System UBeków trzeba rozwalić

Data: 2015-05-11 22:19:07
Autor: Joschi
System UBeków trzeba rozwalić
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

Data: 2015-05-11 13:33:01
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 22:19:09 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

Ale po co szukać czegoś czego nie ma. Prawdziwi ubecy dawno już na Hawajach balują. Na dodatek to stare dziady. Kasę, bo to o nią idzie, dawno wyprali. Szkoda pary bo cała pójdzie w gwizdek. Ci co zostali na świecznikach to takie marne chuje co ich tamci ze sobą wziąć nie chcieli. Każdy sąd ich uniewinni bo upośledzonych  w Polsce ukarać nie można. Dwadzieścia pięć lat temu ludzie powinni przyozdobić niektórymi latarnie a potem wybrać nową władzę.

Data: 2015-05-11 22:45:01
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:10caed93-277c-4eeb-814a-37dc8354afe5googlegroups.com...
[...]

Resortowych dzieci ci u nas dosyć... Tego kurestwa nie da się reformować... Tu potrzebne nowe...

Data: 2015-05-12 17:22:55
Autor: u2
W dniu 2015-05-11 o 22:33, kogutek444@gmail.com pisze:
Ale po co szukać czegoś czego nie ma. Prawdziwi ubecy dawno już na Hawajach balują. Na dodatek to stare dziady.

taa, nie Hawaje tylko Floryda, ale fakt, Drzewiecki to stary dziad jak cala ta pelomafia:))))

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2015-05-12 17:25:43
Autor: MarkWoydak

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:55521ace$0$8386$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Twój prezes to chyba starszy dziadyga od niego jest. Tak po 65 latkach chyba. Cos jak ty komuchu!

MW

Data: 2015-05-12 18:26:56
Autor: u2
W dniu 2015-05-12 o 17:25, payduck pisze:

[...]

te payduck popacz na swojego firerka tusska czy komorra, toz to stare dziadygi jak twoj stary:))))

Data: 2015-05-11 14:26:07
Autor: szklanynocnik
użytkownik Joschi napisał:
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

Ty tak sądzisz, inni chcą utrzymać.

Resortowych dzieci ci u nas dosyć... Tego kurestwa nie da się reformować...
Tu potrzebne nowe...

I dlatego ujadają:) Wpływy trzeba utrzymać, pisiorowe media są marginesem.

A że gojce kupili pendolino i są podchody do ich sprywatyzowania, lepiej
nie wspominać, to samo z lotem gdzie wpierw kupiono
8 najnowocześniejszych maszyn:)

Data: 2015-05-11 17:14:30
Autor: husar

"Joschi" <joschi@gmail.com> wrote in message news:mir2rp$ao$1speranza.aioe.org...
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

tylko jak...?

Data: 2015-05-11 14:22:40
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 23:11:12 UTC+2 użytkownik husar napisał:
"Joschi" <joschi@gmail.com> wrote in message news:mir2rp$ao$1speranza.aioe.org...
> Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić... >

tylko jak...?

Nie da się. To co proponuje Joschi jest, obok otworzenia parasola w dupie i założenia hełmu wojskowego na lewą stronę, trzecią niemożliwą do zrobienia rzeczą.

Data: 2015-05-11 23:31:07
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:198394c3-f403-47a4-9e67-02807e68494agooglegroups.com...
> [...]

Nie da się. To co proponuje Joschi jest, obok otworzenia parasola w dupie i założenia hełmu wojskowego na lewą stronę, trzecią niemożliwą do zrobienia rzeczą.

Da się, zrzeszać się w Ruchu Oburzonych... I na jesień do sejmu!

Data: 2015-05-11 14:42:43
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 23:31:10 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Da się, zrzeszać się w Ruchu Oburzonych... I na jesień do sejmu!

Żeby załapać się na zrujnowane państwo? Jak byś chciał trochę sprawiedliwości dziejowej to trzeba wybrać tych co doprowadzili Polskę do ruiny. Krzywdy już nie zrobią bo nie ma co zapierdolić. Ale może w końcu zwykli ludzie zrobią z nimi porządek. A jak wybrać takich co by chcieli pozytywnych zmian to przy nie spowodowanej przez nich zapaści finansowej tłum ich wykończy.

Data: 2015-05-11 23:45:06
Autor: Joschi
<kogutek444@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:4f3d150a-efa9-4540-9121-3d25ea3ba199googlegroups.com...
> [...]

Żeby załapać się na zrujnowane państwo? Jak byś chciał trochę sprawiedliwości dziejowej to trzeba wybrać tych co doprowadzili Polskę do ruiny. Krzywdy już nie zrobią bo nie ma co zapierdolić. Ale może w końcu zwykli ludzie zrobią z nimi porządek. A jak wybrać takich co by chcieli pozytywnych zmian to przy nie spowodowanej przez nich zapaści finansowej tłum ich wykończy.

Nie martw się, nawet Ukrainę chcieli okraść... Kapitał ludzki stale daje się dusić...

Data: 2015-05-11 14:50:02
Autor: kogutek444
W dniu poniedziałek, 11 maja 2015 23:45:08 UTC+2 użytkownik Joschi napisał:
> [...]

Nie martw się, nawet Ukrainę chcieli okraść... Kapitał ludzki stale daje się dusić...

Nie martwię się. Mam to w dupie.

Data: 2015-05-12 07:36:48
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-11 o 22:19, Joschi pisze:
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

Układ solidaruchów, to tacy jak Wałęsa, Komorowski itd. niszczą i degradują kraj, a z Polaków robią ludzi drugiej kategorii.

Data: 2015-05-12 08:06:56
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mis3h1$23q$1speranza.aioe.org...
W dniu 2015-05-11 o 22:19, Joschi pisze:
Tu nie ma co budować, to trzeba rozwalić...

Układ solidaruchów, to tacy jak Wałęsa, Komorowski itd. niszczą i degradują kraj, a z Polaków robią ludzi drugiej kategorii.

O, o, chwytasz, chwytasz....

Data: 2015-05-12 15:53:50
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-12 o 08:06, Joschi pisze:
[...]

Ale u ciebie coś nie tak, przecież to ty, na swoich plecach wyniosłeś te sprzedajne bydło na piedestał.

Data: 2015-05-12 14:45:09
Autor: andal
On Tue, 12 May 2015 15:53:50 +0200, Patriota wrote:

[...]

nigdy nikomu nie ufales ?  to biedny jestes

Data: 2015-05-13 11:45:22
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-12 o 16:45, andal pisze:

Ale u ciebie coś nie tak, przecież to ty, na swoich plecach wyniosłeś te
sprzedajne bydło na piedestał.
nigdy nikomu nie ufales ?  to biedny jestes

Na pewno nie tym dywersyjnym kurwom, i uĹźywając słowa kurwa nie mam tu namyśli szeregowych członkĂłw, ci co to ze zwykłej głupoty tych sprzedawczykĂłw wynieśli na piedestał.  to nie ja biedny to ty naiwny.

Data: 2015-05-12 16:54:09
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:mit0ku$9k8$3speranza.aioe.org...
[...]

Nie rżnij durnia, to twój generał Polskę sprzedał, a nas patriotów Polaków rozpędził po świecie....

Data: 2015-05-12 17:00:25
Autor: MarkWoydak
Użytkownik "Joschi" <joschi@gmail.com> napisał w wiadomości
Nie rżnij durnia, to twój generał Polskę sprzedał, a nas patriotów Polaków
rozpędził po świecie....

Ty jesteś patriotą sowiecki psiarczyku? ;-)))

MW

Data: 2015-05-12 17:10:40
Autor: Joschi
"MarkWoydak" <mark.woydak@forest.gmx.de> schrieb im Newsbeitrag news:mit4ja$dnv$3news.albasani.net...
[...]

Właśnie ja i tylko ja!

Data: 2015-05-13 11:45:04
Autor: Patriota
W dniu 2015-05-12 o 16:54, Joschi pisze:

Ale u ciebie coś nie tak, przecież to ty, na swoich plecach wyniosłeś te sprzedajne bydło na piedestał.

Nie rżnij durnia, to twój generał Polskę sprzedał, a nas patriotów Polaków rozpędził po świecie....

Nie Generał niszczył Polskę, wspomagany z zagranicy.

Data: 2015-05-13 12:18:06
Autor: Joschi
"Patriota" <czu@kre.ru> schrieb im Newsbeitrag news:miv6ee$9vj$1speranza.aioe.org...
[...]

A jednak on, ten zbrodniarz dzierżył wladzę, tak ją wykorzystał, że na nas napadł i sprzedał syjono-amerykanom...

System UBeków trzeba rozwalić