Syndrom jednojajowych

Data: 2009-03-11 10:38:00
Autor: mrdevilyn
Syndrom jednojajowych
On 11 Mar, 17:55, Voyou he(R)sk <eurobigbred...@interia.pl> wrote:

 dlaczego blizniacy?
 to proste, prezydent czyli jego brat wszystko wetuje...

Tajest towarzyszu propagandysto, palitusk chciał to wszystko naprawić
ale mu prezydent kaczor nie pozwolił i zawetował... wmawiaj takie
bzdziny raczej gdzieś w Gabonie, nie tu. Fotoradarów w chuj też pewnie
Kaczor nawieszał??
J-23

Data: 2009-03-12 07:12:02
Autor: Voyou heÂŽsk
Syndrom jednojajowych
On Wed, 11 Mar 2009 10:38:00 -0700 (PDT), mrdevilyn@gmail.com wrote:

>  dlaczego blizniacy?
>  to proste, prezydent czyli jego brat wszystko wetuje...

Tajest towarzyszu propagandysto,

 a tys co za ptica? pis cie reanimowal?

palitusk chciał to wszystko naprawić ale mu prezydent
kaczor nie pozwolił i zawetował...

 pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?
 nie chce nawet podpisac to co sam wymyslil ;o)))

wmawiaj takie bzdziny raczej gdzieś w Gabonie, nie tu.

 gabon to raczej domena zainteresowan PiSu ;o)))

Fotoradarów w chuj też pewnie Kaczor nawieszał??

 durnowaty nakaz "mania swiatel" pewnie tez ? ;o)))

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 10:23:52
Autor: Hans Kloss
Syndrom jednojajowych
Voyou he?sk <eurobigbrednie@interia.pl> napisał(a):
 pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?

Pokaż chociaz jedna która mogła prowadzić do chocby częściowego posprzatania
tego burdelu. Wszystkie o jakich wiem zmierzaly do owego burdelu powiekszenia.
A juz "leberalna" ustawa zwiększająca akcyze to majsterszyk tej bandy oszustów
i ekonomicznych dyletantów, ukazujacy ich prawdziwe czerwone ryje nawet
najtepszym fanatykom.. no, moze troche przesadziłem, na najtępszych, jak
widać, nawet kolejna podwyżka podatków nie zrobiła zadnego wrażenia.
J-23

Data: 2009-03-12 17:26:51
Autor: Szutnik
Syndrom jednojajowych
On Thu, 12 Mar 2009 10:23:52 +0000 (UTC), "Hans Kloss"
<necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:

>  pokaz chociaz jedna ustawe ktora lk nie zawetowal?
Pokaż chociaz jedna która mogła prowadzić do chocby częściowego posprzatania tego burdelu.

 nie kombinuj. pokaz chociaz jedna usatwa ktorej  brat prezesa pisu nie zawetowal. nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

--

 HeSk

Data: 2009-03-12 10:24:58
Autor: mrdevilyn
Syndrom jednojajowych
On 12 Mar, 17:26, "Szutnik <he(R)sk>" <eurobigbred...@interia.pl> wrote:

 nie kombinuj. pokaz chociaz jedna usatwa ktorej
 brat prezesa pisu nie zawetowal.

Ustawa o odebraniu przywilejów emerytalnych esbekom. Zawetował? Nie,
kłamliwy oszczerco, podpisał bez mrugnięcia okiem. Ustawa budżetowa na
rok 2009? To samo, choc ostrzegał że jest debilna, co się zresztą
wkrótce okazało szczera prawdą. Ustawa o funduszach strukturalnych?
Podpisał. To samo z ustawą o abolicji podatkowej, o prawie
upadłościowym, o bankowym funduszu gwarancyjnym ITEDEITEPE. Miała być
jedna, wymieniłem ileśta, mogłem wymienić ze 3x wiecej. I kto tu
kombinuje, kłamco i oszczerco ;) ?.

nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

Nie chce podpisać kogo, czego? TraktatU lisbonskiEGO.
Paranoja? Nie, polityka. Coś mu tam na gębę obiecano przyjego
ustalaniu, potem się tego wypierano oficjalnie... no to jak oni z nim
w chuja grają to i on z nimi pograł. Skutecznie! To samo z najbardziej
debilniętymi "ustawami" chyzego. Choćby ta ostatnia- posyłanie
pięciolatków do szkoły to już pokurwienie umysłowe wyższego stopnia,
na szczęście jest jeszcze w Polsce Prezydent. Wiec nikt mi nie bedzie
wmawiał że ten urząd jest u nas niepotrzebny ;).
J-23

Data: 2009-03-15 18:59:42
Autor: konserwator
Syndrom jednojajowych

Użytkownik ""Szutnik <heRsk>"" <eurobigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:ubdir4pahdvufd0ijgb8fh17n2jsrhmn504ax.com...
> [...]

 brat prezesa pisu nie zawetowal. nawet traktat lizbonski
 ktory byl wspolautorem nie chce podpisac. paranoja!

jaka paranoja. Jak moze podpisac cos czego nie ma?

rym

Syndrom jednojajowych