System auto start/stop (VW Jetta)

Data: 2019-11-18 08:18:07
Autor: Marek
System auto start/stop (VW Jetta)

Mam w swoim VW Jetta (2015 r.) system auto start/stop. Zawsze to dziadostwo
wyłączałem przed odpaleniem auta wciskając przycisk "A" obok lewarka.
Od kilku dni nie muszę tego robić, bo przycisk jest włączony domyślnie.
Jakim cudem to ustawienie się zapamiętało? Nie podłączałem kompa do auta
ani niczego świadomie nie ustawiałem jakąś magiczną kombinacją przycisków.

--
Pzdr.
Marek

Data: 2019-11-18 09:18:40
Autor: Mateusz Viste
2019-11-18 o 08:25 +0100, spider napisał:
W dniu 2019-11-18 o 08:18, Marek pisze:
> [...]
> jakąś magiczną kombinacją przycisków.  Komputer stwierdza że masz za słaby akumulator i wyłącza Start/Stop?

Ewentualnie wyłącza się kiedy temperatura zew. spadnie poniżej x?

Mateusz

Data: 2019-11-18 10:37:52
Autor: T.
[...]

W Internetach są filmiki, jak można uruchomić pewne ukryte funkcje w samochodach. Jedną z nich jest wyłączenie na stałe tego autostopu. O ile dobrze pamiętam to w VW jest to sekwencja bodaj 4 naciśnięć tego przycisku. Może nieświadomie sobie sam włączyłeś?
Tak na szybko znalazłem dla Skody - ale to też w sumie VAG:
https://www.youtube.com/watch?v=IYu4eStcBNg&list=PLfbZtq6EMuEQ2x-bmHzc5gPD7mi0ZgzYL&index=5

T.

System auto start/stop (VW Jetta)