Syrena Meluzyna L za 35000pln

Data: 2014-01-01 21:10:01
Autor: BartekK
Syrena Meluzyna L za 35000pln
W dniu 2014-01-01 20:08, Tomasz Stiller pisze:
A偶 dziw bierze, 偶e nikt jeszcze nie wspomnia艂:

http://moto.onet.pl/premiery/syrena-meluzyna-turbo-goraca-premiera-
polskiego-supersamochodu/dk3t5
No jest juz nawet kr贸tka recenzja i por贸wnanie do pozosta艂ych dw贸ch:
http://www.zlomnik.pl/index.php/2013/12/27/porownanie-nowych-aut-arrinera-new-warsaw-i-syrena-meluzyna/

Data: 2014-01-01 21:19:48
Autor: masti
Syrena Meluzyna L za 35000pln
Dnia pi臋knego Wed, 01 Jan 2014 21:10:01 +0100 osobnik zwany BartekK
napisa艂:

[...]

fajnie si臋 por贸wnuje co艣 co jest wy艂膮cznie wirtualne.
Z tych trzech to Arrinera przynajmniej jako podwozie zacz臋艂a je藕dzi膰. O reszczie warto bedzie gada膰 jak pojawi膮 si臋 w postaci cho膰by je偶d偶膮cego prototypu.

Swoj膮 drog膮 to ta niby Syrena brzydka jak nieszcz臋艣cie i wt贸rna do b贸lu. Ale mo偶e dlatego, 偶e bardzo lubi臋 911 :)

--
Jeep Grand Cherokee 4.0
mst <at> gazeta <.> pl

Syrena Meluzyna L za 35000pln