Syndrom 10 tys km?

Data: 2010-06-22 14:00:09
Autor: AZ
Syndrom 10 tys km?
On 2010-06-22, Marcin N <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

Przejechałem "od nowości" około 10 tys. km. Czuję się dosyć pewnie już na motocyklu i jazda sprawia mi ogromną frajdę. Odczuwam, że nabyłem pewnej lekkości w prowadzeniu motocykla.

Gratulacje.
Zdaję sobie sprawę, że jeszcze trochę przede mną. Jeżdżę od czasu do czasu na tor kartingowy poćwiczyć, robię sobie ćwiczenia na pustym parkingu, regularnie trenuję ósemki egzaminacyjne (na Fazerze 600) i zawracanie na wąskiej drodze. Do tego ćwiczę awaryjne hamowania.

Za to "na Fazerze 600" to pewnie szaczunek bys chcial? ;-) Ja myslalem ze
zygzakiem to ciezka sprawa jest ale po godzinie juz dawalem rade, za to
nie wiem jak zrobic Gixxerem ale wiem ze sie da...
Słowem - staram się doskonalić technikę jazdy.

No i pytanie: czy ten syndrom 10 tys. km, ta (być może pozorna) lekkość prowadzenia - to objawy niebezpieczne dla mnie?
Czy zaczynam nadmiernie ufać sobie? - Innym na drodze nie ufam w ogóle.

To nie o zaufanie do innych chodzi. Chodzi o to bys sobie nie wmowil ze
umiesz super jezdzic i nic Cie nie zaskoczy bo duzo trenujesz, bo zrobiles
juz troche kilometrow bez przygod itd.
Jakich zagrożeń mogę się spodziewać po sobie?

Nadmiernego odkrecania na ten przyklad.

Ja zrobilem 33kkm i nadal uwazam ze jezdze jak dupa i wcala mi z tym nie
jest zle... --
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-22 16:37:47
Autor: duddits
Syndrom 10 tys km?
W dniu 2010-06-22 16:00, AZ pisze:
[..]
[...]

Zdefiniuj: "dawałem radę", bo po 5 minutach to i ja na K1300R też sobie
dawałem radę :)

--
duddits

Data: 2010-06-22 14:42:30
Autor: AZ
Syndrom 10 tys km?
On 2010-06-22, duddits <duddits@NOSPAMfz6.pl> wrote:
[...]

Wjezdzalem, krecilem do bolu bez podpierania sie ani tracania pacholkow
i wyjezdzalem :-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-06-22 16:45:29
Autor: Monster
Syndrom 10 tys km?
W dniu 2010-06-22 16:42, AZ pisze:

Wjezdzalem, krecilem do bolu bez podpierania sie ani tracania pacholkow
i wyjezdzalem :-)

a na ograniczniku skrętu próbowałeś?:-)

--
Tomek
BMW R1100S

Data: 2010-06-22 14:49:05
Autor: AZ
Syndrom 10 tys km?
On 2010-06-22, Monster <alpy2@op.pl> wrote:
Wjezdzalem, krecilem do bolu bez podpierania sie ani tracania pacholkow
i wyjezdzalem :-)

a na ograniczniku skrętu próbowałeś?:-)

Non stop jechalem na ograniczniku :-)

--