Sypie si platfonska piramida kamstw

Data: 2010-10-25 14:41:38
Autor: Hans Kloss
Sypie si platfonska piramida kamstw
http://cato234.salon24.pl/239280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smolenskiej
[...] Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisw cieki
dwikowej z czarnej skrzynki, wskazuj na rne, wahajce si i
zmienne prdkoci patowca w powietrzu (przykadowo np. 59 km/h lub
158 km/h; jest to sprzeczne z zasad zachowania pdu), przy
katalogowej minimalnej moliwej prdkoci Tu 154 w stabilnym locie
rzdu 270 km/h. To jest jednoznaczny, pewny dowd, i osoby czy firma
przekazujca stronie polskiej te zapisy, FASZOWAA ORYGINALNE ZAPISY
SKRZYNKI.
Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowizuj bezwzgldnie. Nie da si
ich zmieni, bo s to prawa natury; stoj one ponad "prawami"
geopolityki czy socjologii."

A to oznacza trybuna Stanu dla platfonsw- prdzej czy pniej ale
nie do uniknicia. A wszystko co w obecnej chwili wyprawiaj na naszej
scenie politycznej dzieje si po to aby w moment jak najbardziej
opni.
J-23

Data: 2010-10-25 23:49:03
Autor: Grzegorz Z.
Sypie si platfonska piramida kamstw
 platfonsw

A Deklaracja dzka?

Data: 2010-10-25 23:53:20
Autor: Andrzej Adam Filip
Sypie się platfonska piramida kłamstw
Hans Kloss <mrdevilyn@gmail.com> pisze:
http://cato234.salon24.pl/239280,fizyk-prof-m-dakowski-w-sprawie-katastrofy-smolenskiej
[...] Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i
zmienne prędkości płatowca w powietrzu (przykładowo np. 59 km/h lub
158 km/h; jest to sprzeczne z zasadą zachowania pędu), przy
katalogowej minimalnej możliwej prędkości Tu 154 w stabilnym locie
rzędu 270 km/h. To jest jednoznaczny, pewny dowód, iż osoby czy firma
przekazująca stronie polskiej te zapisy, FAŁSZOWAŁA ORYGINALNE ZAPISY
SKRZYNKI.
Prawa fizyki, jak i prawa logiki, obowiązują bezwzględnie. Nie da się
ich zmienić, bo są to prawa natury; stoją one ponad "prawami"
geopolityki czy socjologii."

A to oznacza trybunał Stanu dla platfonsów- prędzej czy później ale
nie do uniknięcia. A wszystko co w obecnej chwili wyprawiają na naszej
scenie politycznej dzieje się po to aby ów moment jak najbardziej
opóźnić.
J-23

A masz gdzieś "rozwinięte uzasadnienie" zarzutów z punktu 3?
Bo akutrat ten zarzut jest najłatwiejszy do "zrozumienia dowodowego" dla
większości ludzi z wykształceniem "z grubsza technicznym".

Tytuł profesora *powinien* wystarczać do tego by coś co człowiek mówi
"autorytatywnie" z zakresu swojej wiedzy traktować poważnie. Niestety
widziałem na własne oczy paru profesorów ("rządowi" szczególnie zapadają
w pamięć - nie tylko z *tego* rządu) starających się usilnie pokazać że
profesor tytularny też *może* być idiotą (mam szczerą nadzieję że to rzadkie).

Nie ma większego niebezpieczeństwa nad lekceważenie wroga.
  -- Laozi (ok. VI w. p.n.e.)

Data: 2010-10-25 16:31:44
Autor: Hans Kloss
Sypie si platfonska piramida kamstw
On 25 Pa, 23:53, Andrzej Adam Filip <a...@xl.wp.pl> wrote:

Tytu profesora *powinien* wystarcza do tego by co co czowiek mwi
"autorytatywnie" z zakresu swojej wiedzy traktowa powanie. Niestety
widziaem na wasne oczy paru profesorw
Jeeli nakama albo waln si w obliczeniach (skala trudnoci
oblicze- najwyej 1 klasa liceum) to go ju wkrtce fizycy platfonscy
zmasakruj.
O ile w ogle s jacy fizycy- zwolennicy platfonsiarni, umysy cise
na og maj skrzywienie zawodowe w postaci odrazy do gupoty i
absurdu.
J-23

Data: 2010-10-26 03:24:17
Autor: VSS
Sypie si platfonska piramida kamstw
Hans Kloss wrote:
 platfonscy
platfonsiarni,

A Deklaracja dzka?
--
VSS
http://vss.pl

Data: 2010-10-26 01:23:52
Autor: Hans Kloss
Sypie si platfonska piramida kamstw
On 26 Pa, 03:24, "VSS" <v...@gazeta.pl> wrote:

A Deklaracja dzka?

Zgo si z reklamacjami do jej autorw. Zreszt naczelny platfons
odmwi jej podpisania tak wic nie ma ona zastosowania ani w stosunku
do do  niego  ani do  jego pachow i przydupasw.
J-23

Data: 2010-10-26 04:13:11
Autor: zbig
On 25 Pa, 23:41, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
[...]

Profesor bredzi. Zawiadamia o przestpstwie - ale czyim/ Tych co
przekazali skrzynki? A co oni niby mieli sfaszowac? To sie w ogle
adnej kupy nie trzyma. Z ciekawoci wszedem na jego stron. To to
jaki wariat i na dodatek cham. A jakich ma kolegw, palce liza!
Maciej Giertych- ten test najfajniejszy ze swoimi bredniami o
ewolucjonizmie.

Data: 2010-10-26 07:08:49
Autor: Hans Kloss
On 26 Pa, 13:13, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
. Z ciekawoci wszedem na jego stron. To to
jaki wariat i na dodatek cham. A jakich ma kolegw, palce liza!
Maciej Giertych- ten test najfajniejszy ze swoimi bredniami o
ewolucjonizmie.

Tajest. Ma niewyjciowych kolegw zatem naley uniewani zasad
zachowania pdu i logik jako picowskie przeytki w nauce.
Jakich durniw przyciga ta platfonsiarnia to po prostu szok!!
J-23
PS. Gdyby rzeczywicie pan profesor wypisywa bzdury to by go jakie
rwnie utytuowane w dziedzinie fizyki platfonsy jeszcze wczoraj
rozerway na strzpy i zabiy miechem. Tymczasem pki co gucha
cisza, nie liczc bredzenia kilku platfonskich kiboli nie znajcych
si nie tylko na fizyce ale nawet nie znajcych szczegw wylicze
Dakowskiego.

Data: 2010-10-26 07:35:56
Autor: zbig
On 26 Pa, 16:08, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
> [...]

cisza, nie liczc bredzenia kilku platfonskich kiboli nie znajcych
si nie tylko na fizyce ale nawet nie znajcych szczegw wylicze

Pan profesor nie raczy poda tych "wylicze", jako osoba z
wyksztaceniem technicznym dabym rad pewnie pody za nimi. Bardzom
ciekaw w jaki sposb profesor dokona tych wylicze , bo podawane
przez niego "wyniki" wydaj si wzite z ksiyca. Treci na jego
stronie wskazuj , e moe nie by bezstronny i machajc swoim
profesorstwem prbuje znale winnych tam gdzie ich nie ma.

Data: 2010-10-26 15:45:09
Autor: MH
> [...]

jaki wariat i na dodatek cham. A jakich ma kolegw, palce liza!
Maciej Giertych- ten test najfajniejszy ze swoimi bredniami o
================

Eeee tam. Dla Hansa jest to GURU. Idea dla ludzi majcych elementarne braki w
wyksztaceniu i nie poddajcych logicznej analizie wypowiedzi osb bdcych w
zgodzie z jego lini ideow. MH

Data: 2010-10-26 11:38:50
Autor: MH
Sypie si platfonska piramida kamstw

[...] Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisw cieki
dwikowej z czarnej skrzynki, wskazuj na rne, wahajce si i
zmienne prdkoci patowca w powietrzu

======================

Buahaha , prdko wyliczona na podstawie zapisu cieki dwikowej ?! Oblicz
Pan , profesorze jeszcze cinienie i temperatur powietrza na tej podstawie i
Nobel gwarantowany. A pki co , to JOBEL !!

MH

Data: 2010-10-26 06:02:31
Autor: Hans Kloss
Sypie si platfonska piramida kamstw
On 26 Pa, 11:38, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
 A pki co , to JOBEL !!

Tak, we koniecznie popraw te jego bzdury. W kocu to tylko marny
profesorczyna i specjalizujcy si w jakiej tam fizyce jdrowej wic
gdzie mu  do oblicze z dziedziny mechaniki na poziomie liceum. Poka
klas i zaatw go autorytecie, udowodnij mu e na podstawie cieki
dwikowej na ktrej podawane i kwitowane s parametry lotu nijak si
niczego nie da wyliczy   ;)))
Buahahaha, jakich arcydurniw cignie do platfonsiarni to po prostu
szok....
J-23

Data: 2010-10-26 15:12:18
Autor: MH
> [...]

niczego nie da wyliczy ;)))
Buahahaha, jakich arcydurniw cignie do platfonsiarni to po prostu

==============

Jasne !! 2 x 2 = 5 !!  O ile co takiego wypowie facet z tytuem profesorskim.
I koniec , kropka...  Hans to kupuje , bo wypowiedzia to autorytet. Tene sam
autorytet PI.RDOLI (bo jak to inaczej nazwa) o przepieszeniach 0,4-4g podczas
dupnicia samolotu o gleb. Pieprzy idiotyzmy dotyczce iloci kawakw na ktre
rozdupcy si kadub. Od dupy i troch jest w internecie zdj z rnych
katastrof lotniczych i ldowych. Niech se najpierw BURAK pooglda te zdjcia , z
potem niechaj to wyjania jako fachura od zasady zachowania pdu i momentu pdu.
ENUJCE !!

MH

Data: 2010-10-26 07:00:45
Autor: Hans Kloss
On 26 Pa, 15:12, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
 Tene sam
autorytet PI.RDOLI (bo jak to inaczej nazwa) o przepieszeniach 0,4-4g podczas
dupnicia samolotu o gleb.

Chopie, ten samolot tak "dupn" o ziemi e po tym dupniciu
pozostao 0 (sownie ZERO) krateru a zamiast niego  pojawia si
okazaa rynna w glebie.

 Pieprzy idiotyzmy
Ano, to samo mi sie nasuno tyle e nie o Dakowskim tylko zupenie o
kims innym...
J-23

Data: 2010-10-26 11:48:22
Autor: Bogdan Idzikowski
Sypie si platfonska piramida kamstw

Uytkownik "MH" <logiznam@op.pl> napisa w wiadomoci news:173a.00000384.4cc6a1aanewsgate.onet.pl...

[...]

Dziwisz si? S tacy, ktrzy na podstawie zdjcia opowiedz wszystko o sfotografowanym i nie do, e nie s wymiewani, to jeszcze ludzie pac im za to.

--
J. Kaczyski - "musimy uzyska waciw odpowied"
"Jak nie wylduj(my), to mnie zabije(j)"

Data: 2010-10-26 12:48:23
Autor: Andrzej Adam Filip
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
[...] Wykonane obliczenia, na podstawie ujawnionych zapisów ścieżki
dźwiękowej z czarnej skrzynki, wskazują na różne, wahające się i
zmienne prędkości płatowca w powietrzu

Buahaha , prędkość wyliczona na podstawie zapisu ścieżki dźwiękowej ?! Oblicz
Pan , profesorze jeszcze ciśnienie i temperaturę powietrza na tej podstawie i
Nobel gwarantowany. A póki co , to JOBEL !!

Transkrypcja zapisu dźwięku z czarnej skrzynki zawierała:
a) dokładny czas wydowiedzi (dodany przez dokonujących transkrypcji)
b) parametry lotu wymieniane przez wieże i pilotów

A wiec jak się komuś "chce" to zapewne se może wyliczać.

Jeśli uderzysz mrówki, nie przyjmą ciosu spokojnie, lecz ugryzą
rękę tego, co je uderza.
  -- Przysłowie babilońskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-26 13:26:10
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:o048x1e9go+AAQ@eileen.huge.strangled.net...
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
[...]

Była odczytywana przez nawigatora wysokość. Nawigator musiał najpierw odczytać, a potem podać (wymówić) wysokość. Przykład:
08:40:51   N   60.
08:40:52   N   50.
08:40:52   KRL   Horyzont 101.
08:40:53   N   40.
08:40:53   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:54   N   30.
08:40:54   KRL   Kontrola wysokości, horyzont.
08:40:55   N   20.
Z tych danych (upływ czasu, wysokość) można jedynie wyliczyć prędkość opadania.

Są jeszcze sygnały dźwiękowe z radiolatarni:
08:39:50           Sygnał dźwiękowy, F=845 Hz.. Dalsza prowadząca.
08:40:56        Sygnał dźwiękowy, F=800 Hz. Bliższa prowadząca.
Te dane pochdzą z radiolatarni i to są punkty na ziemi (tak sądzę) i odległość między nimi (4,5 km)oraz upływający czas (66 sekund) pozwoli obliczyć średnią prędkość samolotu (245 km/h).

Prametry lotu podane przez wieżę przed osiągnięciem wysokości 100 m:

08:40:38   KRL   2 na kursie i śnieżce.
08:40:39   TAWS   TERRAIN AHEAD, TERRAIN AHEAD.
08:40:41   A   100 metrów.
08:40:42   N   100.

a później już podawali żeby samolot spi...ał:

08:40:52   N   50.
08:40:52   KRL   Horyzont 101.

czyli jak byli na wysokości 50 metrów wieża nakazała zakończyć procedurę zniżania. Co na to nasze "orły"?

08:40:53   N   40.
08:40:53   TAWS   PULL UP, PULL UP.
08:40:54   N   30.
08:40:54   KRL   Kontrola wysokości, horyzont.
08:40:55   N   20.

Nawigator dalej spokojnie odliczał wysokość.

Data: 2010-10-26 13:44:49
Autor: Andrzej Adam Filip
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
[...]

[...]
[...]

Ty podałeś jeden "oczywisty" odcinek pozwalający mierzyć prędkość
poziomą na podstawie dwóch punktów w "czasoprzestrzeni". Przy
dodatkowych założeniach da się zapewne wyznaczyć z samej transkrypcji
zapisów dźwiękowej czarnej więcej takich punktów. Tylko że naprawdę
wypada podać link do "pełnej wersji" wyznaczającej te punkty bo "nie
gromada kontrolujących się nawzajem fachowców" ma spore szansę się
"pomylić" przy "wyliczaniu" *niektórych* takich punktów.

To naprawdę nie jest problem podać link na pełniejszą wersję wyliczeń
mających być podstawą zawiadomienia do prokuratury, bo ono jest aż tak
"lakoniczne" (króciutkie) że jego "gołe" pokazanie sprowadza się do
"wierzta głupie ludziska *jednemu* mądremu profesorowi tytularnemu".
Wiec podane *tylko w takiej formie* ma chyba cel "głównie polityczny".
Większości czytających i tak by się nie chciało sprawdzać, ale
pozbawienie tych "kilku" którym by się zechciało "prawa do kontroli
'profesorskich' wyliczeń" *jest* "znaczące" (przynajmniej dla mnie).

Wąż nie zmieni swojej krętej natury, nawet kiedy się wśliźnie w
prostą rurę bambusową.
  -- Przysłowie chińskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-26 14:05:13
Autor: Bogdan Idzikowski

"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
[...]

Mamy dwa punkty: punkt A i punkt B. Odległość między nimi 4,5 km. I na tym koniec. NUL. Brak informacji. Co ty chcesz wyznaczać przy braku danych?
No chyba, że masz szklaną czarodziejską kulę! Wtedy możesz wywróżyć punkty pośrednie.
Ewentualnie jest taki jeden człowiek w Polsce, który wszystko wie. O, przepraszam, jest dwóch. Tym drugim jest Macierewicz. Oni mogą podać całą masę punktów pośrednich.

Data: 2010-10-26 14:07:13
Autor: u2
Sypie si platfonska piramida kamstw
Mamy dwa punkty: punkt A i punkt B. Odlego midzy nimi 4,5 km. I na
tym koniec. NUL. Brak informacji. Co ty chcesz wyznacza przy braku danych?
No chyba, e masz szklan czarodziejsk kul! Wtedy moesz wywry
punkty porednie.
Ewentualnie jest taki jeden czowiek w Polsce, ktry wszystko wie. O,
przepraszam, jest dwch. Tym drugim jest Macierewicz. Oni mog poda
ca mas punktw porednich.

Dlaczego wycierasz swoj gb Panem Macierewiczem. Tak ciebie w ORMO
nauczyli ?

Data: 2010-10-26 14:21:38
Autor: Andrzej Adam Filip
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
[...]

Ty masz *tylko* dwa punkty. Można jeszcze założyć choćby np. moment z
czasie i przestrzeni gdy nastąpiło "podrywanie/zderzenie" choć pewnie
mniej dokładnie. Wiec choć dopuszczam że profesor "skopał" wyznaczenie
niektórych punktów (bo ich ani sposobu ich wyznaczenia nie widzę) to
założyć że "po prostu z *pewnością* musiał skopać" nie zamierzam.

Jaki człowiek, taka mowa.
  -- Przysłowie armeńskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-26 14:59:35
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Andrzej Adam Filip" <anfi@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:9aae7y7ahp+AAQ@eileen.huge.strangled.net...
[...]

Czy ty przypadkiem nie jesteś picowcem?
Ja twierdzę, że tzw. profesor puścił wodze fantazji. Te jego wyliczenia są bredzeniem.

I to byłoby na tyle.

Data: 2010-10-26 15:01:57
Autor: u2
Sypie si platfonska piramida kamstw
Czy ty przypadkiem nie jeste picowcem?
Ja twierdz, e tzw. profesor puci wodze fantazji. Te jego wyliczenia
s bredzeniem.

I to byoby na tyle.

Kadego, kto ma odmienne pogldy uwaasz za "picowca". Tymczasem trojga
imion nie moe by "picowcem" z tego prostego powodu, e nie lie 4
liter jankesom tak jak PO, PiS i SLD.

Data: 2010-10-26 16:37:24
Autor: Andrzej Adam Filip
[...]

Ja widziałem *tylko* "bardzo lakoniczne" doniesienie do prokuratury
*bez* "wyliczeń/*dokładniejszej* argumentacji" stojącymi za nim.

Ponieważ to doniesienie było "w wersji blogowej" podpisane imieniem i
nazwiskiem to są dwie podstawowe opcje:
a) to jest fałszywka i ktoś o taki zawiadomienia do prokuratury nie wysłał
   [coś ala anonimowe email do prokuratury donoszący na boukuna który
   skrzętnie udawał "nie anonim" ]
b) taki profesor takie "doniesienie" złożył i się pod nim podpisał
   imieniem, nazwiskiem i tytułem => A wiec *jeśli* skopał
   matematykę/fizykę za tym doniesieniem to wyśmiewać się będzie można i
   będzie należeć *dziesięcioleciami* :-)

Dla mnie na 60% dokładniejsze uzasadnienia doniesienia jest skopane a
na 20% nie. Jak ktoś na te 20% postawił *publicznie* swój (domniemany)
autorytet to po prostu *NIE WOLNO* rżeć od razu *przed sprawdzeniem*
a należy to powstrzymywanie się nagrodzić sobie *Z SOLIDNĄ NAWIĄZKĄ* po sprawdzeniu *jeśli* się facet "rypnął" :-)

Kowal zawinił, cygana powiesili.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2010-10-26 15:01:35
Autor: MH
"MH" <logiznam@op.pl> pisze:
> Buahaha , pr&#65533;dko&#65533;&#65533; wyliczona na podstawie zapisu &#65533;cieżki dźwi&#65533;kowej
?! Oblicz
> Pan , profesorze jeszcze ci&#65533;nienie i temperatur&#65533; powietrza na tej podstawie i
> Nobel gwarantowany. A póki co , to JOBEL !!

Transkrypcja zapisu dźwi&#65533;ku z czarnej skrzynki zawiera&#65533;a:
a) dok&#65533;adny czas wydowiedzi (dodany przez dokonuj&#65533;cych transkrypcji)
b) parametry lotu wymieniane przez wieże i pilotów

A wiec jak si&#65533; komu&#65533; "chce" to zapewne se może wylicza&#65533;.

--
===========

V=dS/dt. Inaczej pochodna drogi po czasie. Jest to wielko nie skalarna lecz wektorowa. Rozwamy skrajny przypadek : samolocik fruwa sobie po okrgu wok
pewnego punktu jakim jest radar podajcy odlego obiektu od owego radaru. Po
upywie dowolnego czasu , odlego od radaru bdzie taka sama. Jakie wnioski??
Prdko samolotu jest rwna 0 ??  A gwno prawda !!  Precyzyjnie mona okreli
prdko obiektu , zakadajc , e kierunek wektorem prdkoci jest rwnolegy
do prostej czcej chwilowe pooenie obiektu (samolotu) i obserwatora (radar).
I niech si szanowny pan profesor wrci do oglniaka.
Ja pindol !!!  I tak qrva wyglda nasza elita intelektualna (??). ENADA !!
Rwnie mgbym si odnie do innych bzdetw prezentowanych przez profesora w
owym licie..  SAME BZDETY !!  TOTALNA KOMPROMITACJA  !!  MH

Data: 2010-10-26 06:14:31
Autor: Hans Kloss
On 26 Pa, 15:01, "MH" <logiz...@op.pl> wrote:
 SAME BZDETY !! TOTALNA KOMPROMITACJA !!

Tak tak, koniecznie go popraw ;)) Powszechnie przecie wiadomo e 60-
tonowa maszyna podchodzca do ldowania ma zwyczaj robi to zygzakami
i po hiperboli  albowiem manewrowa jest niezwykle  a to co tam pilot i
wiea gadaj midzy sob o wysokoci, prdkoci i odlegoci maszyny
od pasa to takie ich prywatne przekomarzanki bez adnego oparcia w
rzeczywistoci ;))
J-23

Data: 2010-10-26 15:16:46
Autor: MH
> [...]

wiea gadaj midzy sob o wysokoci, prdkoci i odlegoci maszyny
od pasa to takie ich prywatne przekomarzanki bez adnego oparcia w

=============

Ale skd !!  Zawsze kierunek wektora prdkoci pokrywa si z prost czc
samolot z radarem.  No bo jake mogo by by inaczej ?!

MH --

Data: 2010-10-26 06:30:17
Autor: Hans Kloss
Sypie si� platfonska piramida k�amstw