System chyli się ku upadkowi

Data: 2011-03-13 15:31:41
Autor: boukun
System chyli się ku upadkowi
Kto tego nie widzi, ten jest ślepy. Jeszcze 10-13 lat temu, jak jeździłem z Niemiec do Polski paliwo - olej napędowy - kosztowało 1 zł 80-90 groszy. Do 2007 roku, do czasów rządów PiS Diesel kosztował zaledwie 2,20 zł, czyli przez dekadę zdrożało zaledwie o 30 groszy. Dwa lata później, w 2009 roku, jak zaczęło rządzić PO, Diesel kosztował już 1 zł więcej - 3,30 zł, rok później, w 2010 roku już olej napędowy kosztował 4,30 zł. Dzisiaj, pół roku później kosztuje już 4,80 zł. Mamy galopującą inflację, co oznacza ni mniej ni więcej zbliżający się szyblkimi krokami upadek systemu. Już nie ma co ukraść w Polsce, kjuż wszystko zostało wyprzedane i zaorane, nie ma czym kupczyć. Trzeba wymyślić nową "rewolucję", żeby następne pokolenie masowo z jego dóbr okraść...

boukun

Data: 2011-03-13 15:46:00
Autor: Polok_Prawdziwy
boukun wrote:

[...]

BOCKUWENDZONY, ale powidz mi sceże, co mo PIS, PEŁO, cy inkso partia polcko do śWIATOWEGO GUWNA, wturego HAMERYKONY i ślicny "kapitulizm, wolność i demokracyjo" włostatnich 60-u latach narobiły...!?

Teraźniejsy krezys światowy, to nic inksego, jak wynik zaborcej polityki hamerykońckiej i zimnej wojny zewschodnim blokiem...

Ale ciesy mieto łokrutnie, bo dwuch siem prało, a HIńCYK skożystoł...!

Moze myi bidne som, ale nareście KROWIOżE GUWNO DOGODANIO MAJOM...!

Data: 2011-03-13 17:36:53
Autor: pluton
System chyli się ku upadkowi
już wszystko
zostało wyprzedane i zaorane, nie ma czym kupczyć. Trzeba wymyślić nową
"rewolucję", żeby następne pokolenie masowo z jego dóbr okraść...

To co, niczego nie ma, hop, robimy 'rewolucje' i juz wszystko jest ?

Nullification

Data: 2011-03-13 19:26:16
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 13 Mar 2011 17:36:53 +0100, pluton wrote:

[...]

No, samo hop, to może nie wystarczyć.
Dlatego ponowne wprowadzenie socjalizmu będzie wymagało trochę pracy i wyrzeczeń, ale za to jakieś perspektywy przynajmniej będą.
Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach: Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2011-03-13 12:29:40
Autor: Hans Kloss
On 13 Mar, 20:26, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

Ja was q.. znacjonalizuję- w razie potrzeby nawet z M-16.
J-23

Data: 2011-03-13 20:57:09
Autor: Polok_Prawdziwy
Hans Kloss wrote:

On 13 Mar, 20:26, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

Ja was q.. znacjonalizuję- w razie potrzeby nawet z M-16.

Nojeśli z F16, to syćko gładko pujdzie...

Data: 2011-03-13 20:04:55
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 13 Mar 2011 20:57:09 +0100, Polok_Prawdziwy wrote:

Hans Kloss wrote:

On 13 Mar, 20:26, Wiesiaczek <ciotkazielin...@vp.pl> wrote:

Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

Ja was q.. znacjonalizuję- w razie potrzeby nawet z M-16.

Nojeśli z F16, to syćko gładko pujdzie...

Przepraszam, że pod tym postem, ale nie mam gdzie :)

HANSIE KLOSIE!
Jesteś u mnie głęboko w KF-ie, więc nie odpowiadaj na moje posty!
Nie interesuje mnie dyskusja z amebą.

Data: 2011-03-13 20:38:04
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-13 20:26, Wiesiaczek pisze:
Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

czyli moja rodzina straci te wszytkie domy, samochody i grunty?

--
the_foe

Data: 2011-03-13 19:58:07
Autor: Wiesiaczek
On Sun, 13 Mar 2011 20:38:04 +0100, the_foe wrote:

W dniu 2011-03-13 20:26, Wiesiaczek pisze:
Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

czyli moja rodzina straci te wszytkie domy, samochody i grunty?

Na to wygląda, należy się dzielić z bliźnim :)

Data: 2011-03-13 22:36:35
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilj6eo$s0e$2news.dialog.net.pl...
W dniu 2011-03-13 20:26, Wiesiaczek pisze:
Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

czyli moja rodzina straci te wszytkie domy, samochody i grunty?
the_foe

A macie ukradzioną narodowi fabrykę?

boukun

Data: 2011-03-14 20:36:18
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-13 22:36, boukun pisze:

[...]

nie, ale dorobilsimy sie na spekulacji towarowej. Komus znowu moze zaczac to przeszkadzac.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 20:48:51
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:illqne$8aa$1news.dialog.net.pl...
[...]

Musisz się liczyć z tym, że wojna wypowiedziana narodowi polskiemu w 1989 roku przez układ okrągłego stołu, pochłonie jeszcze wiele ofiar..., gdy zaczniemy to wszystko odkręcać i przywracać sprawiedliwość społeczną...

boukun

Data: 2011-03-14 08:27:09
Autor: jadrys
W dniu 2011-03-13 20:38, the_foe pisze:
W dniu 2011-03-13 20:26, Wiesiaczek pisze:
Nacjonalizacja tak czy inaczej jest konieczna.

czyli moja rodzina straci te wszytkie domy, samochody i grunty?

O domy i samochody nie musisz się bać. Ale o ile masz dużo ziemi a jej nie uprawiasz to faktycznie musisz oddać tym co ją uprawiają.

Data: 2011-03-14 09:52:53
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilkg1j$cbl$1news.onet.pl...
[...]

A później znajdą się "żołnierze wyklęci", którzy zabiją tych, co wzięli nie swoje (własność jest rzeczą świętą), a w ustach uasypią im wzgórki ziemi.

Data: 2011-03-14 10:24:18
Autor: jadrys
[...]

Nie ma czegoś takiego jak własność w stosunku do ziemi rolnej.

Data: 2011-03-14 10:59:46
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ilkmsd$8v6$1news.onet.pl...

[...]

Mózg ci się zlasował?

Data: 2011-03-14 16:25:00
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:ill6pi$b6r$1news.onet.pl...

[...]

To jest na temat.
Jeśli twierdzisz, że nie ma czegoś takiego jak własność w stosunku do ziemi rolnej, to znaczy że mózg ci się zlasował i pieprzysz od rzeczy.

Data: 2011-03-14 18:41:41
Autor: jadrys
[...]

Przerażasz mnie swoimi wąskimi horyzonaami myślowymi i kompletnym barkiem, już nie tylko stanu faktycznego, ale również wyobraźni.

Data: 2011-03-14 14:02:34
Autor: boukun

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4d7dd767$0$2501$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Kto się dorobił uczciwie wielkich posiadłości ziemskich? Własność trzeba udowodnić, że się ją nabyło uczciwie i wtedy będzie rzeczą świętą...

boukun

Data: 2011-03-14 20:38:35
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 14:02, boukun pisze:
Kto się dorobił uczciwie wielkich posiadłości ziemskich? Własność trzeba
udowodnić, że się ją nabyło uczciwie i wtedy będzie rzeczą świętą...

a jak sie odziedziczyło? To co tzreba zweryfikowac ojca? A jak ojcec tez odziedziczyl? To trzeba zweryfikowac dziadka? A jak dziadek odziedziczyl....?

--
the_foe

Data: 2011-03-14 20:50:14
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:illqro$8aa$2news.dialog.net.pl...
[...]

Jak ci nikt nie udowodni, żeś coś ukradł, lub nieuczciwie nabył, możesz spać spokojnie...

boukun

Data: 2011-03-14 21:32:20
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 20:50, boukun pisze:
Jak ci nikt nie udowodni, żeś coś ukradł, lub nieuczciwie nabył, możesz
spać spokojnie...

a co to znaczy nieuczciwie? Kupowalem taniej sprzedawalem drozej.
Co to znaczy, udowodnic? Morderstwo przedawnia sie po 30 latach. Kradziez, nie wiem, ale na pewno szybciej.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 23:17:42
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:illu0g$9v9$2news.dialog.net.pl...
[...]

Może się i przedawnia, jak se złodzieje tak uchwalą..., ale rewolucja kieruje się swoimi, nowymi prawami i złodzieji rozlicza po swojemu...

boukun

Data: 2011-03-13 22:34:58
Autor: boukun

Użytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ilirpm$d38$1inews.gazeta.pl...
[...]

pozdrawiam
P.L.U.T.O.N.

A jak zrobili w 1989 roku? Zasiedli przy stole, ograbili cały polski naród  z wielu dziesiątków lat jego pracy, zabrali nasze zakłady pracy, huty, kopalnie, stocznie, nie pytali nas o zdanie, sprzedali, przekupczyli, zaorali, skończyło się, nie ma czym kupczyć, jest kryzys, system pada, trzeba wymyślić nową rewolucję, w drugą stronę i na nowo okraść nowobogackich. Tak to działa od wieków...

boukun

Data: 2011-03-13 20:37:05
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-13 15:31, boukun pisze:
[...]

zdefiniuj "chylić sie ku upadkowi".

--
the_foe

Data: 2011-03-13 22:37:53
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:ilj6ct$s0e$1news.dialog.net.pl...
[...]

W kilku wcześniejszych przed chwilą udzielonych w tym wątku odpowiedziach się doczytasz tego zdefiniowania...

boukun

Data: 2011-03-14 08:50:35
Autor: Aleksander Nabagło
System chyli się ku upadkowi
!

boukun pisze:
[...]

Realny socjalizm = upanstwowienie zysku + uspolecznienie pracy

Realny neoliberalizm = prywatyzacja zysku + uspolecznienie kosztu

####
Coz, realny socjalizm upadl bo uspoleczniona praca ulegla
demoralizacji i degradacji; zas aparat przymusu nie mogl
juz zostac uzyty do zdyscyplinowania.

Realny neoliberalizm -- tez upadnie, kiedy masy zorientuja
sie, jakimi drogami nastepuje uspolecznienie kosztow;
nie trzeba do tego zorganizowanego buntu, lecz jedynie
uzywanie swoich pieniedzy, nawet bardzo skromnych
ze swiadomoscia, ze wydawanie ich jest esencja demokracji;
to znaczy na czyj produkt wydajesz na tego glosujesz.

####
Jesli miliony ludzi spedzaja w drodze do i z pracy codziennie
o godzine dluzej, niz mozliwe -- to rozwoj gospodarczy jest
o 10% nizszy, niz mozliwe (no niech bedzie 5%, bo nie wszyscy
maja daleko czasowo do pracy).
W drodze do i z pracy nie tylko marnotrawia czas i sily,
ale i marnotrawia zarobione pieniadze na samochody stojace
na czerwonych swiatlach lub jadace po dziurawych drogach
i paliwa.

..

Data: 2011-03-14 14:04:28
Autor: boukun

Użytkownik "Aleksander Nabagło" <n@ap.krakow.pl> napisał w wiadomości news:ilkg55$eve$1srv.cyf-kr.edu.pl...
!

boukun pisze:
[...]

Nic nie upadło, nie pierdol głupot, w 1989 roku nastąpiła kradzież państwa i naszego wspólnego majątku narodowego przez układ okrągłostołowej bandy...
A teraz zdychają, bo wszystko wyprzedali i nie mają już czym kupczyć...

boukun

Data: 2011-03-14 20:43:05
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 14:04, boukun pisze:

[...]

no ale przeciez o to chodzi. Tzreba bylo oddac, nawet darmo firmy by moc je teraz doic. Panstwowe molochy pierwsze co robily to przestawaly placic podatki - bo nie mialy.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 21:12:19
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:illr46$8lo$1news.dialog.net.pl...
[...]

Kto ci tej ciemnoty nawbijał do głowy? To było jeszcze chwytliwe w 1989 roku, jak zaplanowali złodzieje systemu te molochy ukraść i sprzedać, ale dzisiaj, gdzie zachodni inwestorzy są zwolnieni z jakichkolwiek podatków i co dwa lata zmieniają profil, to czym tci złodzieje chcą teraz zaświecić?

Twoje bzdety idealnie wkomponują się w słynny wywiad Geremka z 1981 roku:

"Mowiac prosciej, ze jezeli tak
juz sie stalo, ze nie ma Zydow w gospodarczym zyciu polskim, to nie bedzie
ciagnac korzysci warstwa ochrzczonych sklepikarzy. Prawo do korzysci posiada
caly narod i panstwo. Na miejsce zlikwidowanego handlu zydowskiego nie moze
wejsc identyczny i strukturalnie psychologiczny handel polski, bo wtedy caly
proces nie posiadalby najmniejszego sensu. W okresie prowizorium
okupacyjnego szedl zas taki handel i sadzi, ze juz sie rozsiadl na wieczne
wieki."
(...)
"Jest ustawa o samorzadzie przedsiebiorstwa? Jest? Mogla
byc dla nas jeszcze lepsza, ale i to wystarczy. Przewiduje ona, ze moga byc
tworzone spolki prywatno-samorzadowe i spolki prywatno-panstwowe.
Przewiduje. Co jest potrzebne na rozruch takiej spolki? My wiemy dobrze.
Pieniadze! A kto ma dzis pieniadze na takie interesy? Moze Polacy? Nie, ja
Polakow w tym interesie jako udzialowcow nie widze. Pieniadze dadza Zydzi!
Glowe do interesu tez Zydzi i pytala pani: 'skad wezme tylu Zydow?' A no na
szczescie ludu Izraela, juz sa. Przez 38 lat populacja odrodzila sie: w
Izraelu, Europie Zachodniej, Zwiazku Radzieckim. Kiedy tylko uchwalimy
ustawe o podwojnym obywatelstwie i prawie swobodnego wyboru miejsca
zamieszkania oraz podrozowania do Polski tam i spowrotem - w zaleznosci
wylacznie od checi zainteresowanego takiego z podwojnym obywatelstwem
polskim. Z kadrami do zreprywatyzowanego przemyslu, rzemiosla i handlu nie
mamy najmniejszego klopotu. A warsztaty pracy stoja otworem, a nawet i
puste. Oplacilo sie nam doprowadzic je do takiego stanu, do takiej zalosnej
ruiny. W takim stanie beda dawac je nam za darmo i jeszcze calowac w reke,
aby byla praca dla Polakow i troche na rynek."

Całość tu http://www.grupy.egospodarka.pl/Wywiad-Geremka-z-1981-roku,p,470673,9.html

boukun

boukun

Data: 2011-03-14 21:37:26
Autor: the_foe
W dniu 2011-03-14 21:12, boukun pisze:

Twoje bzdety idealnie wkomponują się w słynny wywiad Geremka z 1981 roku:

http://nienalezna.pl/articles.php?article_id=24

Sierpień 1981. Hanna Krall przeprowadziła dla Polityki wywiad z Bronisławem Geremkiem.
W pierwszym tygodniu stanu wojennego dwie gazety - "Wiadomości Szczecińskie" i "Żołnierz Wolności" – zamieściły fałszywkę, będącą rzekomo usuniętym przez "Politykę" fragmentem rozmowy Krall z Geremkiem. Całość rozmowy jakoby rejestrowała ekipa Radia i Telewizji NSZZ „Solidarność” PRiTV.
Hanna Krall wyjaśnia:: ,,Rozmawialiśmy w prywatnym mieszkaniu. Nie było postronnych osób. Notowałam w zeszycie. Nikt nie nagrywał, nie filmował i nie robił zdjęć. Rozmowa ukazała się w "Polityce" bez ingerencji cenzury i bez skreśleń”.
Dodaję od siebie: „Solidarność” PRiTV nie dysponowała sprzętem, który pozwoliłby na rejestrację wywiadu.
W 1997r., szesnaście lat po druku w "Żołnierzu Wolności" fałszywka zmartwychwstała. Zamieściły ją dwa poznańskie pisma: "Dziennik Poznański" i "Polskie Sprawy". Nadal krąży jako ,,wywiad HANNY Krall z Geremkiem, robiony w 1981r. dla gminy żydowskiej”.
Serdecznie polecam zapoznanie się z całością fałszywki (bo byłaby śmieszna, gdyby nie była straszna) i z uwagami do niej dołączonymi:
FAŁSZYWKA
WYJAŚNIENIE HANNY KRALL
Duch DTV wyjął z całości i puścił w lud dwa fragmenty fałszywki – pojawiające się w komentarzach do każdego artykułu, w którym pada nazwisko prof. Geremka. Duch zapomniał poprawić polszczyznę prof. Geremka z własnej na prawidłową
- Ja po prostu nienawidzę Polaków. Tak nienawidzę, że nie wiem jak to wyrazić słowami.
- Cały ruch społeczny, który tworzymy oraz ożywimy go najróżnorodniejszymi nurtami politycznymi, ma na celu doprowadzić do takich zmian w strukturze państwowo-gospodarczej Polski, aby Żydom w Polsce żyło się zawsze lepiej jak Polakom.

--
the_foe

Data: 2011-03-14 23:30:22
Autor: boukun

Użytkownik "the_foe" <the_foe@wupe.pl> napisał w wiadomości news:illua3$a8l$1news.dialog.net.pl...
[...]

Ha, ha, ha i ty w to wierzysz, że SBecja czy ktokolwiek inny mógli przewidzieć jak się losy Polski potoczą w 1989 roku i później? Skąd niby ci "fałszerze" mogli przewidzieć to wszystko, co w tym wywiadzie jest wypowiedziane, a co się sprawdzać zaczęło dopiero od 1989 roku?

Dlaczego Geremek się z tego nigdy nie tłumaczył, dlaczego, skoro mieli niepodzielną władzę, nie ścigali rzekomych "fałszerzy"? Michnik swoją teczkę czyścił,  czyścił korowcom, lewakom i swoim braciom, dlaczego mając niepodzielną władzę, nie szukają rzekomych "fałszerzy"? Dlaczego temat jest wyciszany w mediach dzisiaj? Ano dlatego, Ĺźe gdyby nie SB i ich kochany Generał, od ktĂłrego karzą się teraz odpieprzyć, gdyby nie Kiszczak i stan wojenny, nie byłoby ich u władzy dzisiaj! SBecja stworzyła dla nich koryto, to jaki miałoby sens, im preparować wywiady?  Zacznij myśleć...

Czy im się stała krzywda? Nie!. Po wprowadzeniu z inspiracji Geremka stanu wojennego, tylko Polaków przez lata stagnacji wytrzebiono z opozycji, a potem już spokojnie Kiszczak dobrał sobie zaufanych ludzi do układu, gdzie zaczęli Polską kupczyć... Tak jak to Geremek przepowiedział 8 lat wcześniej...

boukun

System chyli się ku upadkowi