System mBanku doprowadził mnie do pasji

Data: 2018-12-13 18:47:35
Autor: J.F.
System mBanku doprowadził mnie do pasji
Użytkownik "Piotr Gałka"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:putck0$p6u$1$PiotrGalka@news.chmurka.net...
Zadanie: zapłacić podatek od spadku mając w ręku decyzję US w której podana jest kwota i konto. [...]
wypełniam wszystko, w opisie, że podatek od spadku, kto wpłaca, PESEL i przepisany identyfikator pisma. Jak chcę wysłać to:
-system rozpoznał numer konta US - czy chcesz zrobić przelew do US.
wybieram Tak - i myślałem, że po prostu potwierdzam, że to nie jest pomyłkowo wpisany nr konta, tylko, że wiem, że to US, ale system rozumie to inaczej i ląduję w dokładnie tym samym co poprzednio.

Ale zdaje sie, ze to wina US.
W przypadku przelewow chca miec specyficznie wypelnione pole "Tytulem", zeby prawidlowo zaksiegowac.
Bo recznie im sie nie chce - to ksieguje komputer.

Czyli trzeba jako do US - trudno najwyżej będę się tłumaczył z podania nieprawdziwych danych na temat okresu za który jest podatek (wybranie okresu "Dekada" wydaje mi się najbliższe podatkowi płaconemu jednorazowo bo 10 lat to najdłuższy okres, chyba, że to o jakąś inną dekadę chodzi).

A nie za rok, w ktorym powstal obowiazek podatkowy ?

A wystarczyło by, gdyby po wybraniu który US i nr druku widać było nr konta. Według mnie banalne i oczywiste.
Widocznie za mało zapłacili za ten nowy interface. A może właśnie za dużo.

To wina organizacji okolobankowych. Nagroda za najlepszy interfejs itp.
Kto da wiecej, ten wygra. A nie da sie zaglosowac negatywnie -

J.

System mBanku doprowadził mnie do pasji