System EPS i PDC

Data: 2010-02-01 21:51:49
Autor: bratPit
System EPS i PDC
Ostatnio przeglądając oferty sprzedaży samochodów używanych natrafiłem na ogłoszenia mówiące o: "... samochód posiada system EPS i PDC".
Tyczy się samochodów Skoda Fabia - rocznik 2005.
Proszę o wyjaśnienie co to są za systemy.

EPS to pewnie elektryczne wspomaganie,
PDC to zazwyczaj czujniki parkowania,
brat

Data: 2010-02-01 21:35:34
Autor: raadaar
System EPS i PDC
On 1 Lut, 21:51, "bratPit" <krakus28no_s...@op.pl> wrote:
> [...]
> Tyczy się samochodów Skoda Fabia - rocznik 2005.
> Proszę o wyjaśnienie co to są za systemy.

Electric Power Steering

Data: 2010-02-02 19:04:07
Autor: RUN
System EPS i PDC

EPS to pewnie elektryczne wspomaganie,
PDC to zazwyczaj czujniki parkowania,
brat

Electric Power Steering

ktore w vw nie wystepuje

Maciej

Data: 2010-02-04 08:48:04
Autor: bratPit[pr]
System EPS i PDC

EPS to pewnie elektryczne wspomaganie,

Electric Power Steering

ktore w vw nie wystepuje

to czym jest EPS w grupie VW?
brat

Data: 2010-02-04 13:17:25
Autor: RUN
System EPS i PDC
EPS to pewnie elektryczne wspomaganie,

Electric Power Steering

ktore w vw nie wystepuje

to czym jest EPS w grupie VW?
brat

w vw wspomaganie jest hydrauliczne nie elektryczne

MAciej

System EPS i PDC