Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi

Data: 2012-08-09 16:24:39
Autor: Observatore
Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi
https://www.facebook.com/pages/Syryjska-Rewolucja-2011-Polish-support-the-revolution-in-Syria/315385378487401

 *Powstańcy syryjscy przez wiele miesięcy walki dostali chyba tylko
kilkanaście milionów dolarów od krajów arabskich. W ostatnich dniach zebrano w
Arabii Saudyjskiej więcej. Pomaga im głównie Turcja, Katar i Arabia Saudyjska. Irak, czy Jordania nawet przejściowo zamykały granice przed uchodźcami. Tych
jest poza granicami kraju ponad 250 tys a w jego obrębie 1,5- 2 mln.

W Aleppo oni myślą tylko o handlu, o pieniądzach. Oni myślą o własnym życiu, o
przyszłości swoich dzieci. Oni nie walczą z reżimem, bo martwią się tylko o tu i teraz.

Na wsi, wiemy, że musimy odrzucić teraźniejszość. Ja mogę poświęcić swoje
życie i moich dzieci. Niech spalą mój dom. To walka jest po to by przyszłych
pokoleń aby miały szanse na życie na życie w godności. I to jest warte poświęcenia wszystkiego - to powiedział 22 letni Mustafa
któremu wojsko zabiło brata a kuzyna żołnierze oblali benzyną i podpalili.
Powstanie w mieście głównie zrobili ludzie, którzy przedtem przez wiele
miesięcy opanowywali prowincję*

Cytat pochodzi z doskonalego tekstu Romana Zaleskiego:

http://romanzaleski.nowyekran.pl/post/70626,powstanie-warszawskie-bylo-powstanie-w-aleppo-trwa

Aleppo...Ten film może być przestroga dla każdego rządu lub partii politycznej
... Nie ważne ile będziesz miał metalowych policyjnych suk .... Nie ważne ilu
was będzie ... Będziemy z tobą walczyć na każdej ulicy i odbierzemy to co nam
zabrałeś... 11 minut prawdziwej rewolucji :

http://www.youtube.com/watch?v=QEd9-rnI1Ls&feature=related

Data: 2012-08-09 20:19:23
Autor: zdumiony

http://orwellsky.blogspot.com/2012/07/za-rewolucja-w-syrii-stoi-al-kaida.html

Data: 2012-08-09 18:36:36
Autor: Obserwatore
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
> [...]
> Arabii Saudyjskiej więcej. Pomaga im głównie Turcja, Katar i Arabia > Saudyjska.

jakos nic o polityce Kremla w tym tekscie nie ma :)

Keeping Syria&#8217;s Eye on the Kremlin - artykul napisany przez Instytut w
Singapurze, nie przez jakies lewactwo:

http://www.mei.nus.edu.sg/publications/mei-insights/keeping-syrias-eye-on-the-kremlin

Data: 2012-08-09 20:42:29
Autor: zdumiony
Użytkownik "Obserwatore " <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k00vvk$9kh$1inews.gazeta.pl...
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):

jakos nic o polityce Kremla w tym tekscie nie ma :)

Wydaje się że Kreml prowadzi politykę zachowawczą akurat w tym przypadku.

Data: 2012-08-09 18:53:42
Autor: Observatore
> [...]

> jakos nic o polityce Kremla w tym tekscie nie ma :)

Wydaje się że Kreml prowadzi politykę zachowawczą akurat w tym przypadku.

Tak. Warto zawsze czytac i sluchac wypowiedzi dwoch stron, albo...udac sie na
miejce wydarzen - aby miec jakis bardziej obiektywny punk widzenia. Jesli sie slucha tylko jednej strony, to mozna latwo dac sie zmanipulowac.

 O Polsce tez na zachodzie czy w USA, wiedza tyle - co im podpowiedza
*doradcy* i funkcjonariusze w randze dziennikarzy np. z Gazety W.:)

Barbura wywalili z IAR bo pisal o przebiegu wydarzen na Bliskim Wschodzie z innego punktu widzenia. Obecna wladza jest prosowiecka, antyizraelska i
antysemicka - wiec doniesienia korespondenta izraelskiego sa jej nie na reke w urabianiu spoleczenstwa.

Barbur tak pisal o sytuacji w Syrii, a on jest w samym srodku wydarzen:

http://prawdalezynawierzchu.salon24.pl/435682,syria-do-podzialu

Data: 2012-08-09 21:10:04
Autor: zdumiony
Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w

z innego punktu widzenia. Obecna wladza jest prosowiecka, antyizraelska i
antysemicka - wiec doniesienia korespondenta izraelskiego sa jej nie na reke
w urabianiu spoleczenstwa.

Piszesz o naszej władzy? ;)))) Odnoszę zupełnie odmienne wrażenie.
No chyba że Ty jesteś tak antysowiecki(antyrosyjski), proizraelski i filosemicki że każdy będzie nie dość.
A nasza władza jest proamerykańska, podobnie jak był rząd Millera.

Barbur tak pisal o sytuacji w Syrii, a on jest > w samym srodku wydarzen:

Czyli cieszy się z podziały Syrii bo "rozpad Syrii oznaczać będzie koniec antyizraelskiej osi Teheran-Damaszek-Hezbollah-Hamas"
Z czego tu się cieszyć, może to oznaczać napad na Iran i rozpętanie więlkiej wojny.

Data: 2012-08-09 19:35:57
Autor: Observatore
> [...]

A nasza władza jest proamerykańska, podobnie jak był rząd Millera.

nasza wladza NIE jest tez proamerykanska. Nie jestem proizraelski, ale patrze
racjonalnie na sytuacje Polski i dlatego jestem antyneosowiecki.

> [...]

Z czego tu się cieszyć, może to oznaczać napad na Iran i rozpętanie więlkiej wojny.

Alez nie. On sie wcale nie cieszy tylko relacjonuje w koncu to profesjonalista
komentator. Barbur uwaza sie za Zyda i Polaka.

 Jaka wojne moze rozpetac Iran i po co?:)) --

Data: 2012-08-09 21:47:00
Autor: zdumiony
Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi
Użytkownik " Observatore " <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w

Jaka wojne moze rozpetac Iran i po co?:))

Iran nie ma interesu w rozpętywaniu wojny. Ale pamiętajmy o Iraku, który oskarżono o broń masowego rażenia, natomiast:
"Romney poparł Izrael w sprawie ataku na Iran
- Republikański kandydat na prezydenta USA Mitt Romney uszanowałby decyzję Izraela o akcji militarnej wobec Iranu - dla zapobieżenia rozwijaniu przez ten kraj broni nuklearnej - powiedziałdoradca amerykańskiego polityka. Romney przebywa z wizytą w Izraelu."

http://tvp.info/informacje/swiat/romney-poparl-izrael-w-sprawie-ataku-na-iran/8124517

Data: 2012-08-09 19:51:35
Autor: Observatore
> [...]

- Republikański kandydat na prezydenta USA Mitt Romney uszanowałby decyzję Izraela o akcji militarnej wobec Iranu - dla zapobieżenia rozwijaniu przez ten kraj broni nuklearnej - powiedziałdoradca amerykańskiego polityka. Romney przebywa z wizytą w Izraelu."

to jest jezyk DYPLOMATYCZNY kandydata na prezydenta USA:)
USA ma w innym miejscu na swiecie duzo wieksze problemy.

Data: 2012-08-09 21:55:45
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k014c7$aq1$1inews.gazeta.pl...

to jest jezyk DYPLOMATYCZNY kandydata na prezydenta USA:)

jeśli jest to język dyplomatyczny, to jaka będzie polityka? Zamiast poparcia Izraela, agresja na Iran?

USA ma w innym miejscu na swiecie duzo wieksze problemy.

W wielu miejscach na świecie wszyscy mieszają się w wewnętrzne sprawy USA :)

Data: 2012-08-09 20:17:13
Autor: Observatore
> [...]

jeśli jest to język dyplomatyczny, to jaka będzie polityka? Zamiast poparcia Izraela, agresja na Iran?

zalezy KTO wygra i jak bedzie zachowywal sie rezim Kremla.

> USA ma w innym miejscu na swiecie duzo wieksze problemy.

W wielu miejscach na świecie wszyscy mieszają się w wewnętrzne sprawy USA :)

 a to ze Kreml miesza sie w polskie sprawy wewnetrzne jakos was nie martwi?
Takiego systemu jakim byl PRL juz nie nigdy bedzie. Moze byc tylko taki jaki
jest na Bialorusi, Ukrainie w neosowietach oraz Chinach. Chcecie takiego systemu? --

Data: 2012-08-09 22:19:34
Autor: zdumiony
Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k015s9$dof$1inews.gazeta.pl...

[...]

Polska powinna byc neutralna.

Data: 2012-08-09 20:31:47
Autor: Observatore
Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi
zdumiony <zdumiony@jestem.pl> napisał(a):
Polska powinna byc neutralna.

ale nie jest i na pewno nie bedzie dopoki ma za sasiada agresora o zapedach
imperialistycznych, ktory nadal uwaza, ze Polska to nie jest dla niego zagranica.

Data: 2012-08-09 22:40:47
Autor: Chiron

Użytkownik " Observatore" <fajny.d.arzbor@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:k016ni$k7j$1inews.gazeta.pl...
[...]

Polska ma 2 takich sasiadów

--

Chiron

Data: 2012-08-09 20:44:40
Autor: zdumiony
[...]

Gdzie w tym tekscie jest coś co by kompromitowało Rosję?

Data: 2012-08-09 18:56:11
Autor: Observatore
> [...]
-kremlin

Gdzie w tym tekscie jest coś co by kompromitowało Rosję?
 to jest tekst o polityce Kremla wobec Syrii. Teksty kompromitujace Kreml, sami
juz sobie poszukajcie w sieci.

--

Syryjska Rewolucja - tamtejwze mohery kontra lemingi