Synk Pokazal mi duzy palec

Data: 2013-01-04 14:53:08
Autor: kowtow
Synk Pokazal mi duzy palec
Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy w tym miesiacu z tych rasztek ktore mi tam zostaly po zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk pokazal mi fucka. To ja mu tez nawet dwa razy.

Data: 2013-01-04 18:29:45
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Synk Pokazal mi duzy palec

"kowtow" 50e6deb9$0$26697$65785112@news.neostrada.pl

Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy
w tym miesiacu z tych rasztek ktore mi tam zostaly po
zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk pokazal mi fucka.
To ja mu tez nawet dwa razy.

IMO nie czę¶ciej niż jeden raz na dziesięć
prób natychmiastowy przelew jest realizowany.

Data: 2013-01-12 05:30:44
Autor: eisenberg
Synk Pokazal mi duzy palec
W dniu pi±tek, 4 stycznia 2013 14:53:08 UTC+1 użytkownik kowtow napisał:
Chcialem dzis wykonac przelew natychmiastowy pierwszy w tym miesiacu z tych rasztek ktore mi tam zostaly po zlozeniu wypowiedzenia i niestety synk pokazal mi fucka. To ja mu tez nawet dwa razy.

Mnie dzi¶ Synek odmówił przelewu dosł. kilkudziesięciu PLN kolejno do Bo¶ka, mbanku i Meritum. Działa to w ogóle czy ma tylko dobre wrażenie robić? :)))

Data: 2013-01-12 15:50:48
Autor: neoniusz
Synk Pokazal mi duzy palec
On 12.01.2013 14:30, eisenberg wrote:
Mnie dzi¶ Synek odmówił przelewu dosł. kilkudziesięciu PLN kolejno do Bo¶ka, mbanku i Meritum. Działa to w ogóle czy ma tylko dobre wrażenie robić? :)))

Probowalem zrobic dzis od 8 co godzine przelew do meritum. Zadzialalo dopiero teraz, wczesniej walilo po oczach "nie mozna zrelizowac przelewu". A wiec raczej nie dziala niz dziala. Syf!

Data: 2013-01-12 16:45:11
Autor: osa
Synk Pokazal mi duzy palec
W dniu 2013-01-12 15:50, neoniusz pisze:

Probowalem zrobic dzis od 8 co godzine przelew do meritum. Zadzialalo
dopiero teraz, wczesniej walilo po oczach "nie mozna zrelizowac
przelewu". A wiec raczej nie dziala niz dziala. Syf!

Pewnie Blue Media nie miało kasy na koncie w Meritum, a z pustego to i Salomon nie naleje ;)

Data: 2013-01-12 08:00:26
Autor: eisenberg
Synk Pokazal mi duzy palec
W dniu sobota, 12 stycznia 2013 16:45:11 UTC+1 użytkownik osa napisał:

Pewnie Blue Media nie miało kasy na koncie w Meritum, a z pustego to i Salomon nie naleje ;)

Tiaa... Nie miało niecałych 100 zet ani w Meritum, ani w Bosiu ani w mbanku. Chyba zadziała wtedy jak się pomyli :)))

Data: 2013-01-12 18:47:25
Autor: neoniusz
Synk Pokazal mi duzy palec
On 12.01.2013 16:45, osa wrote:
[...]

I skad sie tam nagle ta kasa wziela w sobote? ;) Chociaz w sumie mogli express elixirem sobie wrzucic. Ale jakos bardziej wierze w to, ze regularnie aliorek daje dupy ;)

Data: 2013-01-12 18:58:49
Autor: osa
Synk Pokazal mi duzy palec
W dniu 2013-01-12 18:47, neoniusz pisze:
I skad sie tam nagle ta kasa wziela w sobote? ;) Chociaz w sumie mogli
express elixirem sobie wrzucic. Ale jakos bardziej wierze w to, ze
regularnie aliorek daje dupy ;)

Albo kto¶ zrobił przelew do Meritum i było sk±d Tobie przelać ;) Choć najpewniej jaki¶ problem na linii Alior-BM. Jaki¶ czas temu miałem problem z przelewami z Synca do Millenium, najpierw odmowa, a po kolejnym wyklikaniu przelew przechodził. Ostatnio kilka razy przelewałem do mbanku i nie było problemów.

Data: 2013-01-12 19:00:14
Autor: neoniusz
Synk Pokazal mi duzy palec
On 12.01.2013 18:58, osa wrote:
[...]

Dlatego ja za kazdym razem jak probuje z synkiem, to klikam po 10 razy - czasem zalapie i przejedzie, a czasem trzeba probowac co godzine albo inaczej obrany interwal ;) Dzis na zmiane wywalalo blad "nie mozna zrezlizowac zadanego przelewu" i "blad komunikacji z systemem".

Data: 2013-01-15 20:14:05
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Synk Pokazal mi duzy palec

"osa" kcs88c$jat$1@dont-email.me

[...]

Dla mnie natychmiastowo¶ć Syncowa to raczej fikcja. :)

Synk Pokazal mi duzy palec