System napędu podwodnego hands-free firmy Mangrove! (market)

Data: 2010-10-25 04:02:46
Autor: Paweł
System napędu podwodnego hands-free firmy Mangrove! (market)
System IPS to kolejna gałąź i wypełnienie niszy na rynku DPV czyli
skuterów podwodnych.

Testowany na głębokości 90 m.

Co wyróżnia system IPS? Przede wszystkim to, że jest to skuter
podwodny, nie wymagający od płetwonurka konieczności  wykorzystywania
rąk.

Operator  systemu IPS dźwiga średnio około 22 kg mniej niż użytkownik
standardowego skutera podwodnego przez co może pod wodą pozostać
dłużej, zwiększa się poziom bezpieczeństwa, zmniejsza nasycanie tkanek
azotem poprzez znacznie ograniczoną konieczność ruchu mięśni i co za
tym idzie mniejsze zużycie gazu oddechowego.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą:

http://www.studiopodwodne.pl/sip-system-napedu-podwodnego-hands-free-mangrove-ips-integrated-propulsion-system/

Studio Podwodne
www.studiopodwodne.pl

Data: 2010-10-25 13:31:40
Autor: Pszemol
System napędu podwodnego hands-free firmy Mangrove! (market)
Wygląda super - jeździłem innym, też nie wymagał rąk.
Wsadzało się go między nogi i jechało okrakiem jak na siodle.
To był model jednoczęściowy, ze zintegrowanym akumulatorem.

Jak tu: http://www.tusa.com/shop/sav7-evolution-p-92-c-15_30.html

To co oferujecie wydaje się być lepsze, wygodniejsze w transporcie...
Pytanie tylko czy osiągi ma podobne do takiego siodłowego
czy też jest to tylko taka zabawka co może lekko popchać przez
5-10 minut i skończą się baterie... :-)

Wypadałoby tym pojeździć i potestować jak się to porównuje
do takiego siodłowego.

Data: 2010-10-25 15:17:26
Autor: qlphon
[...]

mam małe doświadczenie ze skuterami, ale chyba nie chciałbym kolejnego elementu
przypinanego do nurka...

na swoim skuterze też pływam używając jednej ręki...
za to jednym ruchem moge się wypiąc i skuter odrzucić, zaparkować koło wraku albo oddać komuś...
a dzięki operowaniu "rencyma" mogę też wykorzystać go w kierunkach innych niz tylko napęd do przodu

nie wiem czy cena za JEDNĄ wolną rekę nie jest za wysoka...

Data: 2010-10-25 08:53:54
Autor: piod9
System napędu podwodnego hands-free firmy Mangrove! (market)

nie wiem czy cena za JEDNĄ wolną rekę nie jest za wysoka...

qlphon - czasem ta wolna ręka przy kręceniu filmu jest na wagę złota.
moim zdaniem to świetny patent dla ludzi bawiących się ambitnie w
filmowanie - a wsteczny to już super bajer.
jest jakaś możliwość przetestowania tej zabawki?

pozdrawiam
piotrek

System napędu podwodnego hands-free firmy Mangrove! (market)