System

Data: 2014-11-26 11:59:33
Autor: Budzik
System
Użytkownik Mark Woydak mark.woydak@forest.de ...

W 1990, podczas pierwszych wyborów prezydenckich, warunkiem udziału w
nich, było zebranie 100 tys podpisów. Komitet wyborczy Kornela
Morawieckiego, w którym a też działałem, oddał 102 tys. PKW nie
wysuwając zastrzeżeń do ich jakości, stwierdziła, że oddaliśmy ich 98
tys. Ja wiem na 100%, że 102 tys. Przechodziły przed wysyłką też przez
moje ręce. Od tego czasu moje zaufanie do PKW jest zerowe.

1990? ROTFL...

Data: 2014-11-26 13:35:28
Autor: Mark_Woydak
System

Użytkownik "Budzik" <budzik61@poczta.o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał w wiadomości news:XnsA3F16F8DD170Dbudzik61pocztaonetpl127.0.0.1...
[...]

GNIDA podpisująca się "Mark Woydak" spamująca z serwera
mx02.eternal-september.org, uzywająca czytnika 40tude_Dialog/2.0.15.1pl,
podszywająca się pod mój nick i e-mail to PODSZYWACZ z kompleksem małego
fiuta.

MW

Data: 2014-11-26 15:59:26
Autor: Budzik

[...]