Syrena 105 (km/h) i ITD

Data: 2013-10-06 02:50:32
Autor: Andrzej Lawa
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 06.10.2013 01:44, Tomasz Pyra pisze:
http://www.tvp.pl/wroclaw/aktualnosci/rozmaitosci/syrenka-pogromca-szos/10388148

Taki dziadek to ma dobrze - sam jest sparażowany, Syrena wygląda na stan
jeszcze gorszy niż sam dziadek, no to się "wymigał" od mandatu.

W następnym odcinku "Tomasz Pyra - wiadomości z ostatniej chwili": Krzysztof Kolumb odkrywa Nowy Świat!

;->

Ale co ma zrobić w takiej sytuacji sprawny kierowca, sprawnego samochodu,
skoro ITD właśnie na tą okoliczność, celowo nie wysyła zdjęć, ani w żaden
sposób nie umożliwia zapoznania się ze zdjęciem?

Celowo czy nie celowo - zgodnie z prawem. Bo jeśli się okaże, że to nie ty, to dostałeś właśnie nielegalnie cudzy wizerunek ;)

Teoretycznie sprawa jest prosta - przypominasz sobie, czy wskazanego dnia o wskazanej godzinie jechałeś z nadmierną prędkością we wskazanym miejscu. Gorzej jak pismo przyjdzie po kilku miesiącach, ale z tego co obserwuję w firmie nawet leasingowe samochody są namierzane w czasie poniżej miesiąca.

Dodatkowo często zrobienie zdjęcia jest zauważalne - to nie z własnego doświadczenia, ale w pracy parę razy już słyszałem kogoś "cholera, coś mi błysnęło - pewnie przyjdzie pamiątka z podróży". I pamiątka przychodziła.

Oczywiście bywają całkiem porypane okolice, jak np. słynny Biały Bór, gdzie gnojki czepiają się o przekroczenie o 2km/h i to dwa razy w odstępie 53s (przed skrętem na skrzyżowaniu i za skrętem na skrzyżowaniu). Dobrze, że to nie ja tamtędy jeździłem, a teraz wiem, że Biały Bór należy omijać.

Data: 2013-10-06 13:12:10
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 02:50, Andrzej Lawa pisze:
[...]

Lawa, to twój kraj i jego absurdy których ty ślepcze nie widzisz.

[...]

Omijać Czemu praworządny Lawa ma omijać?

Kojarzysz to hipokryto?

"Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje."

--
Krzysiek
http://niewygodne.info.pl/index.htm

Data: 2013-10-06 21:21:20
Autor: Andrzej Lawa
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 06.10.2013 13:12, Krzysztof 45 pisze:

[...]

Jakie absurdy, głąbie?

Ten się nie myli kto nic nie robi.

Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

Ty najwyraźniej nic nie robisz, skoro uważasz się za nieomylnego.

[...]

Bo przeginają.

Kojarzysz to hipokryto?

"Tak, że jesteś idiotą który nie rozumie prawa i w konsekwencji je
ignoruje oraz bezmyślnie krytykuje."

Drogi durniu, nic co napisałem w niniejszym wątku nie jest sprzeczne z powyższym cytatem.

Primo: rozumiem prawo.

Secundo: nie namawiam do ignorowania prawa tylko do omijania jednej głupawej okolicy. Widać jesteś zbyt głupi, żeby te dwie rzeczy odróżnić - idealnie pasujesz do Białego Boru.

Tertio: nie krytykuję prawa tylko szczególny przypadek jego nieprawidłowego stosowania w tejże gminie - przekroczenia rzędu 1-2km/h powinny być do wybronienia w sądzie na podstawie braku szkodliwości społecznej w tak minimalnym przekroczeniu (argumentacja: ciągłe gapienie się w prędkościomierz zamiast na drogę jest znacznie bardziej niebezpieczne od przekroczenia na poziomie błędu pomiaru przeciętnego prędkościomierza).

Data: 2013-10-06 21:49:35
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 21:21, Andrzej Lawa pisze:
[...]

To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.
Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
Vincent goni matole.

[...]

Tak. Lawa jeździ zgodnie z przepisami i z tego powodu deklaruje omijanie
pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.
Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

Data: 2013-10-06 19:59:36
Autor: masti
Syrena 105 (km/h) i ITD
Dnia pięknego Sun, 06 Oct 2013 21:49:35 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

Minister finansów nie ma nic do tego. Ale dałeś się złapać na chwytliwe hasełka o planowaniu przychodów z mandatów. Tylko jak inni nie sprawdziłes o co chodzi. --
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-06 22:05:11
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 21:59, masti pisze:
Minister finansów nie ma nic do tego. Ale dałeś się złapać na chwytliwe
hasełka o planowaniu przychodów z mandatów. Tylko jak inni nie sprawdziłes
o co chodzi.

W budrzecie na ten rok jest zapisana niemała kwota z mandatów. Sniło mi się?

Data: 2013-10-06 20:14:46
Autor: masti
Syrena 105 (km/h) i ITD
Dnia pięknego Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

[...]

przeczytałeś co napisałem? Może. Ale nic z tego nie zrozumiałeś.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-06 22:19:52
Autor: J.F.
Syrena 105 (km/h) i ITD
Dnia Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200, Krzysztof 45 napisał(a):
[...]

Ale podobno niewykonana i jakos nikt generalnego inspektora nie
zwalnia, mimo ze budzet wyjatkowo napiety.

J.

Data: 2013-10-08 09:24:57
Autor: z
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 22:19, J.F. pisze:
Ale podobno niewykonana i jakos nikt generalnego inspektora nie
zwalnia, mimo ze budzet wyjatkowo napiety.

Do czego to doszło.
Budżet celowo oszukany to i kwota z mandatów nierealna.

Tylko jest pytanie co jest tu realne? Może emerytury? ;-)

PS. Tak wiem... Dbałość o nasze bezpieczeństwo jest z pewnością realna i przemyślana ;-)

Data: 2013-10-09 12:44:28
Autor: J.F
Syrena 105 (km/h) i ITD
Użytkownik "z"  napisał w wiadomości grup
[...]

Watpie. Kwota w 2012 dosc realna, tylko ze system ruszyl na dobre w pazdzierniku a nie od stycznia.

Ale w 2013 juz pracowal, nie wiem jakie wyniki byly pod koniec 2012, ale kwota nadal wydaje mi sie realna.

To jest w koncu 300 FR.
Kobylnica miala z FR 6 mln zl rocznie. Fakt ze maja tych FR 10, ale podejrzewam ze na sluzbie jednoczesnie to gora dwa ...

Tylko jest pytanie co jest tu realne? Może emerytury? ;-)
PS. Tak wiem... Dbałość o nasze bezpieczeństwo jest z pewnością realna i przemyślana ;-)

Calosc w ogole jakas dziwna. Najpierw Tusk, ktory o FR ma jasne zdanie
http://www.youtube.com/watch?v=qhsptzbjHiE
a potem stawia siec.
Ta siec sie stawia, stawia, i postawic przez pare lat nie moze.
Potem ITD nie realizuje postawionego planu i jakos nikt za to kary nie ponosi.

Tak jakby ktos to sabotowal, ale musial sie pochwalic ze siec FR zrobil :-)

J.

Data: 2013-10-07 13:50:40
Autor: Myjk
Syrena 105 (km/h) i ITD
Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200, Krzysztof 45
W budrzecie

"Nie rozumie" normalnie.

--
Pozdor Myjk

Data: 2013-10-09 20:45:54
Autor: jerzu
Syrena 105 (km/h) i ITD
On Sun, 06 Oct 2013 22:05:11 +0200, Krzysztof 45
<"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote:

W budrzecie na ten rok jest zapisana niemała kwota z mandatów. Sniło mi się?

Jaka? Pokaż odpowiednią pozycję w budżecie.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2013-10-07 09:35:15
Autor: AZ
Syrena 105 (km/h) i ITD
On 2013-10-06, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

No dobra wpisali se pirazydrzwi i swoje marzenia w ten budzet. Skoro bylo
nichuchu do wykonania to po co wpisywali? Zeby dla tych teorytycznych 1,5mld
przychodu zrobic realnych 1,5mld wydatkow a pozniej zdziwko, ze deficyt?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-07 09:44:30
Autor: masti
Syrena 105 (km/h) i ITD

On 2013-10-06, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

ale sprawdzałeś ile było w poprzednich latach?
A dlaczego? może właśnie dlatego, żeby ładnie wyglądało w ogólnym rozrachunku. nie wiem.

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-07 14:37:00
Autor: AZ
Syrena 105 (km/h) i ITD
On 2013-10-07, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

Resort finansów winą za błędne wyliczenia obarcza Ministerstwo Transportu, a te odsyła do Głównego Inspektoratu Transportu Drogowego, bo to oni kalkulowali prognozy na podstawie rosnącej liczby urządzeń.

Te budzety co patrzyles to na pewno byly projekty czy juz po korekcie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2013-10-07 14:55:20
Autor: masti
Syrena 105 (km/h) i ITD

On 2013-10-07, masti <gone@to.hell> wrote:

[...]

uchwalone. OIDP w poprzednim było 1.3mld i nikt jakoś nie jęczał

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-08 09:28:37
Autor: z
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 16:55, masti pisze:
uchwalone. OIDP w poprzednim było 1.3mld i nikt jakoś nie jęczał

Bo jak się zrobiła taka wielka dziura (podobno celowo) to zaczęlismy wnikać o co tu chodzi. Zresztą nie takie "kfiatki" jeszcze wylazły.
Dziwisz się?

Data: 2013-10-07 12:33:05
Autor: J.F
Syrena 105 (km/h) i ITD
UĹźytkownik "AZ"  napisał w wiadomości
On 2013-10-06, masti <gone@to.hell> wrote:
[...]

Deficytu jest na 50mld a nie na 1.5.

A 1.5mld ... 5 mln na FR, 14 tys zl dziennie, 68 mandatow po 200 zl .... rozsadny szacunek bym powiedzial
Przy czym w tym roku nie jest juz tak jawnie wpisana w budzet jak w poprzednim,  wiec nie wiem czy faktycznie tylu jest.

Aczkolwiek byly juz zeszloroczne wyniki i mozna bylo skorygowac do rzeczywistosci ... co nie znaczy ze tego nie zrobiono.

J.

Data: 2013-10-06 22:05:54
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 21:49, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Zapomniałeś jeszcze o "ciotach, matkojebcach itd.":>
Błędy się w zasadzie w każdym systemie zdarzają i to mimo
wstępnej weryfikacji.

Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje,

We wszystkich krajach z podobnymi systemami takie rzeczy lecą
z automatu i w przypadku błędu nie ma problemu z wyjaśnieniem
sprawy. W Polsce podobnie, a Ty czy kilku podobnych będziecie się
w kółko napędzali kilkoma przypadkami z mediów, które zostały
wyjaśnione.

tak ich
Vincent goni matole.

"Vincent" nie ma nic do tego, a Ty jak zwykle jak młody pelikan
łykasz bzdury, niczego nie weryfikując:>

Data: 2013-10-06 22:45:30
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 22:05, Artur Maśląg pisze:
Zapomniałeś jeszcze o "ciotach, matkojebcach itd.":>

Nie zapomniałem.

Błędy się w zasadzie w każdym systemie zdarzają i to mimo wstępnej
weryfikacji.
A co mnie inne systemy interesują. To jakaś wyrocznia?

Wstepna weryfikacja? A cóz to takiego o ile istnieje?
Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
weryfikacja, więc nie pitol głupot.

[...]

Tylko zauwaz że w PL wiele tematów gdy one staja sie medialne, wtedy
wyjaśniaja na kozyść poszkodowanego.

"Vincent" nie ma nic do tego, a Ty jak zwykle jak młody pelikan
łykasz bzdury, niczego nie weryfikując:>

Vincent nie ma nic do budżetu. A to przepraszam.
A to co? :)

http://img.myepicwall.com/i/2013/09/20b4a9e359e9b68b5f64e7357747e299.jpg?1380231199

Data: 2013-10-07 08:38:25
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 22:45, Krzysztof 45 pisze:
[...]

To takie zaklęcie, magiczne :P

Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
weryfikacja, więc nie pitol głupot.

Bredzisz...

Data: 2013-10-07 09:56:15
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 08:38, Artur Maśląg pisze:
Wstepna weryfikacja? A cóz to takiego o ile istnieje?

To takie zaklęcie, magiczne :P

Widocznie nie każdy je zna, z tobą włącznie.

Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
weryfikacja, więc nie pitol głupot.

Bredzisz...

Udowodnij.

Data: 2013-10-07 11:16:38
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 09:56, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-10-07 08:38, Artur Maśląg pisze:
Wstepna weryfikacja? A cóz to takiego o ile istnieje?

To takie zaklęcie, magiczne :P

Widocznie nie każdy je zna,

Trudno.

z tobą włącznie.

Błądzisz :>

Wstepna weryfikacja to 105 na 50tce? Bo na to wygląda. To żadna
weryfikacja, więc nie pitol głupot.

Bredzisz...

Udowodnij.

Sam to udowadniasz.

Data: 2013-10-07 17:07:41
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 16:37, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Tak ci się tylko wydaje :>

Data: 2013-10-07 17:21:30
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 17:07, Artur Maśląg pisze:
[...]
Nie masz racji.

Data: 2013-10-07 16:14:07
Autor: masti
Syrena 105 (km/h) i ITD
Dnia pięknego Mon, 07 Oct 2013 17:21:30 +0200 osobnik zwany Krzysztof 45
napisał:

W dniu 2013-10-07 17:07, Artur Maśląg pisze:
To takie zaklęcie, magiczne :P
Widocznie nie kaĹźdy je zna,
Trudno.
z tobą włącznie.
Błądzisz :>
Nie.
Tak ci się tylko wydaje :>
Nie masz racji.

mkarwanozą się zaraziłeś?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2013-10-07 18:28:19
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 17:21, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Symptomy świadczą o znanym schorzeniu...

Data: 2013-10-07 18:39:29
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 18:28, Artur Maśląg pisze:
[...]
To twój problem.
Tylko co z tym magicznym zakleciem?

Data: 2013-10-07 19:02:54
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 18:39, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Nie, nie, to Ty problemu nie zauważasz, ale to typowe
w tym stanie :>

Tylko co z tym magicznym zakleciem?

A co ma być? Ma się dobrze i działa.

Data: 2013-10-07 19:08:40
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 19:02, Artur Maśląg pisze:
[...]
W nieodróżnieniu od ciebie widzę problem braku weryfikacji.
Tylko co z tym magicznym zakleciem?
A co ma być? Ma się dobrze i działa.
Przestań jarać to gówno to i magii nie będzie :)

Data: 2013-10-07 19:29:17
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 19:08, Krzysztof 45 pisze:
[...]

W czym? Widzisz problem, którego nie ma, a nie widzisz tego,
który faktycznie istnieje.

Tylko co z tym magicznym zakleciem?
A co ma być? Ma się dobrze i działa.
Przestań jarać to gówno to i magii nie będzie :)

Z tym jaraniem to właśnie masz problem, ponieważ nie
zauważasz rzeczy, które istnieją w rzeczywistym świecie.
Zaklęcie to taka metafora, która w zamyśle miała pomóc
w wyzwoleniu się z egzystencji w oparach absurdu :>

Data: 2013-10-07 19:40:24
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 19:29, Artur Maśląg pisze:
[...]

W czym?
Wyjasniełem bo wiedziałem że się zatkasz.
Widzisz problem, którego nie ma,
> Brak weryfikacji, to nie problem. U mnie byś nie pracował 5 min.
a nie widzisz tego,
który faktycznie istnieje.
Tak masz racje. System jest zjebany totalnie.
[...]
Ja te rzeczy zauważam, t.z. ich brak w odróżnieniu od ciebie.
Zaklęcie to taka metafora, która w zamyśle miała pomóc
w wyzwoleniu się z egzystencji w oparach absurdu :>
To po jaka cholerę mielimy tę szmatę, gdy myślimy tak samo?

Data: 2013-10-07 20:00:17
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 19:40, Krzysztof 45 pisze:
> [...]

Wyjasniełem bo wiedziałem że się zatkasz.
Widzisz problem, którego nie ma,
 > Brak weryfikacji, to nie problem. U mnie byś nie pracował 5 min.

ROTFL

Tak to jest, jak komuś brakuje argumentów - zabrakło by ci "budrzetu"
na ofertę pracy dla mnie :>

(...)
Zaklęcie to taka metafora, która w zamyśle miała pomóc
w wyzwoleniu się z egzystencji w oparach absurdu :>
To po jaka cholerę mielimy tę szmatę, gdy myślimy tak samo?

Nie wiem o czym Ty myślisz, ale po tym co wypisujesz to z całą
pewnością śmiem twierdzić, że nie myślimy tak samo :>

Data: 2013-10-07 20:33:22
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 20:00, Artur Maśląg pisze:

(...)
[...]

Nie wiem o czym Ty myslisz, ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

Data: 2013-10-07 20:43:10
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 20:33, Krzysztof 45 pisze:
[...]

                                           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Nie wiem o czym Ty myślisz, ale po tym co wypisujesz to z całą
pewnością śmiem twierdzić, że nie myślimy tak samo :>
Nie wiem o czym Ty myslisz,

Przed chwilą twierdziłeś co innego - podkreślone :>

ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

Trudno by zaprzeczały, skoro ich nie podałeś, a tego co napisałem
nie zrozumiałeś, skoro stwierdziłeś że "...myślimy tak samo".

Data: 2013-10-07 21:17:35
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 20:43, Artur Maśląg pisze:
ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

Trudno by zaprzeczały, skoro ich nie podałeś, a tego co napisałem
nie zrozumiałeś, skoro stwierdziłeś że "...myślimy tak samo".

Ja podałem fakty, ty zaprzeczyłes i nie udowodniłeś tego, tylko toczysz   niezrozumiały belkot.

Data: 2013-10-07 21:42:29
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 21:17, Krzysztof 45 pisze:
W dniu 2013-10-07 20:43, Artur Maśląg pisze:
ale fakty zaprzeczają temu co wypisujesz.

Trudno by zaprzeczały, skoro ich nie podałeś, a tego co napisałem
nie zrozumiałeś, skoro stwierdziłeś że "...myślimy tak samo".

Ja podałem fakty,

Wymyślone przez siebie - nie, to nie są fakty.

ty zaprzeczyłes i nie udowodniłeś tego,

Hmmm, podałem fakty - tego udowadniać nie trzeba. Dane
z FR są weryfikowane wstępnie i w dalszej części postępowania
można je zweryfikować właściwie.

toczysz niezrozumiały belkot.

To ciekawe, skoro przed chwilą twierdziłeś, że "myślimy to
samo" :>

Data: 2013-10-07 22:19:06
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 21:42, Artur Maśląg pisze:
[...]

Znów bredzisz.

ty zaprzeczyłes i nie udowodniłeś tego,

Hmmm, podałem fakty - tego udowadniać nie trzeba.

Jakie podałeś fakty wstępnej weryfikacji?

Dane
z FR są weryfikowane wstępnie

Znów brednie.
Przedstaw tą wstępna weryfikacje.

i w dalszej części postępowania
można je zweryfikować właściwie.
A tam jakież imbecyle pracują za moje pieniądze ze nie potrafią zweryfikować?
toczysz niezrozumiały belkot.
To ciekawe, skoro przed chwilą twierdziłeś, że "myślimy to
samo" :>

Ale zaprzeczyłeś, więc finalnie wyszło że bełkot.

Data: 2013-10-07 22:23:54
Autor: Artur Maśląg
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 22:19, Krzysztof 45 pisze:
[...]

Widzę, że nauczyłeś się jednego słówka, ale nadal nie wiesz
co ono oznacza :>

Data: 2013-10-07 22:33:56
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 22:23, Artur Maśląg pisze:
[...]

banialuki, bzdury, farmazony, głupstwa, niedorzeczności, nonsensy, majaczenie, idiotyzmy, bzdety, bełkotanie...

Data: 2013-10-08 08:45:33
Autor: Czesław Wiśniak
Oto dwóch kretynów

[...]

Fakty są takie, że obydwaj jesteście mocno pojebani. Jeden kretyn większy od drugiego.
Spotkajcie się gdzieś w terenie i wtedy rozstrzygnijcie kto ma rację zamiast pieprzyć bez sensu :)

Data: 2013-10-08 17:57:47
Autor: Krzysztof 45
Oto dwóch kretynów
W dniu 2013-10-08 08:45, Czesław Wiśniak pisze:

[...]

Ja już dawno zajarzyłem że jak tylko z Maslągiem zaczniesz, to jedziesz w klimatach: banialuki, bzdury, farmazony, głupstwa, niedorzeczności, nonsensy, majaczenie, idiotyzmy, bzdety, bełkotanie... Bo nic innego i konkretnego po nim się nie spodziewam. Ale fakt, wystarczy już tego :)

Data: 2013-10-07 19:30:36
Autor: Krzysztof 45
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-07 19:08, Krzysztof 45 pisze:
W *nieodróżnieniu* od ciebie widzę problem braku weryfikacji.

*w odróżnieniu*    ma być ;)

Data: 2013-10-06 22:06:52
Autor: Andrzej Lawa
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 06.10.2013 21:49, Krzysztof 45 pisze:

Jakie absurdy, głąbie?

Ten się nie myli kto nic nie robi.

Statystycznie raz na jakiś czas muszą się pomylić.

To nie pomyłka, tylko brak weryfikacji głąbie.

ROTFL

Język polski jest dla ciebie czymś szalenie trudnym.

Wszystko leci z automatu bo nie maja czasu na weryfikacje, tak ich
Vincent goni matole.

Nie goni, tylko dodatkowa weryfikacja jest nieopłacalna.

Zwracam też uwagę, że w przypadku Białego Boru pisałem o radarach gminnych, które z ministrem finansów wiele wspólnego nie mają - to sprawa lokalnego samorządu.

[...]

Owszem, jeżdżę. Nie jest to szczególnie trudne, przynajmniej dla mnie.

i z tego powodu deklaruje omijanie
pewnych rejonów by go nie złapali na przekraczaniu prędkości LOL.

I znowu wykazujesz nieznajomość języka. "Deklarowanie" to nie to samo co "zachęcanie".

Ty chyba żyjesz w jakimś pojebanym kraju lub sam jesteś zdrowy inaczej LOL

To ty ciągle narzekasz, że żyjesz w pojebanym. Cóż, sądząc po twoim własnym przykładzie faktycznie możesz mieć takie wrażenie.

Data: 2013-10-08 09:35:21
Autor: z
Syrena 105 (km/h) i ITD
W dniu 2013-10-06 22:06, Andrzej Lawa pisze:

Zwracam też uwagę, że w przypadku Białego Boru pisałem o radarach
gminnych, które z ministrem finansów wiele wspólnego nie mają - to
sprawa lokalnego samorządu.

Ma związek bo samorzady cienko przędą przez odgórne paranoiczne przepisy (ustalane również przez Vincenta).
Dodaje się obowiązków a kasy już nie.
Robią co mogą chłopaki. :-)

I znowu te niedobre ludzie na dole co nie mogą pojąć geniuszu? :-)

Syrena 105 (km/h) i ITD