System ViaToll - bat na kierowców

Data: 2013-08-22 19:11:24
Autor: Mark Woydak
System ViaToll - bat na kierowców
Bydlak "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:52151ea0$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
Nakłada kary "na przyszłość i na wszelki wypadek" - gdyby któremuś z kierowców przyszła na myśl jazda bez dokonania opłaty

Jedź na Białoruś z kwitnącym tam komunizmem i wytłumacz Białorusom, że ten system jest wymysłem kapitalistów!

MW

Data: 2013-08-22 15:08:11
Autor: Marek Woydak
System ViaToll - bat na kierowców
Dnia Thu, 22 Aug 2013 19:11:24 +0200, Mark Woydak napisa³(a):

Bydlak "u2" <u_2@o2.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:52151ea0$0$1262$65785112news.neostrada.pl...
Nak³ada kary "na przysz³o¶æ i na wszelki wypadek" - gdyby któremu¶ z kierowców przysz³a na my¶l jazda bez dokonania op³aty

Jed¼ na Bia³oru¶ z kwitn±cym tam komunizmem i wyt³umacz Bia³orusom, ¿e ten system jest wymys³em kapitalistów!

MW

Ty pod³y chamie! Dlaczego podszywasz siê pod moje dane? Jeste¶ psychol! Je¿eli nie zaprzestaniesz tego procederu zg³oszê to w³adzom!

Marek Woydak

Data: 2013-08-23 18:23:33
Autor: Mark Woydak
System ViaToll - bat na kierowców
Pod³y gnoju! Nie masz chamie honoru!
Za czasów PRL by³e¶ kapusiem i tak ci zosta³o parszywy popaprañcu!
¯eby¶ po wodzie chodzi³ i piæ prosi³ pisowska kanalio!

MW

U¿ytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:1ejo3vfv0ddbo.12swavai1d6ke$.dlg40tude.net...