Syndrom jednojajowych

Data: 2009-03-11 17:55:19
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych

 prowadzisz rower po 2 piwach - oddajesz prawko. nie placisz alimentow
 na chlejaca byla zone, oddajesz prawko albo auto. zle spojrzysz na
 pana-wladze - masz sad grodzki za obraze wladzy na sluzbie.  nie placisz abonamentu RTV - wylaczaja ci prad w mieszkaniu.
 jest "pienka" sloneczna pogoda, kaza ci wlaczac swiatla mijania.
 na jezdni namalowano ci koleczko z 50 w srodku,a wszyscy jada >90.
 odkladasz dodatkowe pieniadze na emeryture, ZUS chce polozyc na  nich lape. trzymasz pieniadze w banku by zarobic na odsetkach a tu
 ci fiskus lup za wzbogacenie sie. placisz podatek drogowy w cenie
 benzyny a tluczesz sie po "autostradzie" jak wozem drabiniastym  po bruku. masz obowiazek zachowac odleglosc 50 m w tunelu >500m
 tyle, ze takiego tunelu w PRL-IV jeszcze nie wybudowano. itd itd.
  Orwell nie spoodziewal sie, ze takie panstwo moze istniec. a jednak.
 brawo blizniacy.dziekujemy za sprawiedliwe,"mondre" i tanie panstwo.

 dlaczego blizniacy?  to proste, prezydent czyli jego brat wszystko wetuje...

--

 HeSk

Data: 2009-03-11 10:38:00
Autor: mrdevilyn
Syndrom jednojajowych
On 11 Mar, 17:55, Voyou he(R)sk <eurobigbred...@interia.pl> wrote:

 dlaczego blizniacy?
 to proste, prezydent czyli jego brat wszystko wetuje...

Tajest towarzyszu propagandysto, palitusk chciał to wszystko naprawić
ale mu prezydent kaczor nie pozwolił i zawetował... wmawiaj takie
bzdziny raczej gdzieś w Gabonie, nie tu. Fotoradarów w chuj też pewnie
Kaczor nawieszał??
J-23

Data: 2009-03-12 07:12:02
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych
On Wed, 11 Mar 2009 10:38:00 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  dlaczego blizniacy?
>  to proste, prezydent czyli jego brat wszystko wetuje...

Tajest towarzyszu propagandysto,

 a tys co za ptica? pis cie reanimowal?

palitusk chciał to wszystko naprawić ale mu prezydent
kaczor nie pozwolił i zawetował...

 pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?
 nie chce nawet podpisac to co sam wymyslil ;o)))

wmawiaj takie bzdziny raczej gdzieś w Gabonie, nie tu.

 gabon to raczej domena zainteresowan PiSu ;o)))

Fotoradarów w chuj też pewnie Kaczor nawieszał??

 durnowaty nakaz "mania swiatel" pewnie tez ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 10:23:52
Autor: Hans Kloss
Syndrom jednojajowych
Voyou he?sk <eurobigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?

Pokaż chociaz jedna która mogła prowadzić do chocby częściowego posprzatania
tego burdelu. Wszystkie o jakich wiem zmierzaly do owego burdelu powiekszenia.
A juz "leberalna" ustawa zwiększająca akcyze to majsterszyk tej bandy oszustów
i ekonomicznych dyletantów, ukazujacy ich prawdziwe czerwone ryje nawet
najtepszym fanatykom.. no, moze troche przesadziłem, na najtępszych, jak
widać, nawet kolejna podwyżka podatków nie zrobiła zadnego wrażenia.
J-23

Data: 2009-03-12 17:26:51
Autor: Szutnik
Syndrom jednojajowych
On Thu, 12 Mar 2009 10:23:52 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?
Pokaż chociaz jedna która mogła prowadzić do chocby częściowego posprzatania tego burdelu.

 nie kombinuj. pokaz chociaz jedna usatwa ktorej  brat prezesa pisu nie zawetowal. nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 10:24:58
Autor: mrdevilyn
Syndrom jednojajowych
On 12 Mar, 17:26, "Szutnik <he(R)sk>" <eurobigbred...@interia.pl> wrote:

 nie kombinuj. pokaz chociaz jedna usatwa ktorej
 brat prezesa pisu nie zawetowal.

Ustawa o odebraniu przywilejów emerytalnych esbekom. Zawetował? Nie,
kłamliwy oszczerco, podpisał bez mrugnięcia okiem. Ustawa budżetowa na
rok 2009? To samo, choc ostrzegał że jest debilna, co się zresztą
wkrótce okazało szczera prawdą. Ustawa o funduszach strukturalnych?
Podpisał. To samo z ustawą o abolicji podatkowej, o prawie
upadłościowym, o bankowym funduszu gwarancyjnym ITEDEITEPE. Miała być
jedna, wymieniłem ileśta, mogłem wymienić ze 3x wiecej. I kto tu
kombinuje, kłamco i oszczerco ;) ?.

nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

Nie chce podpisać kogo, czego? TraktatU lisbonskiEGO.
Paranoja? Nie, polityka. Coś mu tam na gębę obiecano przyjego
ustalaniu, potem się tego wypierano oficjalnie... no to jak oni z nim
w chuja grają to i on z nimi pograł. Skutecznie! To samo z najbardziej
debilniętymi "ustawami" chyzego. Choćby ta ostatnia- posyłanie
pięciolatków do szkoły to już pokurwienie umysłowe wyższego stopnia,
na szczęście jest jeszcze w Polsce Prezydent. Wiec nikt mi nie bedzie
wmawiał że ten urząd jest u nas niepotrzebny ;).
J-23

Data: 2009-03-15 18:59:42
Autor: konserwator
Syndrom jednojajowych

Użytkownik ""Szutnik <heRsk>"" <eurobigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ubdir4pahdvufd0ijgb8fh17n2jsrhmn504ax.com...
> [...]

 brat prezesa pisu nie zawetowal. nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

jaka paranoja. Jak moze podpisac cos czego nie ma?

rym

Data: 2009-03-11 18:11:25
Autor: jadrys
Syndrom jednojajowych
Voyou heÂŽsk pisze:
[...]

Jak Ci się nie podoba to wynocha z Polski..

--
Linuks to system dla myślących uĹźytkownikĂłw..    Ja

A Debian jest pierwszym sekretarzem tego
systemu...   RĂłwnieĹź ja

Data: 2009-03-11 18:23:58
Autor: jadrys
Syndrom jednojajowych
Voyou heÂŽsk pisze:
On Wed, 11 Mar 2009 18:11:25 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

[...]

 a co to, POLSKA to twoja wlasnosc "przyjezdny" ?

Sam piszesz Ĺźe Ci tu Ĺşle..

Data: 2009-03-12 07:12:01
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych
On Wed, 11 Mar 2009 18:23:58 +0100, jadrys <andrzej203@op.pl> wrote:

>  a co to, POLSKA to twoja wlasnosc "przyjezdny" ?
Sam piszesz że Ci tu źle..

 postaraj sie czytac ze zrozumieniem.  od kiedy to "andrzej203" rosci sobie prawo  do "wynocha z Polski", co ? kim ty jestes,  ze osmielasz sie pisac: "wynocha" ?
 to moj kraj i tacy jak ty nie bede mi mowic
 co mam robic. czy to jasne czy przelozyc na pisowski ?

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 10:10:45
Autor: jadrys
Syndrom jednojajowych
Voyou heÂŽsk pisze:
[...]

Mam prawo powiedzieć to każdemu malkontentowi, który jazgocze na Polskę, a sam nic nie robi.. :-P

Data: 2009-03-12 17:26:51
Autor: Szutnik
Syndrom jednojajowych
On Thu, 12 Mar 2009 10:10:45 +0100, jadrys <ilicz@wp.pl> wrote:

> [...]
>  co mam robic. czy to jasne czy przelozyc na pisowski ?

Mam prawo powiedzieć to każdemu malkontentowi, który jazgocze na Polskę,

 o czym bredzisz ?
a sam nic nie robi.. :-P

 wiec wynos sie z MOJEGO kraju! WON!  ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 17:58:43
Autor: jadrys
Syndrom jednojajowych
Dnia Thu, 12 Mar 2009 17:26:51 +0100, "Szutnik <heŽsk>" napisaů(a):

[...]

Mam prawo powiedzieă to kaýdemu malkontentowi, który jazgocze na Polskć,

 o czym bredzisz ?
a sam nic nie robi.. :-P

 wiec wynos sie z MOJEGO kraju! WON!  ;o)))

Ja? A niby z jakiej paki? Czy ja kiedyú narzekaůem ýe mi tu ýle?
Ale gdybym miaů tak jćczeă jak Ty to nie posiedziaůbym w Polsce ani minuty.

Data: 2009-03-11 19:09:30
Autor: kefirh
Syndrom jednojajowych
Użytkownik Voyou he®sk napisał:
[...]

Byles Hesk kiedys w wesolym miasteczku?
Tam na strzelnicy jest takie drewniane kolo podzielone na kolorowe
"kawalki tortu". Gdy otrzymales lotki to gosciu zakrecal kolem.
Wtedy wszystkie kolory zlewaly sie w jeden!
Cos jak nasza obrotowa scena polityczna, gdzie na czas wyborow zatrzymuje sie kolo. TVN za pomoca sondazy ustala wielkosc katowa wycinkow. Ludzie ida glosowac potem na msze.
Po zatwierdzeniu "NOWYCH" wynikow wyborow kolo zaczyna z wolna przyspieszac tak, ze nie wiadomo gdzie jaki kolor.

Przecie Kaczor to tylko kilka stopni, waziutki wycinek kola.
Nie wiem jak Ty -- przy tej predkosci -- ciagle trafiasz w to samo miejsce?

k.

Data: 2009-03-12 07:12:02
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych
On Wed, 11 Mar 2009 19:09:30 +0100, kefirh <kefirh@doda.pl> wrote:

> [...]

"kawalki tortu". Gdy otrzymales lotki to gosciu zakrecal kolem.
Wtedy wszystkie kolory zlewaly sie w jeden!

 niedoskonalosc naszego wzroku.

Cos jak nasza obrotowa scena polityczna, gdzie na czas wyborow zatrzymuje sie kolo. TVN za pomoca sondazy ustala wielkosc katowa wycinkow.

 masz racje. tuz przed wyborami czerwcowymi omozna oczekiwac
 obietnic i jeczenia w stylu: "glosujcie na mnie. ja juz wiem!"

Ludzie ida glosowac potem na msze.

 przesadzasz z ta msza. gdyby tak bylo el presidente bylby rydzyk.

Po zatwierdzeniu "NOWYCH" wynikow wyborow kolo zaczyna z wolna przyspieszac tak, ze nie wiadomo gdzie jaki kolor.

 niektorzy widza ciagle rozowy ;o)))

Przecie Kaczor to tylko kilka stopni, waziutki wycinek kola.
Nie wiem jak Ty -- przy tej predkosci -- ciagle trafiasz w to samo miejsce?

 taki zdolny juz jestem ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 09:34:14
Autor: kefirh
Syndrom jednojajowych
Użytkownik cirrus napisał:

Użytkownik "kefirh" <kefirh@doda.pl> napisał w wiadomości news:gp8uok$t0h$1news.onet.pl...

Użytkownik Voyou heRsk napisał:

[...]

To nie GW, żydzi tylko TVN wszystkim rządzi?

Oczywiscie.

Data: 2009-03-11 19:22:58
Autor: ColgatesBilly
Syndrom jednojajowych czyli symptom 5-TEY RANO

"Voyou heRsk" <eurobigbrednie@interia.pl> wrote in message news:64rfr4dioiq2j6slv2am1ig4q4ccncs6054ax.com...

[...]

**********************************

Eh, z lezka bedziemy wspominac tych rokocianych zoldakow
"dzwoniacych do drzwi o 5tej rano"...

Zwl. do drzwi zlodzieji, co rozkradli Poilske.

Teraz PO dobiera sie do dupy... POLAKOM

Kol

Data: 2009-03-12 07:12:01
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych czyli symptom 5-TEY RANO
On Wed, 11 Mar 2009 19:22:58 +0200, "ColgatesBilly"
<Sir_kolgejts@op.pl> wrote:

[...]

 a tak konkretnie ? czy tym cwaniaczkom ktorzy chcieli
 zarobic kokosy na opcjach a teraz skamla o pokrycie strat?

--

 HeSk

Syndrom jednojajowych