta debetowa.

U mnie "Transakcja kartą debetową;obciążenie 4111 POL WARSZAWA ZASILENIE MPAY S.A." Czyli też wypadnie po 24.10.

Data: 2012-09-27 22:31:50
Autor: Chris94
Dnia Thu, 27 Sep 2012 06:01:25 -0700 (PDT), eisenberg napisał(a):

Mi sie pojawily po zejsciu z blokad przy platnosci karta debetowa.

U mnie "Transakcja kartą debetową;obciążenie 4111 POL WARSZAWA ZASILENIE MPAY S.A." Czyli też wypadnie po 24.10.

A nikt nie korzystał z "Płacę z Alior Sync"?
Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź
promocyjnych punktów.

Data: 2012-09-27 22:39:35
Autor: osa
W dniu 2012-09-27 22:31, Chris94 pisze:
[...]

Korzystał, ale przy przelewach nie ma kodu.

Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź
promocyjnych punktów.

Zwrot jest do 5 dnia roboczego następnego miesiąca więc wtedy sobie wyliczyć które punkty są promocyjne ;) Alior Ci tego (w prost) nie powie ;)

Data: 2012-10-04 01:53:36
Autor: krzysztofsf
On 27 Wrz, 22:32, Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> wrote:

> [...]

Bo najpierw zrobiłem doładowanie komórki przez blue.pl, potem zapłaciłem
za towar na Allegro, a w systemie ani śladu jakichkolwiek kodów MCC bądź

Czy placac orange

http://www.orange.pl/kid,4000377632,id,4002336698,title,Platnosc-Elektroniczna-dla-klientow-TP,helparticle.html

Jest zwykly przelew czy jest mozliwosc zaplaty z punktami?

Data: 2012-10-02 14:04:35
Autor: Chris94
[...]

Pytanie trochę OT: Jak ten tekst skopiowałeś z sytemu transakcyjnego? (Chyba go nie
przepisywałeś?)
Bo ja pod Firefoxem nie byłem w stanie zaznaczyć tekstu do kopiowania,
mogłem co najwyżej zrobić screenshota, nic więcej.

Data: 2012-10-02 17:48:04
Autor: osa
Syncowi znudziło się dopłacanie...
W dniu 2012-10-02 14:04, Chris94 pisze:
Pytanie trochę OT:
Bo ja pod Firefoxem nie byłem w stanie zaznaczyć tekstu do kopiowania,
mogłem co najwyżej zrobić screenshota, nic więcej.

Ja używam do tego dodatku dla webmasterów FireBug ;) Możesz też użyć opcji 'zbadaj element' z menu kontekstowego (po prawym klikiem) i po wybraniu elementu zrobić w dodatkowym menu pod strzałką masz 'kopiuj wewnętrzny html' ale wtedy możesz mieć trochę śmieci (zależy jaki element zaznaczysz).

Data: 2012-10-03 08:29:28
Autor: Piotr Hołda
Syncowi znudziło się dopłacanie...
Bank dla lamerów to to nie jest :)

Data: 2012-10-03 17:32:37
Autor: MarekZ
Syncowi znudziło się dopłacanie...
UĹźytkownik "Piotr Hołda"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:17b50732-42e3-40cc-a642-2d95bef9ff64@googlegroups.com...

Bank dla lamerĂłw to to nie jest :)

Hahaha, dobre, naprawdę dobre! :)

Data: 2012-10-03 20:37:59
Autor: osa
W dniu 2012-10-03 17:29, Piotr Hołda pisze:
Bank dla lamerĂłw to to nie jest :)

Należy się cieszyć, że nie ma okienka do wpisywania zapytań do bazy danych wyciągających informacje o naszych transakcjach ;) Optymistycznie zakładam, że dostęp mamy tylko do rekordów z naszymi operacjami :)

Data: 2012-10-06 01:21:47
Autor: Chris94
Dnia Wed, 3 Oct 2012 08:29:28 -0700 (PDT), Piotr Hołda napisał(a):

Bank dla lamerów to to nie jest :)

Nie da się ukryć.
Wczoraj usiłowałem porozumieć sie z Wirtualnym oddziałem tego banku.
Sprawdziłem, czy moja przeglądarka (Firefox) spełnia wymagania banku, to
samo z wersją Adobe Flash Playera, wykonałem zalecany przez bank test
przeglądarki oraz dodatków, który wyszedł pozytywnie.
Ale pomimo tego, z bankiem nie udało mi się porozumieć!
Ja konsultanta słyszałem, ale on mnie nie!
Sprzęt sprawny, bo korzystam z ze Skype'a, a po pierwszej nieudanej
próbie połączenia z bankiem, na wszelki wypadek Skype'a wyłączyłem, ale
niestety nie przyniosło to żadnej poprawy.

Data: 2012-10-06 10:25:57
Autor: osa
W dniu 2012-10-06 01:21, Chris94 pisze:
[...]

A czy przypadkiem nie masz wejścia mikrofonowego w karcie dźwiękowej do której nie masz podłączonego mikrofonu i w np. osobno mikrofon wbudowany w kamerkę? Bo może domyślnym w systemie wejściem jest np. te na karcie, a w skype ustawiony mikrofon w kamerce i dlatego skype działa, a bakier Cię nie słyszy?

Data: 2012-10-06 21:37:10
Autor: Chris94
Dnia Sat, 06 Oct 2012 10:25:57 +0200, osa napisał(a):

[...]

Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
kamerka w ogóle nie jest podpięta.
Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
Flash Player.

Data: 2012-10-06 22:07:46
Autor: osa
W dniu 2012-10-06 21:37, Chris94 pisze:

Nie, mam osobny mikrofon, a przez Skype mogę rozmawiać także wtedy, gdy
kamerka w ogóle nie jest podpięta.

Może skype wybiera dostępne mikrofony, a flash bierze domyślny systemowy (do którego nie masz akurat nic podpięte)?

Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
Flash Player.

Albo masz nieodpowiedni zestaw przeglądarka - flash player bo okazuje się, że różnie to działa:

http://www.sync.pl/informacje/Rekomendowane_przegladarki

Data: 2012-10-07 23:48:11
Autor: Chris94
Dnia Sat, 06 Oct 2012 22:07:46 +0200, osa napisał(a):

[...]

Mam podpięty, bo właśnie z niego korzystam, gdy rozmawiam przez Skype'a.

[...]

Używam Firefoxa + Adobe Flash Player 11.4, czyli zestaw odpowiedni.
Zresztą test na stronie Synaca też stwierdza, że  zestaw jest
odpowiedni.

Data: 2012-10-06 22:10:49
Autor: osa
Syncowi znudziło się dopłacanie...
W dniu 2012-10-06 21:37, Chris94 pisze:
Przypuszczam, że to jest raczej jakiś problem związany z programem Adobe
Flash Player.

W czasie rozmowy na flashu kliknij prawym i wejdź w ustawienia. W zakładce z mikrofonem można wybrać urządzenie wejściowe... może masz tam coś źle wybrane?

Data: 2012-10-06 22:25:23
Autor: monter.FM
[...]
A może po prostu konsultanci tak mają domyślnie?
Oni są do wciskania ofert (najważniejsze żeby mikrofon im działał), a
nie do słuchania pytań, wątpliwości, reklamacji itp. :)

--
http://monter.FM
Archiwum JW23, parodie, miksy muzyczne, polityczne, programowe...

Data: 2012-09-26 17:42:54
Autor: Przemek

Użytkownik "Andrzej Kubiak" <none@inv.invalid> napisał w wiadomości news:mehpqcxtaqnu.bxs0qkv45lln$.dlg40tude.net...
24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.

AK

Mozna prosić o jakieś szczegóły a najlepiej link do tej informacji, bo na stronie Synca nie mogę znaleźć ?

Data: 2012-09-26 18:54:07
Autor: a...mx
Przemek wrote:

[...]

Pewnie w panelu konta są te wiadomości.

--
Arek, arekmx|gazeta.pl

Data: 2012-10-01 21:29:57
Autor: Krzysztof 'kw1618' (W-wa)
Dnia Wed, 26 Sep 2012 16:49:28 +0200, Andrzej Kubiak napisał(a):

24 października zmiana regulaminu, już nie będzie tak łatwo kasować co
miesiąc 1125*liczba dobrych znajomych.

AK

ciekawe, że wpadli na to dopiero teraz, a nie wtedy jak wymyślali te 5%

Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
http://foto.3mam.net/fot/01/Starachowice_Radom_Suchedniow6.php

Data: 2012-10-02 07:47:01
Autor: Andrzej Kubiak
Dnia Mon, 1 Oct 2012 21:29:57 +0200, Krzysztof 'kw1618' (W-wa) napisał(a):

ciekawe, że wpadli na to dopiero teraz, a nie wtedy jak wymyślali te 5%

Jako że idioci tam raczej nie siedzą, pewnie właściwa liczba
zaprzyjaźnionych osób musiała legalnie skasować swoje - coś jak promocja
innej instytucji, gdzie w pierwszej edycji kto żyw, mógł dostać iPada2 za
nieco ponad dwieście złotych :)

AK

Syncowi znudziło się dopłacanie...