Sypiąca się tzw. Dobra zmiana.

Data: 2018-03-15 19:15:19
Autor: stevep
Sypiąca się tzw. Dobra zmiana.
# PiS funduje sobie bezsensowne kryzysy. Do ich rozwiązania zatrudnia speców od mediów, którzy sami byli powodem kryzysu, a na dodatek prokuratura wciąż ich prześwietla. W roku wyborczym, przed pierwszą weryfikacją "dobrej zmiany" obóz władzy zatraca instynkt, który dał mu wygraną w 2015 r.
Do kancelarii premiera wracają właśnie Anna Plakwicz i Piotr Matczuk (wczoraj w kontrolowanym przecieku poinformowało o tym wPolityce.pl). Od lat związani z PiS PR-owcy, którzy przyczynili się do zwycięstw Andrzeja Dudy oraz Prawa i Sprawiedliwości. Wykonywali mrówczą pracę przy kolejnych kampaniach, więc w 2015 r. partia doceniła "złote rączki od mediów" stanowiskami dyrektorów w kancelarii premiera.

Sprawa, która kładzie się cieniem na duecie PR-owców
Ale rok temu odchodzili z niej w atmosferze konfliktu z szefostwem. A i opozycji dali pretekst do krytyki: na kilka dni przed odejściem z KPRM założyli bowiem agencję Solvere, choć prawo zabrania urzędnikom posiadania ponad 10 proc. udziału w spółkach. Przewina trwała około tygodnia, ale jednak. CBA oceniło: naruszyli ustawę antykorupcyjną i przekazało sprawę prokuraturze. Ta wciąż sprawdza ich oświadczenia majątkowe.

Najważniejszym punktem w portfolio Solvere jest kampania "Sprawiedliwe sądy" realizowana razem z Polską Fundacją Narodową - droga, prymitywna i urągająca inteligencji, a i w samym PiS kiepsko oceniana. Ale jeśli taka propaganda była celem, to udało się doskonale. Rząd PiS początkowo nie chciał się do niej nawet przyznawać, ale w końcu zjadł tę żabę. #
Ze strony:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114871,23147466,pis-zatraca-instynkt-ktory-dal-mu-wygrana-w-2015-r-powrot.html#Z_BoxNewsImg&a=66&c=96

--
stevep

Data: 2018-03-15 13:33:04
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik stevep napisał:
[...]

W PL dominuje głosowanie przeciwko komuś, a nie za kimś.
I tak, lud opowiedział się w 2015 przeciwko peło, a w 2008 przeciwko pis.

Wiadomo że peło musi się zmienić, nie wiadomo tylko w co (tłiter).
W radiu gadajo o spółce Ryś&Grześ, Kosiniak się odcina.
I Bolesław zaleca połączenie .N+PO.
Dajom 500 plusa na każde, ale nikt im nie wierzy, bo wcześniej
Rostoski mówił o braku w kasie. Mówili "by żyło się lepiej", w 2013 r bankierka notowała rekordowe zyski w PL, a jednocześnie
kolejki do łonga kom były rekordowe.

https://youtu.be/aOEVomjxyBQ?t=54s

Owszem, pisiorstwo jest złe, ale jaka musi być platforma skoro
lud wybrał pisiorstwo? (kurwin)

Data: 2018-03-15 16:08:29
Autor: japanizer
On Friday, March 16, 2018 at 5:33:05 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik stevep napisał:
> [...]

Rostoski mówił o braku w kasie. Mówili "by żyło się lepiej", w 2013 r bankierka notowała rekordowe zyski w PL, a jednocześnie

Mówisz?

http://www.pap.pl/aktualnosci/news,1327960,krd-mlodzi-polacy-maja-535-mln-zl-dlugu.html

  07:21, 14.03.2018   Polacy w wieku 18-25 lat mają 535 mln zł długu - wynika z danych Krajowego   Rejestru Długów. Na liście dłużników jest 152 tys. takich osób. Znaleźli się   na niej, jak wskazano, za niespłacone pożyczki, nieuregulowane rachunki za   telefon czy niezapłacone mandaty za jazdę na gapę.

  Jak podał KRD, w ciągu ostatniego roku zadłużenie młodych rodaków wzrosło o 62   proc., a "średnia zaległość młodej osoby przekracza 3,5 tys. złotych".

W jeden k**** rok! Nawet Gierkowi taka sztuka się nie udała!

Data: 2018-03-16 08:11:17
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

[...]

Ajfonów na kredyt nabrali, nie moja wina. Życie ponad stan.

Data: 2018-03-16 09:10:20
Autor: japanizer
On Saturday, March 17, 2018 at 12:11:18 AM UTC+9, Bytomir Szydera vel Dąs wrote:
użytkownik japa...@japanizer.org napisał:

> Mówisz?

Ajfonów na kredyt nabrali, nie moja wina. Życie ponad stan.

A niecały dzień temu oburzałeś się w stylu abopeło: "a jednocześnie kolejki do łonga kom były rekordowe". Wonga napożyczała w Polsce kilkanaście milionów rocznie.

Musicie popracować nad przekazem towarzyszu, bo jest skrajnie niespójny i ośmieszacie pisiorstwo.

Data: 2018-03-16 05:53:49
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "Bytomir Szydera vel Dąs" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:2c9eae32-5861-4873-b9e6-3777a3fde228googlegroups.com...
użytkownik stevep napisał:
[...]

Co na to Rydzyk? Zaciera pulchne łapki. Miliony płyną do katolickiej kieszeni szamana.

CL

Data: 2018-03-16 09:05:55
Autor: pulsar
W dniu 2018-03-15 o 21:33, Bytomir Szydera vel Dąs pisze:

Owszem, pisiorstwo jest złe, ale jaka musi być platforma skoro
lud wybrał pisiorstwo? (kurwin)

Tak, i to jest dylemat naszych czasów...
w naszym chorym (z przemodlenia) kraju.

-- -
pulsar

Data: 2018-03-17 11:10:51
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 21:33 Bytomir Szydera vel Dąs <franek.zyto@gmail.com>  pisze:

użytkownik stevep napisał:
[...]

A nie znasz powiedzenia "na złość mamusi odmrożę sobie uszy"?

--
stevep

Data: 2018-03-16 05:52:43
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "stevep" <stevep011@tkdami.net> napisał w wiadomości news:p8ed80$lq1$1news.vectranet.pl...
# PiS funduje sobie bezsensowne kryzysy. Do ich rozwiązania zatrudnia speców od mediów, którzy sami byli powodem kryzysu,

Przecież ci "specjaliści" to PiS-owskie pociotki.Mierni ale wierni czyli pasożyty za nasze pieniądze!

CL

Sypiąca się tzw. Dobra zmiana.