Synek i payU

Data: 2012-06-22 21:37:03
Autor: MichalL
Synek i payU
Dzisiaj rano zapłaciłem "zapłać z Sync" na Allegro. Kasa z rachunku zeszła, ale Allegro widzi nadal "Zdefiniowałe¶ płatno¶ć, czekamy na informację z banku o zleceniu wpłaty. "
Wirtualne biuro (które w wersji w której można co¶ załatwić czyli Audio/Video nie chce działac na XP) twierdzi, że to nie oni, tylko payU.
Przyjmuj± reklamację i czekamy.....
A kasa wisi .....

Komus udało się zapłacić  z Synkiem?

MichalL

Data: 2012-06-22 12:54:09
Autor: pavlo
Synek i payU
On 22 Cze, 21:37, "MichalL" <michall1...@NOSPAM.poczta.onet.pl> wrote:
[...]

U mnie ostatnio przez płace z Aliorem  payu zaliczyło kase dopiero
nastepnego dnia.
Przy przelewie z BGŻ miałem to samo - płatno¶ci oczywi¶cie w czasie
kiedy id± online.

Data: 2012-06-22 22:23:06
Autor: zlotowinfo
Synek i payU
Użytkownik "pavlo" <ratatam@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:fcf6f86c-40a6-4f17-aece-d2134379576d5g2000vbf.googlegroups.com...
> [...]
nastepnego dnia.
Przy przelewie z BGŻ miałem to samo - płatno¶ci oczywi¶cie w czasie

payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
kasa idzie bardzo długo

tworz± chyba własny bank
i już obsługuj± wg swoich sesji ;p

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-06-22 23:04:40
Autor: glang
Synek i payU
payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
kasa idzie bardzo długo

miałem ostatnio kłopot z zapłaceniem sendit po godz. 22.
następnego dnia zapłaciłem jeszcze raz z tego samego banku a poprzednie zlecenie anulowałem
kasa wróciła trzeciego dnia na konto więc chyba bez tragedii
pzdr
GL

Data: 2012-06-22 14:13:49
Autor: Michal 'Amra' Macierzynski
Synek i payU
W dniu pi±tek, 22 czerwca 2012 23:04:40 UTC+2 użytkownik glang napisał:
> [...]

kasa wróciła trzeciego dnia na konto więc chyba bez tragedii

Doladowywalem rodzicom prepaid via payu.plz podlaczona KK - platnosc w czwartk wieczorem. Telefon doladowalo w poniedzialek rano. co ciekawe - kiedy zaplacilem juz normalnie karta doladowalo natychmiast.

Data: 2012-06-23 05:21:05
Autor: BI
Synek i payU
On 22 Cze, 22:23, "zlotowinfo" <usuntou...@go2.pl> wrote:

payu ostatnio się zeszmaciło totalnie
kasa idzie bardzo długo

Faktycznie, robi się dziadostwo.
Doładowanie telefonu za po¶rednictwem payU zrealizowało się dopiero po
2 dniach, mimo zdjęcia kasy z konta bankowego. Gdyby karta sim nie
miała jeszcze kilku złotych zapasu, payU pozbawiłoby mnie telefonu na
2 dni.

Data: 2012-06-22 21:18:59
Autor: Wemif
Synek i payU
MichalL <michall1111@nospam.poczta.onet.pl> wrote:
Dzisiaj rano zapłaciłem "zapłać z Sync" na Allegro. Kasa z rachunku zeszła, ale Allegro widzi nadal "Zdefiniowałe¶ płatno¶ć, czekamy na
informację z banku o zleceniu wpłaty. "

Placilem dzisiaj po 16tej i przeszlo, po 4 minutach mialem potwierdzenie.

a.

Data: 2012-06-23 05:48:29
Autor: Tomek
Synek i payU
Zapłaciłem prowizje na allegro, poszło w minutę może dwie.

Komu¶ rozliczyło już jak±kolwiek transakcje i dostał zwrot 5%? Ja niestety dopiero dzi¶ kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

Data: 2012-06-23 05:51:37
Autor: Michal Pl
Synek i payU
W dniu sobota, 23 czerwca 2012 14:48:29 UTC+2 użytkownik Tomek napisał:
Zapłaciłem prowizje na allegro, poszło w minutę może dwie.

Komu¶ rozliczyło już jak±kolwiek transakcje i dostał zwrot 5%? Ja niestety dopiero dzi¶ kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

Zwrot dopiero będzie do 5 dnia następnego miesi±ca, czyli do 5 lipca.

Data: 2012-06-23 19:43:56
Autor: Wemif
Synek i payU
Tomek <tomrozb@gmail.com> wrote:

Ja niestety dopiero dzi¶ kartę dostałem i czekam na rozliczenie ;-)

Aby zaplacic przez PayU nie trzeba juz miec fizycznie karty, jest
'place z sync' i podobno tez zwracaja 5%.

a.

Data: 2012-06-23 17:08:34
Autor: wacław
Synek i payU
Ostatnio kupowałem co¶ na allegro.
Jako forma zapłaty przepisywałem nr karty debetowej do przedstawionej formatki (zdaje się, że było to PayU).
Rozumiem, że to nie jest Płace z Alior Sync i z takiej transakcji nie będzie 5% zwrotu?
Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

Data: 2012-06-23 17:20:17
Autor: Konfabulator
Synek i payU
=?ISO-8859-2?Q?wac=B3aw?= <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał(a):
[...]

Będzie zwrot.

Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

Wybrać nie płatno¶ć kart± tylko "Płacę z Alior Sync" ;)

Data: 2012-06-23 19:25:36
Autor: neoniusz
Synek i payU
W dniu 23.06.2012 19:08, wacław pisze:
Ostatnio kupowałem coś na allegro.
[...]

Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

"Robisz zakupy kartą przez Internet albo wykonujesz błyskawiczne płatności, korzystając z opcji „Płacę z Alior Sync”, a my zwracamy Ci 5% ich wartości."

Data: 2012-06-23 16:24:54
Autor: Tomek
Synek i payU
W dniu sobota, 23 czerwca 2012 19:25:36 UTC+2 użytkownik neoniusz napisał:
> [...]
> zwrotu?
> Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

"Robisz zakupy kart± przez Internet albo wykonujesz błyskawiczne płatno¶ci, korzystaj±c z opcji "Płacę z Alior Sync", a my zwracamy Ci 5% ich warto¶ci."

Jako ciekawostkę dodam iż przy płatno¶ci prowizji allegro, nie ma jeszcze możliwo¶ci płatno¶ci z Alior Sync.

Ja płaciłem wła¶nie prowizję - 3 razy po 1,01 - i musiałem przeklepywać numery karty.

Data: 2012-06-24 09:44:57
Autor: xbartx
Synek i payU
Dnia Sat, 23 Jun 2012 16:24:54 -0700, Tomek napisał(a):

Jako ciekawostkę dodam iż przy płatności prowizji allegro, nie ma
jeszcze możliwości płatności z Alior Sync.

Ja płaciłem właśnie prowizję - 3 razy po 1,01 - i musiałem przeklepywać
numery karty.

No ale chyba tylko raz, bo później to już ctr+c/v. Fakt, że można też zaprzęgnąć do tego innych pomocników.

--
xbartx

Data: 2012-06-24 14:23:35
Autor: wacław
Synek i payU
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
> [...]
tki
> (zdaje się, że było to PayU).
> Rozumiem, ĹĽe to nie jest PĹ‚ace z Alior Sync i z takiej transakcji nie
będz
ie 5%
> zwrotu?
> Jak w takim razie płaci się z Alior Sync?

Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

Sk±d, lubię czytać. Boli natomiast zawiło¶ć regulaminów i zasad + szukanie tzw. gwiazdek.

Data: 2012-06-24 22:33:31
Autor: neoniusz
Synek i payU
W dniu 24.06.2012 16:23,  wacław pisze:
Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

Sk±d, lubię czytać. Boli natomiast zawiło¶ć regulaminów i zasad + szukanie
tzw. gwiazdek.

WOW! To nawet nie byly gwiazdki, to jest na glownej stronie. Gratulacje.

http://www.sync.pl/produkt/Konto+osobiste/Szczeg%C3%B3%C5%82owe+informacje

Data: 2012-06-25 16:47:41
Autor: wacław
Synek i payU
> [...]
> tzw. gwiazdek.

WOW! To nawet nie byly gwiazdki, to jest na glownej stronie. Gratulacje.

Kolego uprzejmy :)
Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest dużo stron głównych, których wytłuszczon± tre¶ć weryfikuje potem drobny druk w regulaminie. I st±d moje w±tpliwo¶ci próbuję rozwiać na pbb.
Rozumiem jednak frajdę z prze¶miewczej ironii, więc skoro pomaga to się cieszę :)

Data: 2012-06-25 18:51:57
Autor: neoniusz
Synek i payU
W dniu 25.06.2012 18:47,  wacław pisze:
Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest
dużo stron głównych, których wytłuszczon± tre¶ć weryfikuje potem drobny druk w
regulaminie. I st±d moje w±tpliwo¶ci próbuję rozwiać na pbb.

Czyli jestes po prostu leniwy, ok.

Data: 2012-06-28 15:39:20
Autor: witrak()
Synek i payU
 wacĹ‚aw <dym80@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote on 2012-06-25_18:47
W dniu 24.06.2012 16:23,  wacĹ‚aw pisze:
Czytanie chyba za bardzo boli, nie?

Skąd, lubię czytać. Boli natomiast zawiłość regulaminów i zasad + szukanie
[...]

Informacji ze strony głównej nigdy nie przyjmuję za stan rzeczywisty. Jest dużo stron głównych, których wytłuszczoną treść weryfikuje potem drobny druk w regulaminie. I stąd moje wątpliwości próbuję rozwiać na pbb.
Rozumiem jednak frajdę z prześmiewczej ironii, więc skoro pomaga to się cieszę :)

Nie przejmuj siÄ™, neoniusz tak ma :-)

witrak()

Data: 2012-06-28 16:25:54
Autor: neoniusz
Synek i payU
W dniu 28.06.2012 15:39, witrak() pisze:
Nie przejmuj siÄ™, neoniusz tak ma :-)

Zrob w takim razie to samo co troll ELC.

Data: 2012-06-29 11:15:05
Autor: witrak()
Synek i payU
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote on 2012-06-28_16:25
W dniu 28.06.2012 15:39, witrak() pisze:
Nie przejmuj siÄ™, neoniusz tak ma :-)

Zrob w takim razie to samo co troll ELC.

neoniuszu, zacznij trzymać poziom, bo od dołu niewiele Ci zostało :-P

witrak()

Data: 2012-06-29 14:33:14
Autor: neoniusz
Synek i payU
W dniu 29.06.2012 11:15, witrak() pisze:
Nie przejmuj siÄ™, neoniusz tak ma :-)

Zrob w takim razie to samo co troll ELC.

neoniuszu, zacznij trzymać poziom, bo od dołu niewiele Ci zostało :-P

Juz pisalem, zrob to samo co twoj kolega ELC, czyli dodaj mnie do KF i miej spokoj. Do tej pory myslalem, ze tylko on ma jakies problemy z glowa, ale chyba bardzo chcesz mu dorownac.

Data: 2012-06-29 23:03:00
Autor: witrak()
Synek i payU
neoniusz <neon@joemonster.org> wrote on 2012-06-29_14:33
[...]

Przynudzasz...
A jeśli chciałeś mnie obrazić, to od razu Ci powiem, że nie
zdołasz - na to trzeba, abym uznał, że masz klasę :)

Ale spoko, pracuj dalej, masz jeszcze dziesięciolecia przed sobą :-P

witrak()
[EOT]

Data: 2012-06-24 01:54:06
Autor: MichalL
Synek i payU
Po około 17-tu godzinach dostałem potwierdzenie dostarczenia pieniędzy do odbiorcy. I to w sobotę, cały piatek to było za mało.

pozdrawiam

MichalL

Synek i payU