System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej

Data: 2009-03-23 22:07:33
Autor: tomasz
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
informacja ze strony Alior:
http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/wiadomosc?newsId=65,System-Bankowosci-Internetowej-Alior-Banku-nagrodzony-w-konkursie-Gazety-Bankowej

Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
"Bankowość elektroniczna i e-finanse".

19 marca 2009 roku w Pałacu Lubomirskich w Warszawie odbyła się uroczysta gala
wręczenia nagród zwycięzcom konkursu "Lider informatyki instytucji finansowych
2008" organizowanego przez "Gazetę Bankową". W kategorii "Bankowość
elektroniczna i e-finanse" zwyciężył System Bankowości Internetowej i Mobilnej
Alior Banku. Zespołem odpowiedzialnym za przygotowanie planów systemu
bankowości internetowej oraz jego wdrożenie kieruje Celina Waleśkiewicz,
Dyrektor Departamentu Kanałów Elektronicznych. Trzon zespołu tworzą: Wojciech
Chlipała, Jarosław Goworek, Marcin Musiał, Michał Stachura oraz Piotr Widacki.

"Udział w tego typu konkursach jest dobrą okazją do zaprezentowania
nowoczesnych rozwiązań, zastosowanych w Alior Banku. Cieszy nas, że nasze
systemy zostały docenione przez jury konkursu" – powiedziała Celina
Waleśkiewicz, Dyrektor Departamentu Kanałów Elektronicznych

Przedstawiciele Alior Banku na Gali "Gazety Bankowej".
Od lewej stoją: Tomasz Motyl (Dyrektor Departamentu Rozwoju Systemów i
Aplikacji), Celina Waleśkiewicz (Dyrektor Departamentu Kanałów
Elektronicznych), Henryk Baniowski (Dyrektor Obszaru IT) oraz Piotr Widacki
(Dyrektor ds. Internetu).

System Bankowości Internetowej (SBI) Alior Banku to nowoczesne i kompleksowe
narzędzie do zarządzania finansami osobistymi i firmowymi. Tworząc System
Bankowości Internetowej uwzględniono najwyższe standardy i najnowszą wiedzę w
dziedzinie budowy serwisów internetowych, dzięki czemu wszystkie informacje są
przedstawione Klientowi w sposób przejrzysty i czytelny, a korzystanie z
systemu jest wygodne i proste. SBI Alior Banku zawiera wiele innowacyjnych i niespotykanych na rynku
rozwiązań. Po pierwsze, podpisywanie umów o nowe produkty przez Internet -
akceptację umowy w Systemie Bankowości Internetowej i potwierdzenie jej
poprzez SMS bank traktuje jako podpisaną umowę i bez dalszych formalności
otwiera Klientowi produkt. Pozwala to zaoszczędzić czas oraz przyczynia się do
ograniczenia zużycia papieru przez bank. Po drugie, system posiada ergonomiczny i doskonale zaprojektowany pulpit.
Klient po zalogowaniu do Systemu Bankowości Internetowej od razu otrzymuje
pełną informację o wszystkich posiadanych produktach. Na pulpicie znajduje się
również szereg boksów ułatwiających korzystanie z systemu, m.in. skróty
umożliwiające szybki dostęp do najczęściej używanych funkcji, kalendarz
pozwalający kontrolować terminy zaplanowanych płatności oraz dodawać notatki,
czy szybki podgląd ostatnich operacji z historii rachunku.

Po trzecie, Alior Bank jako pierwszy na rynku zastosował  w serwisie
transakcyjnym na tak szeroką skalę nowoczesną technologię AJAX. Dzięki temu
Klient już podczas wypełniania formularzy ma zapewnione wsparcie ze strony
serwisu, co pozwala na szybkie i poprawne podanie niezbędnych informacji.

Technologie, zastosowane w budowie Systemu Bankowości Internetowej Alior
Banku, zostały dobrane tak, aby zapewnić wysoki poziom bezpieczeństwa i
jednocześnie łatwość obsługi. W celu zabezpieczenia systemu zostały
zastosowane takie nowatorskie rozwiązania jak: obrazek bezpieczeństwa,
klawiatura wirtualna czy klucze elektroniczne zapisane na e-tokenach USB. Alior Bank jako jedna z nielicznych instytucji finansowych przygotował mobilny
System Bankowości Internetowej dostępny z telefonów komórkowych. System został
opracowany w taki sposób, aby w jak najmniejszym stopniu obciążać łącze
internetowe. Elementy graficzne systemu zostały zredukowane do minimum, dzięki
czemu wyświetlanie stron jest szybkie i wygodne. Jednoczesnie zachowano
funkcjonalność i przyjazny wygląd systemu.   --

Data: 2009-03-23 23:23:36
Autor: MK
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
"tomasz" <t.malina@NOSPAM.gazeta.pl> wrote in message news:gq9175$fe$1inews.gazeta.pl...
informacja ze strony Alior:

Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
"Bankowość elektroniczna i e-finanse".

Czy GB podala ile Alior wydal na reklame u nich?

[...]

Czyzby GB nie slyszala o Banku Pocztowym? Jakis czas temu bylo, ze jako pierwszy bank w Polsce wrozyl podpis elektroniczny, certyfikowany ofkoz ;). Sklep z lokatami Pocztowego dziala juz dosc dawno, od kiedy wprowadzili Killera jest glosniej. Zeby skorzystac z mozliwosci skladania dyzpozycji droga elektroniczna trzeba najpierw pojawic sie w placowce i podpisac papier, jak chcesz kupic lokate w Poczowym to po prostu wypelniasz wniosek na WWW, zadnych papierow.

[...]

AFAIR na olbrzymia customizacje portalu pozwala Toyota Bank, mialem tam tylko KK, ale moglem sobie dowolnie poustawiac jakie informacje chcialem miec na pierwszej stronie. Na definiowanie pierwszej strony pozwala tez Millennium, ale w nieco mniejszym zakresie od Toyoty.

[...]

Nie mam zielonego pojecia co to za wsparcie, ale gratuluje Aliorowi.

[...]

Od dawna to wszystko jest dostepne w Fortis Banku.

[...]

Raczej jako jedna z nielicznych wspiera jeszcze odrebny system dla urzadzen mobilnych. Taki mBank zrezygnowal z tego, ale na kazdej dowolnej przegladarce telefonicznej mozna  odpalic 'normalna' strone transakcyjna banku.

Generalni to malo innowacyjnosci, ale zebrali to w jednym miejscu, wiec powinna to byc raczej nagroda za kompilacje ;).

MK

Data: 2009-03-23 15:44:59
Autor: bradley.st
On 23 Mar, 18:23, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

> [...]
> serwisu, co pozwala na szybkie i poprawne podanie niezbędnych informacji.

Nie mam zielonego pojecia co to za wsparcie, ale gratuluje Aliorowi.

No, ba... juz przy wypelnianiu wniosku jestes wspierany -- jezeli
zostawisz puste pole, to pojawia sie pomaranczowa ramka. :)

Jesli nie czujesz wystarczajaco wsparcia, to mozesz tez dowiedziec sie
co oznacza "Miejsce podpisania umowy" najezdzajac na znak zapytania.
Na przyklad: Korespondencyjnie - Opcja korespondencyjna nie wymaga
wizyty w oddziale.

Osobiscie, czulem sie szalenie wsparty przy wypelnianiu wniosku. Po
wypelnieniu -- troche mniej. :)

Data: 2009-03-23 23:47:20
Autor: MK
"bradley.st" <bradley.st@gazeta.pl> wrote in message news:fd7389cc-2127-4165-afd1-7da37e2230f4v38g2000yqb.googlegroups.com...

[...]

Hehe... w takim razie to tez widzialem juz w kilku miejscach. IMHO nagroda za wartosc wykupionych reklam :).

MK

Data: 2009-03-23 15:55:50
Autor: bradley.st
On 23 Mar, 18:47, "MK" <ma...@interia.pl> wrote:

IMHO nagroda
za wartosc wykupionych reklam :).

Niektore z rozwiazan promocyjnych (promujacych?) stosowanych przez
Alior sa tak "amerykanskie" ze az ich lubie. :) Tzn. wiem czego sie
spodziewac i czekam na wiecej atrakcji. :)

Data: 2009-03-24 00:46:55
Autor: Wemif
MK <macka@interia.pl> wrote:

[...]

W Aliorze 'stadardowy' interfejs dziala we flashu, dlatego zrobili drugi
dla komórek. Muszę przyznać, że często korzystam z tego komórkowego logując się normalnie komputerem. Działa bardzo szybko i do sprawdzenia
przychodzących przelewów jest jak znalazł.

a.

Data: 2009-03-24 22:00:59
Autor: kashmiri
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
Wemif <wemif@amsnet.pl> had the courage to write:
MK <macka@interia.pl> wrote:
[...]

Alior nie jest we flashu, to standardowy HTML + AJAX.
Flasha w całej krasie ma Rajfi.

k.

Data: 2009-03-24 07:13:16
Autor: mt
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

Data: 2009-03-24 03:16:22
Autor: BK
On Mar 24, 7:13 am, mt <m...@magicbox.pl> wrote:
To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

Czyli tak - nie korzystasz z systemu [ew. korzystasz ale go nie znasz
skoro pytasz o jego funkcjonalnosci] ale i tak wiesz, ze uczciwie nie
mogl dostac takiej nagrody? :) :) :)

Swoja droga gazeta bankowa to organ prasowy SKOK'ow, ostatnia rzecza o
jaka bym ja podejrzewal jest wspolpraca marketingowa z bankami i
robienie "walkow" na korzysc bankow.

Data: 2009-03-24 06:18:08
Autor: krzysztofsf@wp.pl
On 24 Mar, 11:16, BK <bkapuscin...@gmail.com> wrote:
> [...]

Swoja droga gazeta bankowa to organ prasowy SKOK'ow, ostatnia rzecza o
jaka bym ja podejrzewal jest wspolpraca marketingowa z bankami i

System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

Data: 2009-03-24 06:22:19
Autor: BK
On Mar 24, 2:18 pm, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:

System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

A to nawet calkiem naturalne, mogl wygrac np. ranking na najbardziek
niekonwencjonalny system :)

Data: 2009-03-24 06:23:37
Autor: BK
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
On Mar 24, 2:18 pm, "krzyszto...@wp.pl" <krzyszto...@wp.pl> wrote:
System internetowy Polbanku tez kiedys wygral jakis ranking - serio :)

A tak serio - nie no rozumiem, z wiarygodnoscia rankingow bywa roznie.
Tego nie kwestionuje.

Dziwi mnie jednak jesli ktos kto nie zna systemu tak stanowczo i
bezwzglednie stwierdza, ze to stek klamstw, ze ten system jest dobry.

Data: 2009-03-24 09:24:01
Autor: xbartx
Dnia Tue, 24 Mar 2009 07:13:16 +0100, mt napisał(a):

To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper
nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

Ma i to nawet bardzo rozbudowaną.

--
xbartx

Data: 2009-03-24 11:10:10
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej

To ze zaplacili za ten stek klamstw to normalne, ale czy ten super hiper nowoczesny IF webowy ma wyszukiwarke hasel w historii konta ????

Masz jakieś dowody?
Małysz też płacił za zwycięstwa?

zyga

Data: 2009-03-24 13:27:55
Autor: xbartx
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej

Na pewno warto ich pochwalić za:
Zbudowanie systemu mobilnego, który z powodzeniem można stosować na komputerach stacjonarnych.
Duże możliwości przeszukiwania historii rachunku.
Dobry widok dla kart a jak jeszcze dorobią podgląd blokad to już w ogóle elegancja francja.

a czy to się nadaje na jakieś pierwsze miejsce? Trochę na ten marketing i reklamę wydali, więc ekefty są ;)

--
xbartx

Data: 2009-03-24 06:57:49
Autor: bradley.st
On 24 Mar, 09:27, xbartx <b...@hashzero.net> wrote:

a czy to się nadaje na jakieś pierwsze miejsce? Trochę na ten marketing i
reklamę wydali, więc ekefty są ;)

Moim skromnym zdaniem, po wejsciu na strone Alior Bank powinno sie
slyszec slynny przeboj: "Jestem cudowny, najlepszy, wspanialy. Zawsze
powtarzal bede ci to..." - gdyby, oczywiscie, ktos mial jeszcze
watpliwosci. ;) Technicznie do zrobienia, prawda? :)

Data: 2009-03-24 17:18:15
Autor: Zenon

Użytkownik "tomasz" <t.malina@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gq9175$fe$1inews.gazeta.pl...
[...]

Po zalogowaniu na konto Alior bank mając zainstalowaną nową przeglądarkę Internet Explorer 8 konto nie działa. To samo w Windows 7.

Zenek

Data: 2009-03-24 22:08:53
Autor: kashmiri
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej
Zenon <zenon_z@wp.pl> had the courage to write:
[...]

Potwierdzam. IE8 nie uzyskuje dostępu do katalogu /hades/js/dojo na serwerze aliora.
k.

Data: 2009-03-24 23:29:51
Autor: mx
System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej

Potwierdzam. IE8 nie uzyskuje dostępu do katalogu /hades/js/dojo na serwerze aliora.
k.
Brawo Alior! Przynajmniej on nie toleruje najnowszego bullshitu od Microshitu.

Data: 2009-03-24 23:15:41
Autor: Jacek Erazmus
On 23 Mar, 23:07, "tomasz" <t.mal...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
informacja ze strony Alior:http://www.aliorbank.pl/pl/o_banku/centrum_informacyjne/aktualnosci/w...

Alior Bank otrzymał prestiżowe wyróżnienie "Gazety Bankowej" w kategorii
"Bankowość elektroniczna i e-finanse".

Pewnie za wszechobecne kółka ;-)

--
pozdrawiam,
Erazmus

System Internetowy Aliora nagrodzony w konkursie Gazety Bankowej