System Bankier.pl.

Data: 2010-10-23 09:35:13
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Gdzie można znaleźć założenia systemu z Bankier.pl o którym wspomniał Totus (z małej litery) w wątku "Sprzedawaj na Rosz ha-Szana" ?.

http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/580831220a9f525f?hl=pl

"[..] Przykładem jest system bankiera. Jest publiczny ale ja nie znam nikogo kto by z niego korzystał. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 10:14:52
Autor: totus
System Bankier.pl.
Endriu wrote:

[...]

Można znaleźć w sieci. Tam ja znalazłem.

Data: 2010-10-23 10:42:52
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Można znaleźć w sieci. Tam ja znalazłem.

Czy to jest mniej więcej to ?.

http://www.bankier.pl/forum/temat_re-system-tygodniowy-fw20-sygnaly,6205859.html

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 11:37:22
Autor: totus
System Bankier.pl.
Endriu wrote:

Można znaleźć w sieci. Tam ja znalazłem.

Czy to jest mniej więcej to ?.

http://www.bankier.pl/forum/temat_re-system-tygodniowy-fw20-
sygnaly,6205859.html

Tak to jest mniej więcej to. Określenie "mniej więcej" jest tu bardzo uzasadnione bo publikowane sygnały różnią się od wyliczonych w/g tej formuły. Różnicę Paweł Rejczak tłumaczył własną pomyłką.

Data: 2010-10-23 11:41:30
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Tak to jest mniej więcej to. Określenie "mniej więcej" jest tu bardzo
uzasadnione bo publikowane sygnały różnią się od wyliczonych w/g tej
formuły. Różnicę Paweł Rejczak tłumaczył własną pomyłką.

A mógłbyś naprowadzić - bo w/w formuła/wzór to  - rozumiem (nie wiem czy dobrze)- sygnała wejścia. A gdzie wyjście ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 12:46:43
Autor: totus
System Bankier.pl.
Endriu wrote:

[...]

Te sygnały to sygnały odwrotu. System jest zawsze na rynku. Nie ma założonego zysku. Projektant wychodził z założenia, że albo rośnie albo spada. Nie ma sytuacji "nie wiem co się dzieje więc będę poza rynkiem". System jest symetryczny. Czyli sygnał kupna i sygnał sprzedaży jest oddalony o ta samą ilość punktów od otwarcia. Innymi słowy liczysz w/g formuły ilość punktów i jeżeli masz pozycję L to od otwarcia danego dnia odejmujesz tę ilość punktów i składasz zlecenie na sprzedaj na podwójną ilość kontraktów. Przy pozycji S działasz odwrotnie. Operację robisz raz dziennie na otwarciu. I to cała maszyna do robienia pieniędzy. Od razu Ci powiem. Nie dasz rady handlować tym systemem za liczące się dla Ciebie pieniądze. Od 1.01.2010 do ostatniej transakcji, która była 21 bm system zarobił 246 pkt brutto bez prowizji.

Data: 2010-10-23 13:18:14
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Innymi słowy liczysz w/g formuły ilość
punktów i jeżeli masz pozycję L to od otwarcia danego dnia odejmujesz tę
ilość punktów i składasz zlecenie na sprzedaj na podwójną ilość kontraktów.

Swego rodzaju piramida widzę ...
Przypomina to system na przegraną lidera tabeli w zakładach bukmacherskich w ligach w których od lat wygrywają ci sami (liga szkocka Galsgow,Celtic). Z tego co pamiętam obstawiało sie od początku sezonu  przegraną potencjalnego lidera tabeli. Z kolejki na kolejke obstawiało si 2 * większą stawkę. Przy wysokich wspólczynnikach za przegraną system dawał zyski.
Były tylko dwa ale - nie zawsze lider musiał przegrać w kolejce, oraz piramida dośyć mocno rosła i kwoty zakładu były dosyć spore ....

Czysty hazard.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:36:53
Autor: DJ\(Dominik\)
System Bankier.pl.
Nic nie kumasz Endriu, totus pisał, że składasz zlecenie na podwójną ilość kontraktów mając na myśli reweres pozycji, nie podwajanie.
DJ

Data: 2010-10-23 14:14:30
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Nic nie kumasz Endriu, totus pisał, że składasz zlecenie na podwójną ilość kontraktów mając na myśli reweres pozycji, nie podwajanie.

A czy to nie jakaś tam forma piramidy ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 15:46:31
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Nic nie kumasz Endriu, totus pisał, że składasz zlecenie na podwójną ilość kontraktów mając na myśli reweres pozycji, nie podwajanie.

A czy to nie jakaś tam forma piramidy ?.

Jak na rewersie nie pójdzie w tą stronę co trzeba ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 13:39:40
Autor: totus
System Bankier.pl.
Endriu wrote:

[...]

Nic nie rozumiesz. Nie wiesz jak handluje się kontraktami. Jesteś zbyt emocjonalny do handlu na giełdzie. Zajmij się kazaniami.

Data: 2010-10-23 14:30:19
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Nic nie rozumiesz. Nie wiesz jak handluje się kontraktami. Jesteś zbyt
emocjonalny do handlu na giełdzie. Zajmij się kazaniami.

Coś tam wiem pogrywając wirtualnie na bankierze wedla jakiegoś tam systemu:
http://www.bankier.pl/inwestowanie/portfele/pf_value.html?pf_id=150676

A własnie odnośnie kontraktów (i poniekąd opcji walutowych chyhba też). Z kim potencjalny kupiec zakłada się, że rynek wzrośnie albo spadnie. Z biurem Maklerskim ?.

No bo weźmy taką sytuację (czysto hipotetyczną), że przyszłą hossa i 100% kupców trafnie zakupiło kontrakty na LONG. Z kim kupcy się zakładają ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 15:54:16
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9ukgv$u4v$1usenet.news.interia.pl...
[...]

:)))))))))))))))))

Na grupie jesteś dawno, ale czy Ty w ogóle grasz???
Takie bzdury to tylko kompletny leszcz może napisać.

Data: 2010-10-23 16:02:38
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
[...]

Bardzo mni przykro, że nie wiem, ale tego akurat naprawdę nie wiem. Co by się stało gdyby 100% grających obstawiło poprawnie przy hossie long (i tylko przy jednej transakcji kupna na całą serie kontraktów). Kto wtedy musi wyłożyć kasę (biuro maklerskie, czy ki diabeł) ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 16:27:24
Autor: Archangell
System Bankier.pl.
[...]

O matko. ;-)
Postaram sie wytłumaczyć Tobie o co chodzi z tymi kontraktami.
Aby zakład został otowarty muszą się zawsze spotkaćdwie strony.
Jeden co kupuje i drugi co sprzedaje. Np. jeśli Endriu sądzi że będzie rosło
to wystawia zlecenie kupna 1 kontraktu (+1) po 2647. A Archangell uważa, że będzie spadać
i wystawia zlecenie sprzedaży 1 kontraktu (-1) (na koncie maklerskim sprzedane kontrakty figurują
jako wielkości ujemne). Nasze zlecenia się spotykają pobrana zostaje prowizja od każdego zlecenia na rzecz biura
maklerskiego i zakład zostaje zawarty. Zawsze jest taka sama ilość pozycji kupionych (tzw Longów)co pozycji
sprzedanych (tzw. szortów). LOP czyli liczba twartych pozycji na kontraktach w wysokości np 100 000 oznacza,
że jedna strona kupiła 100 000 kontraktów a druga strona sprzedała 100 000 kontraktów.
Jaśniej już?

Arch

Data: 2010-10-23 19:38:48
Autor: walter
System Bankier.pl.

[...]

Nikt nie musi
Możesz  postawić kupno longów po lewej i beda tak stać do usr. śmierci, jesli nikt z prawej nie sypnie.
Jak bedziesz chciał PKC to weźmiesz tyle, i po takiej cenie, jak są po prawej.

A BM ch obchodzi czy kupisz czy nie kupisz, co oni mają do tego???
Kupisz, wezmą prowizje, nie kupisz wezmą opłate.

Chyba, że są animatorem, ale to delikatnie inny temat i poza tym przeskok w tym Elementarzu ze strony nr 3 na strone nr 333; darujmy sobie w tym układzie.

Czy w ogóle zapoznałeś się z pojęciem "oferty i "arkusz zleceń"???

Zamiast pisać te wszystkie brednie, poducz sie w temacie grupy bo jestes jej głównym spamerem a jak sie okazuje nic nie wiesz o absolutnych podstawach traderki.

Weź sie w garść, chłopie.

Pozdrawiam

Data: 2010-10-23 22:07:01
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Możesz  postawić kupno longów po lewej i beda tak stać do usr. śmierci, jesli nikt z prawej nie sypnie.

Szybka , rzeczowa i konkretna odpowiedź bez zbędnego pierdolenia.
Dzięki.

P.S. Iście szatańska zabawa na te kontrakty jakby się tak dobrze przyjrzeć.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 22:13:12
Autor: Endriu
System Bankier.pl.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vf9b$99s$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Mówię to w takim kontekście, że sam lewar juz mnie trochę przytłacza. Gdy sobie człowiek pomyśli ,że po drugiej stornie siedzi mniej więcej podobnego typu cwaniak wpatrzony w wykresy, któremu akurat startegia pokazała dokładnie co innego .... :).

Ech... szatańska zabawa.....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 22:56:01
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Zamiast pisać te wszystkie brednie, poducz sie w temacie grupy bo jestes jej głównym spamerem a jak sie okazuje nic nie wiesz o absolutnych podstawach traderki.

P.S. Badrzo się podniecasz przy tłumaczeniu ludziom trywialnie prostych faktów. Spieniłeś się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 23:05:52
Autor: walter
System Bankier.pl.

--

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vi56$dqt$1usenet.news.interia.pl...
> [...]

P.S. Badrzo się podniecasz przy tłumaczeniu ludziom trywialnie prostych faktów. Spieniłeś się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

Jak tak, to przepraszam:)

Data: 2010-10-23 23:14:16
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
> [...]

P.S. Badrzo się podniecasz przy tłumaczeniu ludziom trywialnie prostych faktów. Spieniłeś się jakbyś pozjadał wszystkie rozumy.

Niemniej dziękuję, czasami człowiek nie doczyta lub źle sens zrozumie....
Czytałem o futach (posiadam nawet konto Futowe w Bosiu) jakieś parę lat temu, brakło -jak widać - jednego postu na pl.biznes.wgpw z konkretnym wyjaśnieniem.
Podejrzewałem mniej więcej że to tak wygląda, jak widzisz w tej całej układance brakowało mi pewnego (niebanalnego jak się okazało) szczegółu.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 23:18:02
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Podejrzewałem mniej więcej że to tak wygląda, jak widzisz w tej całej układance brakowało mi pewnego (niebanalnego jak się okazało) szczegółu.

Reasumując - czyli jak Charlie Delta coś ugra na futach to ma prawo się podniecić, i stwierdzić , że "wydymał panienkę " :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 23:58:52
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vjeg$ft1$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Ale to się niczym nie różni zasadami  (oprócz mozliwości lewarowania i gry na krótko) od kasowego.
Teoretycznie "oprócz", albowiem  masz już na kasowym KS, a zajebisty lewar na kasowym niejeden zastosował zastawiając np. chałupe czy biorąc kredyt aby go zdeponować.

Na fucie więc jest to samo co na kasowym, tylko prościej; mniej gimnastyki.

Czyli jedyna róznica - tu dzieje się to samo co tam, lecz w ekspresowym tempie.

A pytałeś o zasady ogólne.

Wracając do tego pierwotnego pytania przełoże to na KGH - co sie stanie, gdy wszyscy uwierzą w nieskończoną hossę i zapragną kupować?
Czy BM musi im sprzedać jesli nikt nie wystawi akcji na sprzedaż?

Mam nadzieje, że po tym przykładzie rozumiesz bezsens tamtych wątpliwosci, bo chodzi dokładnie o to samo.
Ilość futa nie jest niewyczerpana i biorąc longa nie bierzesz go z sufitu, tylko ktoś inny musi w tym samym momencie zdecydować się na szorta po tej samej cenie.
Jak takich nie ma, to po prostu nie dostaniesz tego co chcesz.

Wiesz, kontrakty (wszystkie) nie zostały stworzone (teoretycznie) do grania z lewarem.
Ich celem jest zabezpieczanie przeciwstawnych pozycji kasowych (upraszczam i pisze po najprostszej linii) z zaangażowaniem możliwie małych środków.

Np sprzedaje coś do Stanów i mi pasuje kurs usdpln 3,0000.
Nie mam wróżki, astrologa ani insajda z K.P.Chin:))) i nie wiem, czy za rok bedzie to 2,0000 czy 5,0000.
Nie chcę ryzykować straty przy złej tendencji i w zamian za to godzę się, że nie dostanę ekstra kasy przy tendencji odwrotnej.
Wiec pod przewidywane zyski w USD zajmuję odpowiednio zlewarowaną pozycję na USDPLN; tak zlewarowaną, żeby USD był dla mnie zawsze po 3zeta. Czy w kantorze bedzie po 2 czy po 5.
Po prostu deal bedzie szedł, jak idzie, czyli w miare OK i przewidywalnie bez wzgledu na górki dołki na wykresie.
..
Taka jest z grubsza idea kontraktów i lewara dla ludzi "normalnie" tego majacych zamiar stosować.

Zaś GRANIE z lewarem - to świadome (UPRASZCZAM co do tego słowa:)))) podjęcie ponadprzeciętnego ryzyka resetu.

A kto kogo wydymał to sie nie dowiesz z sieci ani newsów ;)))

Pozdrawiam

Data: 2010-10-24 00:30:24
Autor: Delfino Delphis
System Bankier.pl.
walter wrote:

Taka jest z grubsza idea kontraktów i lewara dla ludzi "normalnie" tego
majacych zamiar stosować.

To jest dość proste do ogarnięcia. Firma zabezpiecza sobie ryzyko walutowe poprzez rezygnację z ekstra zysków, a ryzyko to przejmuje spekulant, który bierze ten ekstra zysk, ryzykując stratą.

Data: 2010-10-24 00:36:39
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Delfino Delphis" <DelfinoD@wytnijto.op.pl> napisał w wiadomości news:i9vnm1$agh$2news.onet.pl...
walter wrote:

[...]

no własnie tak; ew. ekstra tracąc z nadzieją na zysk

Data: 2010-10-24 16:00:37
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Wiec pod przewidywane zyski w USD zajmuję odpowiednio zlewarowaną pozycję na USDPLN; tak zlewarowaną, żeby USD był dla mnie zawsze po 3zeta.

Możesz to opisać na przykładzie ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 17:05:16
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Wiec pod przewidywane zyski w USD zajmuję odpowiednio zlewarowaną pozycję na USDPLN; tak zlewarowaną, żeby USD był dla mnie zawsze po 3zeta.

Możesz to opisać na przykładzie ?.

Znaczy się masz na myśłi  żeb mieć "cały czas tyle samo" należałoby kupić dwie "strony" kontraktu (np na waluty) longa i shorta ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 18:35:36
Autor: Mroziu
System Bankier.pl.
On 2010-10-24 17:05, Endriu wrote:
[...]

Transakcje walutowe, zabezpiecza się zazwyczaj na jakiś przedział 2 opcjami (put i call), a nie kontraktami.

Mroziu

Data: 2010-10-24 19:10:09
Autor: walter
System Bankier.pl.

--

Użytkownik "Mroziu" <mroziu@hot.pl> napisał w wiadomości news:4cc46065$1news.home.net.pl...
On 2010-10-24 17:05, Endriu wrote:
[...]

no to weż mu to wytłumacz na opcjach jak sam mówi że nic nie wie
tak jest prościej wytłumaczyć zasade ogólną dla kogoś zielonego

Data: 2010-10-24 19:09:11
Autor: walter
System Bankier.pl.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia1hvk$l4n$1usenet.news.interia.pl...
[...]

to bardziej bez sensu pomysł:)
po co Ci brać tyle samo longa i szorta???

jeśli masz towar za 100.000$ i aktualną cene USD=3PLN

chcesz żeby ten towar (łącznie z zabezpieczeniem!) był przez jakis (wakacje na przykład) czas wart 300.000k PLN bez względu na zmiany kursu USDPLN

bierzesz 1.000 krótkch USDPLN z lewarem x100
albo
skrajnie, z lewarem =1 trzeba by wziąć 100.000 krótkich

pomińmy szczegóły (wielkość lewara), chodzi o samą istotę sprawy

suma tych dwóch spraw bedzie zawsze taka sama

Data: 2010-10-24 19:39:14
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
[...]

Ech jakbyśmy byli w knajpie na piwie to dawno  byśmy sie dogadali.
Niemniej drążąc temat dalej:

.....mijają wakacje kurs USD skacze do 4 PLN, a ty jestes zapakowany w shorty (z lewrem lu bez lewara - bez ). Ja pytam co dalej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 19:43:51
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
....mijają wakacje kurs USD skacze do 4 PLN, a ty jestes zapakowany w shorty (z lewrem lu bez lewara - bez ). Ja pytam co dalej ?.

Bo z twoich 300.000 kPLN PLN zrobiło się 200.000 kPLN (a przy odpowiednim lewarze to nawet mniej.
Co dalej ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 10:51:28
Autor: macieks
System Bankier.pl.
On 24 Paź, 19:43, "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> wrote:
> [...]
> shorty (z lewrem lu bez lewara - bez ). Ja pytam co dalej ?.

Bo z twoich 300.000 kPLN PLN zrobiło się 200.000 kPLN (a przy odpowiednim

Dżiza.
Na towarze zyskał dodatkowe 100k. Dodatkowy zysk i strata z S niwelują
się.
Cały czas ma zakładane 300k pln

Data: 2010-10-24 20:38:30
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Dżiza.
Na towarze zyskał dodatkowe 100k. Dodatkowy zysk i strata z S niwelująsię.
Cały czas ma zakładane 300k pln.

Fajnie brzmi ta nasza dyskusja o trywialnych problemach z zakresu futów i opcji walutowych w odniesieniu do słów kolegi Pacifika w wątku .....

Stocznie polskie...
http://groups.google.pl/group/pl.biznes.wgpw/msg/d8b8de52d4d44835?hl=pl&dmode=source

"[...] nie pisałem również, że nie da się sensownie zabezpieczyć przed ryzykiem
kursowym
- natomiast faktem jest że oni tego nie potrafili , bodajże że zeszłoroczny
spadek USD do okolic 2 PLN ich dobił całkiem, mieli wtedy rozliczane jakieś
statki w które wkładali więcej niż za nie brali [...]".

Eunuchy tylko kamuflują

"[...] Nawiasem mówiąc, tajny współpracownik ujawnił mi właśnie fragment
korespondencji między Stocznią Szczecińską, a amerykańskim partnerem z
Florydy z roku 2007 w sprawie zamówienia na wykonanie samochodowca.
Amerykański kontrahent próbował zamówić w Stoczni Szczecińskiej taki statek,
ale to się nie udało, bo Stocznia odpowiedziała, iż ma pełny portfel
intratnych zamówień do roku 2010 włącznie, wobec czego może tylko sporządzić
projekt takiego statku, ale nie może podjąć się jego budowy. Wynika z tego,
iż Stocznia Szczecińska miała pełny portfel zamówień do roku 2010 [...]".

Jak mi ktoś tu powie, że wykańczanie Stoczni Szczecińskiej nie jest to celowym działaniem na polityczne zamówienie:

Eunuchy tylko kamuflują

"[...] W tej sytuacji nie można wykluczyć , iż prawdziwą przyczyną likwidacji przemysłu okrętowego w Polsce, podobnie jak innych gałęzi gospodarki, np. przemysłu cukrowniczego, jest decyzja polityczna, którą pod pretekstami ekonomicznymi realizują funkcjonariusze europejscy, zaś wykonuje tubylcza agentura, która właśnie, ukrywając się w szeregach eunuchów z Europejskiej Partii Ludowej odbywa sabat w Pałacu Kultury i Nauki imienia Józefa Stalina w Warszawie. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 19:48:08
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
[...]

Dokładnie to 225.000.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 21:35:42
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:ia1rh0$522$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Hej stary, poddaję się.

Pozdrawiam
:)

Data: 2010-10-25 12:25:54
Autor: eost
System Bankier.pl.
Znaczy się masz na myśłi  żeb mieć "cały czas tyle samo" należałoby kupić dwie "strony" kontraktu (np na waluty) longa i shorta ?.

Odpowiednik longa już masz - to Twój towar (w przykładzie za 100.000$). Pozostaje zabezpieczyć się zajmując przeciwstawną pozycję - S.

--
eost.

Data: 2010-10-25 04:01:47
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
> [...]

Odpowiednik longa już masz - to Twój towar (w przykładzie za 100.000$).
Pozostaje zabezpieczyć się zajmując przeciwstawną pozycję - S.

Kolega Macieks już wyjaśnił.
EOT.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-23 23:04:30
Autor: walter
System Bankier.pl.

Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vfku$9pi$1usenet.news.interia.pl...

[...]

lewar to dobrodziejstwo a nie obligo
nikt Ci nie każe go uzywać
wręcz przeciwnie, możesz (jak zaserwował Jan S) mieć na rku 26k na konia i wtedy efekt gry jak na kasowym
z o wiele mniejszą prowizją

Data: 2010-10-23 23:01:45
Autor: walter
System Bankier.pl.

[...]

szatańskie to są zabawy na różnych śmieciach, gdzie jak sie zapakujesz poważną kwotą to sie okazuje, że byle jaką jej częścią zawalisz taki wynalazek na widły
jest wiele takich spółek i powyższy opis jest zupełnie realny

co do kontraktów to płynność jest bdb i teoria na wyrost, ale postawiłeś pytanie teoretyczne (co by było gdyby) i taka sama była odpowiedź, w szczególności nikt nie ma obowiązku od Ciebie nic kupić ani Ci sprzedać, a już szczególnie po wymyślonej przez Ciebie cenie

na fucie nie grasz z makrelem, on nie jest stroną walki (pomińmy przypadki szczególne będące naruszeniem prawa) w sensie jaki tu przedstawiałeś
grasz anonimowo przeciw innym anonimowym, którzy tym obracają

Data: 2010-10-23 23:07:48
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
A BM ch obchodzi czy kupisz czy nie kupisz, co oni mają do tego???
Kupisz, wezmą prowizje, nie kupisz wezmą opłate.

Znaczy się za samo zlecenie bez realizacji też biorą opłatę ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-10-24 00:04:57
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Endriu" <nmp3(NOSPAM)@interia.pl> napisał w wiadomości news:i9vira$esp$1usenet.news.interia.pl...
A BM ch obchodzi czy kupisz czy nie kupisz, co oni mają do tego???
Kupisz, wezmą prowizje, nie kupisz wezmą opłate.

Znaczy się za samo zlecenie bez realizacji też biorą opłatę ?.

prowizje biorą tylko za wykonane zlecenie

hmmm internetowo, bo telefonicznie nie mam zielonego pojęcia.
moze wtedy za samo wstawienie w arkusz?
ciekawe
nie wiem, ale to mnie nie interesuje.

co do opłaty to może niezrozumiale napisałem

opłate moga brać za prowadzenie konta, czy tam ekstra wynalazki np gdy masz mniejszy obrót
o to mi chodziło co do opłaty
czasem jest tak, ze np przy obrocie 100 koni masz notki itp gratis, przy ilus tam koniach mniejsza prowizję

jak nie wyrobisz, to może wejść opłata za cos tam

Data: 2010-10-24 00:27:54
Autor: Delfino Delphis
System Bankier.pl.
Endriu wrote:

[...]

Hossa polega na tym, że większość wierzy w spadki i jest na short. Z czasem, gdy ceny rosną, to te shorty się wykruszają i zamykają krótkie pozycje (czyli kupują). Z chwili na chwilę coraz mnie jest sprzedających (zmniejsza się wiara w spadki) więc ceny coraz bardziej rosną. Kolejne shorty się wykruszają i kupują, a sprzedają im już tylko ci, co już są zadowoleni tym, co zarobili. Gdy już 100% grających zmieniło shorty na longi (wielka euforia kupowania), a 100% longów uznało, że dostatecznie zarobiło, nie ma już chętnych do kupowania i zaczyna się wielka wyprzedaż, czyli bessa...

I znowu nikt nie wierzy w spadki, dotychczasowe shorty liczą na zarobienie na longach, ale nie ma kto kupować. Ceny spadają i longi powoli zaczynają się wykruszać i sprzedawać z małą stratą. Kupują ci, którzy za wcześnie wyskoczyli z longów i chcą teraz nadrobić biorąc na chwilowej korekcie. Ale ich jest niewielu, nie ma kto kupować ceny nadal spadają. Kolejne longi się wykruszają, a coraz więcej jest chętnych do brania po niższej cenie. I tak dalej się to toczy, aż do dna bessy.

Data: 2010-10-24 10:31:31
Autor: totus
System Bankier.pl.
Delfino Delphis wrote:

[...]

Bardzo fajna i porywająca historia. Jak w to zmieścisz fakt, że w każdej chwili tyle samo kapitału ma L jak S? Podobne historie słyszę w telewizji. "Dziś mieliśmy spadki indeksów na giełdzie bo realizowane były zyski" To można było powiedzieć o sprzedających. Co robili ci co kupowali od tych co realizowali zyski? Gdy giełda podaje obroty np. WIG20 danego dnia i to jest 1 mld zł to znaczy, że za 500 mln akcje zostały sprzedane i za 500 mln akcje zostały kupione. Przy realizacji zysków brało udział 500 mln. Co robili ci co kupowali za 500 mln?  Nic nie warte interpretacje i tłumaczenia, które nie biorą faktów pod uwagę. Zwykłe chrzany ignorantów.

Data: 2010-10-25 18:46:21
Autor: Delfino Delphis
System Bankier.pl.
totus wrote:

Bardzo fajna i porywająca historia. Jak w to zmieścisz fakt, że w każdej
chwili tyle samo kapitału ma L jak S?

Przecież dokładnie to opisałem.

[...]

Nie mam pojęcia jak te chrzany ignorantów dopasowujesz do mojej wypowiedzi i po co.

Data: 2010-10-23 17:59:18
Autor: Jan Strybyszewski
System Bankier.pl.
W dniu 2010-10-23 14:30, Endriu pisze:
[...]

Poczytaj o bazie....

Data: 2010-10-23 19:55:11
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i9v0ov$fsn$2news.onet.pl...
[...]

o jakiej bazie?
w kontekście pytania, jakie zadał chyba nie chodzi Ci o bazę fut-bazowy, bo co niby to ma wspólnego z jego pytaniem?

Pozdrawiam

Data: 2010-10-23 20:52:27
Autor: Jan Strybyszewski
System Bankier.pl.
W dniu 2010-10-23 19:55, walter pisze:

o jakiej bazie?
w kontekście pytania, jakie zadał chyba nie chodzi Ci o bazę fut-bazowy,
bo co niby to ma wspólnego z jego pytaniem?

A skad sie bierze baza na futach jak nie z tego ze wszyscy mysla iz bedzie wyzej/nizej.  Jesli cena rownowagi transakcyjnej jest rozna od indeksu to jest wlasnie przyklad iz wiekszosc mysli ze wzrosnie/spadnie

Data: 2010-10-23 21:32:01
Autor: DJ\(Dominik\)
System Bankier.pl.

Użytkownik "Jan Strybyszewski" napisał w wiadomości

A skad sie bierze baza na futach jak nie z tego ze wszyscy mysla iz bedzie wyzej/nizej.  Jesli cena rownowagi transakcyjnej jest rozna od indeksu to jest wlasnie przyklad iz wiekszosc mysli ze wzrosnie/spadnie

Taaa, a np. dywidendy papierów z kasowego nie mają tu nic do rzeczy?

Uczył Marcin, Marcina...

DJ

Data: 2010-10-23 21:39:32
Autor: walter
System Bankier.pl.
Użytkownik "Jan Strybyszewski" <ktos@w.pl> napisał w wiadomości news:i9vatk$b9v$1news.onet.pl...
[...]

Przeciez on pytał kompletnie o co innego.
Pytał, kto ma obowiązek zajmować przeciwstawną pozycję, jeśli wszyscy będą chcieli się zapakować w longi, w sczególności czy BM ma taki obowiązek i ustawowy nakaz.

Endriu:

[...]

co z tym ma baza wspólnego:)))

Data: 2010-11-19 17:25:10
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
[...]

Może zamiast naganiania na tego czerwonego postPeZetPeRowskiego szpicla przewerbowanego zapewne na wywiad EU, który jak był przy korycie robił dokładnie to samo co ci, których teraz krytykuje:

Balcerowicz nawrócony na "kaczyzm"?

"[...] Warto bowiem przypomnieć, że prof. Leszek Balcerowicz, jako wicepremier i minister finansów w koalicyjnym rządzie charyzmatycznego premiera Buzka, ponosi odpowiedzialność za skokowy wzrost synekur w sektorze publicznym na skutek czterech wiekopomnych reform, a administracyjnej w szczególności - i związany z tym wzrost kosztów funkcjonowania państwa, deficytu budżetowego i długu publicznego. To, że w czerwcu 2000 r. zwiał z rządu na z góry upatrzone pozycje prezesa NBP, w niczym jego odpowiedzialności nie zmniejsza. [...]".

"Zegar Balcerowicza" odmierza czas

"[...] A sytuacja wydaje się poważniejsza nawet od obrazu wyłaniającego się z "zegara Balcerowicza". Oto po burzliwej rozmowie z ministrem Rostowskim, z której prof. Balcerowicz wyszedł z połamanymi okularami, 28 września, na skrzyżowaniu Marszałkowskiej z Alejami Jerozolimskimi w Warszawie, uruchomił on zegar długu publicznego, który na początek pokazał 724 miliardy złotych, do których każdej doby dochodzi kolejne 150 milionów. Wprawdzie "zegar Belcerowicza" trochę się spóźnia, gdyż po uwzględnieniu zobowiązań państwa wobec Otwartych Funduszy Emerytalnych, dług publiczny przyrasta co najmniej o 240 mln złotych na dobę, ale nie o te szczegóły w tej chwili chodzi, tylko o to, iż prof. Balcerowicz tak się zaktywizował. Nie tylko zresztą on, ale również wielu innych ekonomistów, dotychczas albo obcmokujących rząd premiera Tuska, albo siedzących cicho. Teraz unisono i pryncypialnie go krytykują, co dla Sił Wyższych, deliberujących nad polityczną alternatywą, stanowi czytelną ofertę: halo, halo - tutaj jesteśmy! [...]".

wrzuciłbys byś coś merytorycznego - np. AFL do AMI dla w/w systemu ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-19 22:22:38
Autor: Jan Werbinski
System Bankier.pl.
Endriu. Ja Cię tak czytam i myślę, że masz jakieś dziwne poglądy. Nawet podejrzewam, że jesteś nawiedzony. Ostatecznych wniosków jeszcze nie mam, ale z czasem dojdę.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-19 14:26:29
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Endriu. Ja Cię tak czytam i myślę, że masz jakieś dziwne poglądy. Nawet
podejrzewam, że jesteś nawiedzony. Ostatecznych wniosków jeszcze nie mam,
ale z czasem dojdę.

Gdyby padła Hiszpania:

Chmury nad kołchozem
http://dwagrosze.blogspot.com/2010/11/chmury-nad-kochozem.html

"[...] Irlandczycy nie dadzą się wybailout-ować to niespokojne rynki
mogą stać się jeszcze bardziej niespokojne, tym razem  o Portugalię.. A
potem, ach strach pomyśleć, całkiem już chyba oszalałe (lub niepokój
udające, jak kto woli) zabiorą się za Hiszpanię. Konieczność bailoutu
Hiszpanii to jednak już koniec, ściana. EU musi sobie zdawać z tego
sprawę i to ją najbardziej niepokoi. Bailout  Hiszpanii nie wchodzi po
prostu w rachubę z uwagi na wielkość kraju i skalę problemów. Ktoś
trafnie porównał to do prób podnoszenia słonia z szamba, bez efektów
zapachowych. To co może się udać z tonącą myszą grecką czy irlandzką
ze słoniem hiszpańskim się nie uda. I tutaj jest właśnie pies
pogrzebany. Czy może raczej słoń utopiony. [...]".

.... wnioski same przyjdą .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-11-20 14:34:08
Autor: Jan Werbinski
System Bankier.pl.
Dwagrosze znam i czytam, ale mam wrażenie że Twoje poglądy nie mają z nim wiele wspólnego.
Niewykluczone też że są zbieżne, ale ich dalsze rozwinięcie lub Twoje interpretacje, które wypowiadasz na grupie są mocno zwichrowane.

Data: 2010-11-20 17:43:33
Autor: Endriu
System Bankier.pl.
Niewykluczone też że są zbieżne, ale ich dalsze rozwinięcie lub Twoje interpretacje, które wypowiadasz na grupie są mocno zwichrowane.

Kolego Jasiu, od 1992 roku (Nocna Zmiana)....

http://video.google.com/videoplay?docid=2185058413755445485#

.....uważam że pookrągłostołowa banda idzie w złym kierunku szkodzącym interesom Polski.
Od samego poczatku byłem i jestem dalej przeciwny podpisaniu traktatu lisbońskiego, gdyż uważam że idea jednego superpaństwa i jednej waluty to wyjątkowo durna idea.

Wystarczyłby traktat z Schengen, podczas gdy cała ta pookrągłostołowa banda z rodowodem WSI pcha mój kraj na skraj bankructwa i ordynarnego dymania nas przez szkopów.

Tych co na nią naganiają uważam albo za zwykłych durniów, albo za sprzedajne .....(i tu musiałbym przeklnąć).

"Polska a waluta euro" - pierwsza debata studentów INP UW i polityków (cz.
6) (9 minuta filmu) (Poseł PO Michał Szczerba)
http://www.asme.pl/123249312795126.shtml

"[...] Dzisiaj już widzimy że nasz południowy sąsiad Słowacja jest w strefie Euro i zacznie osiągać poważne korzyści gospodarcze, których niestety
Polska nie będzie mogła doświadczyć [...]
[...] Te korzyści gospodarzcze to przedewszystkim wyższy poziom PKB, niższe bezprobocie, wyższe zatrudnienie [...]"

Na czele tej bandy naganiaczy stoi byłe środowisko KLD-UW czyli właśnie również i środowisko Balcerowicza (również nieudacznika Buzka - byłego TW który teraz zasiada w PO)  które to obiecywało m.i.n że na skutek wielkopomnych reform państwo nasze będzie opływało w dostatek. Jak się okazało - co było wcale nietrudne do przewidzenia-  reformy te nie dały nic bo idea OFE na którtą naganiali prominentni działacze UW typu Janusz Lewandowski okazała się byc tylko furtką do wyciągania publicznych pieniędzy:

ROZWÓD Z OFE
http://www.blog.gwiazdowski.pl/index.php?subcontent=1&id=861

"[...] Otóż z tych samych dokładnie podatków, które Minister Finansów będzie musiał ściągnąć, żeby wykupić z OFE obligacje, żeby OFE miały na wypłatę emerytur. Po prostu przekaże je bez pośrednictwa OFE do FUS! Z punktu widzenia emeryta nie zmieni się nic. Wyeliminowany zostanie pośrednik, który jedynie zwiększa koszty całej operacji, a który właśnie uznany został ze świętego! [...]".

a reforma administracji okazała się ordynarnmym naprodukowaniem nikomu niepotrzebnych stołków urzedniczych - na których zatrudnia się partyjnych kolesi.

Z tym trzeba natychmiast skończyć -  bo grozi to katastrofą ekonomiczną jak przeżywała niedawno Grecja.
Ja mówię o tym od samego początku jak tu jestem i nie wiem skąd ci przyszło do głowy jakobym "zwichrowanie interpretował"......

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

System Bankier.pl.