Data: 2020-01-01 10:16:38 | |
Autor: MF | |
Syrena elektryk | |
Co tam twizy, co tam tesla, oto najprawdziwsza syrena 105 EV:
<https://tvn24bis.pl/moto,99/elektryczna-syrena-105-z-lodzi-raport-tvn-turbo,969432.html> <https://elektrowoz.pl/auta/elektryczna-syrena-105-baterie-10-kwh-100-kilometrow-zasiegu-i-okolo-40-45-tysiecy-zl-kosztow-foto-wideo/> A tutaj informacje techniczne: Problemy eksploatacyjne prototypu samochodu elektrycznego Syrena 105 EV <http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/114/ref_33.pdf> Porównanie charakterystyk trakcyjnych samochodu Syrena 105 posiadającego konwencjonalny i elektryczny napęd <http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/114/ref_32.pdf> News nie najświeższy, bo z września minionego roku, ale aż dziwne, że jeszcze na grupie nie było. -- MF |
|
Data: 2020-01-01 12:09:18 | |
Autor: Myjk | |
Syrena elektryk | |
Wed, 1 Jan 2020 10:16:38 +0000, MF
News nie najświeższy, bo z września minionego roku, ale aż dziwne, że jeszcze na grupie nie było. Czemu dziwne? Wstyd tutaj o elektrykach pisać, bo przecież tym elektrycznym gównem się brandzlują same fanboje co nie mają co z piniędzmi robić. ;P -- Pozdor Myjk |
|
Data: 2020-01-01 12:28:58 | |
Autor: MF | |
Syrena elektryk | |
On 01/01/2020 11:09, Myjk wrote:
Wed, 1 Jan 2020 10:16:38 +0000, MF Co racja, to racja. Następnym krokiem powinna być przeróbka mikrusa. Baterie mógłby wozić w przyczepce. Do tego projekt byłby bardziej perspektywiczny, bo (co niewątpliwie wszyscy tu wiedzą) identyczna technologia pasowałaby do niemieckiego goggomobila. A dopiero będzie, jak ktoś weźmie oryginalnego polskiego fiata 508, odpicuje i przerobi na elektryka. -- MF |
|
Data: 2020-01-01 12:45:39 | |
Autor: ToMasz | |
Syrena elektryk | |
W dniu 01.01.2020 o 12:09, Myjk pisze:
Wed, 1 Jan 2020 10:16:38 +0000, MFwłaśnie minęły święta, a Ty rozpoczynasz kłótnie. Elektryczne samochody to przyszłość, ale nie taka jaką nam sie serwuje. Mają one zastąpić lub wspomóc transport publiczny, codzienne dojazdy do pracy. niestety są konstruowane i promowane jako prawie substytut samochodu rekreacyjnego - który ma nas dowieść na wczasy, do dalszej rodziny.... Co do przeróbek starych samochodów spalinowych na elektryki - super pomysł. ale nie syreny. JEst pierdylion pełnoletnich modeli które zamiast spalinowego silnika, mogłyby mieć elektryczny. ale trzeba do tego wybrać auto które jest popularne, (większa ilość klientów) i najbardziej odporne na rdzę (aby zachować chociaż minimum bezpieczeńśtwa). Gdyby do takiego autka były tanie zestawy do konwersji, jakieś bonusy od rządu - to kto wie? A syrena na prąd - taka ciekawostka. z 15 lat temu przerabiali escorta w Gdańsku - nie pamiętam czy ktoś pisał o tym na grupie. na 100% jeździł na akumulatorach z ołowiem ToMasz |
|
Data: 2020-01-01 16:00:01 | |
Autor: Budzik | |
Syrena elektryk | |
Użytkownik ToMasz tomasz@poczta.fm.com.pl ...
właśnie minęły święta, a Ty rozpoczynasz kłótnie.News nie najświeższy, bo z września minionego roku, Jest takie powierdzenie o ironii kopiącej w zadek... ;-D -- Pozdrawia... Budzik b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_") "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl, że dla uniknięcia publicznego zgorszenia trzeba unikać prawdy" |
|
Data: 2020-01-01 17:28:50 | |
Autor: kk | |
Syrena elektryk | |
On 2020-01-01 12:45, ToMasz wrote:
W dniu 01.01.2020 o 12:09, Myjk pisze: Bo prawie nikt nie chce utrzymywać dwóch samochodów a alternatywy nie widać. Co do przeróbek starych samochodów spalinowych na elektryki - super pomysł. ale nie syreny. JEst pierdylion pełnoletnich modeli które zamiast spalinowego silnika, mogłyby mieć elektryczny. ale trzeba do tego wybrać auto które jest popularne, (większa ilość klientów) i najbardziej odporne na rdzę (aby zachować chociaż minimum bezpieczeńśtwa). To się nowy samochód konstruuje. Gdyby do takiego autka były tanie zestawy do konwersji, jakieś bonusy od rządu - to kto wie? A syrena na prąd - taka ciekawostka. z 15 lat temu przerabiali escorta w Gdańsku - nie pamiętam czy ktoś pisał o tym na grupie. na 100% jeździł na akumulatorach z ołowiem W poprzednim wieku były amatorskie samochody elektryczne. |
|
Data: 2020-01-01 17:51:28 | |
Autor: ToMasz | |
Syrena elektryk | |
W dniu 01.01.2020 o 12:57, 'TomN' pisze:
ToMasz wMyjk pisał o elektrycznym gównie, ja podałem argumenty. ale jak chcecie ToMasz |
|
Data: 2020-01-01 17:03:27 | |
Autor: RadoslawF | |
Syrena elektryk | |
W dniu 2020-01-01 o 13:28, MF pisze:
News nie najświeższy, bo z września minionego roku, To się chama bezczelnego posadzi do pudła za niszczenie zabytków i dorobku kultury oraz techniki krajowej. Lanosy sobie przerabiajcie, te robione u nas. Pozdrawiam |
|
Data: 2020-01-01 17:17:23 | |
Autor: kk | |
Syrena elektryk | |
On 2020-01-01 11:16, MF wrote:
Co tam twizy, co tam tesla, oto najprawdziwsza syrena 105 EV: "Wartość projektu szacujemy na 40-45 tysięcy złotych, z czego sam silnik kosztował około 20-25 tysięcy złotych." "nadanie wnętrzu nowego blasku wymagało skorzystania ze skór aż czterech krów"
"Dodatkowo nawet hamowanie regeneracyjne realizowane przez podniesienie nogi z pedału przyspieszenia rozpędzonego pojazdu powodowało ten sam efekt, jako że prototypowy pojazd wyposażony został w system zawiadywania o hamowaniu silnikiem jadących za samochodem poprzez zapalenie świateł STOP." Porównanie charakterystyk trakcyjnych samochodu Syrena 105 posiadającego konwencjonalny i elektryczny napęd <http://www.komel.katowice.pl/ZRODLA/FULL/114/ref_32.pdf> MZ akademickie wprawki do normalnych konstrukcji, których konstruowanie uniemożliwia istniejące prawo. |